53 találat az Indexről, és a környékéről.
Hatalmas szerencse és egy kis pénz kell.
2023. szeptember 23., 16:01
A kicsi, japán sportautók ikonja, vagyis az AE86 idén 40 éves, egy speciális kiadással tiszteleg előtte a márka.
Így is imádom ezt az autót, de az ember nem bír magával. Pláne, ha szinte minden alkatrész megvan hozzá már dobozban.
Tényleg van rá ok, hogy 144 lóerő legyen? Röviden: nem. Hosszabban: igen.
Az autó, ami sokáig Karottáé volt, mára Stump Bandiék olcsó csapatós autója. Megnézzük a mérőpadon!
Végre itt az új Nissan GTR, a legjobban fogyó M-es BMW leleplezése, 2035: a villanyautók vége Wyomingban, a Toyota műkincsrombol.
A GR86 Magyarországon drága, ahhoz képest nem is annyira erős, nem is annyira gyors. Viszont tud valamit, amit mások nem.
2021.11.02. 15:06 Módosítva: 2021-11-07 07:39:30
Az AE86 az olcsó, hátsókerék-hajtású élményautók egyik leghíresebbje, de rég nem készült hozzá új alkatrész.
2021. augusztus 7., 10:00
A kultstátusz egy rondácska, rohadós, korszerűtlen családi kompaktból is kincset tud varázsolni.
Legutóbb a 400 ezret futott Priusszal állt rajthoz, és bár az autó meglepően ütőképes volt, megígérte, visszatér valami sokkal komolyabb célszerszámmal.
Egy 127 lovas, 8000-et forgó szívómotornál csak egy 200 lovas, 8000-et forgó motor jobb.
2018. augusztus 7., 17:38
A Hacsiroku olyan volt japánnak, mint nekünk a VFTS Lada. Itt van, miért szeretjük.
Az Initial D a sorozat, amiből a Hacsiroküt megismerte a világ. Rajzolt óda a gyenge autóhoz.
Ne kattintson ide, ha irritálja a motorhang. Ne kattintson ide, ha rosszul van a forgó kormánykerék látványától!
Az idei első mókanapnak nagyobb volt a füstje, mint a lángja, de tanultunk a hibánkból: legközelebb okosabbak leszünk. És egy kicsit szemtelenebbek.
Sok-sok idő eltelt már azóta, hogy írtunk róla, ez az autó talán már lassan fel is szívódott a régi Totalcar-olvasók fejében, pedig él még. Nem is akárhogy!
A BMW-t meghagyom a suhancoknak, nekem valami más kell. Mondjuk egy Volvo vagy Toyota.
Le kellett vontatni a pályáról, de a saját hülyeségünk miatt. A Toyotánk elpusztíthatatlan.
2011.
Hány élete van ennek az autónak? A Kakucsringről úgy jöttünk le a tavalyi Faluvégi Faroláson, hogy lényegében nem lehetett kormányozni, csapágyas volt a motor, és kuka a difi.
2013. november 28., 18:19
Nem tartom magam babonásnak, de ha autókról van szó, rögtön akad kettő is, bár ezeket szívesebben hívom tapasztalatokra alapozott, tudományos téziseknek.
Játszós autónak mi a legokosabb választás? Elköltenék egymilliót, de nem akarom félteni a fényezést.
Vészvillogóval, fájdalmas grimasszal az arcán jött le Pista a pályáról.
2013. szeptember 29., 09:29
A földből kiásott, másvilágról visszahozott kis AE86-os nem adja magát könnyen.
2013. szeptember 6., 18:41
Javított már autót kocsmaasztalon, olajos rongyokon? És ez még nem minden...
2013. szeptember 4., 14:42
Szétment a gátló. Kiesett a fékbetét. Elfogyott az olaj. De a Toyota csak ment és ment. Nem is rosszul.
2013. augusztus 29., 18:23
Az úgy volt, hogy a sors némi átszervezés alá vonta az alkalmazotti, családi, lelki, anyagi és szinte minden egyéb állapotomat.
2013. augusztus 23., 10:55
Tökéletes a balansz? Könnyen autózható? Sikítson a flex, halál a rugóra! Új dimenzióba lépett a Shitgun.
Milliméterek választanak el attól, hogy a földből kiásott Toyotánk pályaképes legyen.
...akkor kezdődik csak igazán! A Fospisztoly-projekt olyan nekünk Bandival, mint a késleltetett orgazmus.
Most, ahogy ezeket a sorokat pötyögöm, döbbenek rá, hogy milyen régen nem jelentkeztünk már a Shitgun-projekttel.
Péntek este elindultunk Pécsre.
2011. december 18., 10:00
A jó dolgokra az életben várni kell.
2011. november 12., 05:30
Mákunk volt, sütött a nap, jól ment a munka A Shitgun-történet fordulópontjához ért, hiszen az első állapotfelmérés, majd gyors orvoslás után elértünk arra a pontra, hogy új alkatrészeket kap a Toyota.
Legutóbb ott fejeződött be a főnix Corolla AE86-története, hogy az autó minden próbálkozásunk ellenére sem indult, mi pedig otthagytuk azért, hogy otthon pár perc alatt rájöjjünk a megoldásra.
2011. szeptember 24., 08:31
Azt hiszem, csajozni nem fogok tudni ezzel a képpel
Eleve nagy izgalom volt, hogy egyáltalán kapok-e meghívást a nagy össz-TC gyorsulási versenyre.
2011. szeptember 23., 09:00
Azért hülye sport, mert mindenki azt hiszi, könnyű.
Eseménydús volt az elmúlt pár hónap a hátsókerekes, kocka Corollával.
Mióta érvényes a műszaki és kezemben az új, minden átalakítást hivatalosan tartalmazó forgalmi engedély, nem nagyon lehet kirobbantani a Corollából.
A Totalcar újságírója versenyautót faragott a kis Corollájából, aztán kivitte az Euroringre, hogy kipróbálja.
Januárban még összeszedtem, hogy milyen alkatrészek kerültek szeretett Toyotámba, aztán azóta nem nagyon adtam hírt róla, hogy milyen.
Nagy ívű balkanyar, célegyenes.
Összeállításunkat azoknak készítettük, akik a múlt héten igazoltan voltak távol az internettől, esetleg nem használnak RSS-t, vagy nem kenyerük a bogarászás, és nem akarják végignézegetni az összes rovatot, volt-e benne valami érdekes.
div#leftcol p {
padding-right: 10px;
}
Luxusút Spártába − Renault Mégane Coupé 1.9 dCi Dynamique Ma már nem botránkozunk meg, ha egy kupéba dízelmotort szerelnek.
Nincs fűtése, az utasterében csupasz acélcsövek tekeregnek, a zajszint könnyedén túllendül benne az elviselhetetlenség határán, kemény rugózása miatt gépi shakerként is beválna.
Bensaa Suonissa feat.
Számomra idén karácsonykor nem az ünnepi hallevesben úszkáló alattomos szálka vagy a bejglimérgezés okozta a legnagyobb sokkot, hanem az, hogy Eger környékén kipróbálhattam minden idők legjobb autóját.
Az első M3-as BMW.
Egy olvasónk lepett meg minket az idei, londoni MPH Show-n készített fotóival.
A rendezvény nem a hagyományos értelemben vett autószalon - nem az újdonságok bemutatása az elsődleges célja - inkább afféle autós cirkusz.
Itt ülünk, mögöttünk mennek a TC adások plazmatévén, és akkora a tömeg, hogy a szemben lévő standot sem látni.
Most nézem a tegnapi Autó-motorban, hogy milyen csodás Silvia Super Silhouette képet találtak a Silvia/SX típustörténet cikkhez.
2006. szeptember 23., 22:39
Magasan lengenek az árpád-sávos zászlók a Kossuth téren, ahol többek között Waszlavik Gazember László és Pitti Katalin énekel.