60 találat az Indexről, és a környékéről.
Ezek a színészek nem voltak irigyek és kölcsönadták a saját autójukat egy film vagy sorozat stábjának. Nem mindegyik élte túl a szereplést!
El se hiszem. Visszakaptam, újra a garázsban áll. Már szinte el is felejtettem, milyen szép.
2017. november 19., 13:53
Hány gazdagnak volt itthon Bugattija? Alfája? Maseratija? Húsznak? Negyvennek? Kik jártak a Svábhegyi Versenyre? Pár név: Delmár, Hartmann, Zichy, Horthy, Páger, Szent-Györgyi. Ugye?
A hondásból lett alfás csaló egy darabig nem Alfával kéreget az út szélén. Sztori, amit képek nélkül el sem hinnél.
Az ismert csaló, Gabesz ma is aktív. A márka változott, a módszer alig. Íme a szerencsétlen autós, akin inkább ne segíts.
2016.12.14. 16:49 Módosítva: 2016-12-19 07:39:17
Régi hagyomány folytatódik: az olasz rendőrség megkapta az első példányokat az új Alfa szedánból.
Benzin nélkül a Giulia sem megy, pedig csak arra voltam kíváncsi, hogy benzines vagy dízel kéne-e jobban.
2016. augusztus 29., 10:37
Nem az esőben kavitáló víz áll a háttérben. A Motordoktor megmondja.
2016. augusztus 26., 07:18
Él még egy Alfa 156 GTA, 14 évvel tesztautó kora után, garázst sosem látva? Mi az, hogy!
Mindegyikünk megválaszolja a nagy kérdést, de azt is kielemezzük, miért szállt fel Lorenzo Lamas fordítva a motorra, és melyik színész vezet szarul autót, vagy motort. Különös tekintettel a Sons of Anarchy színészgárdájára, akik a 9. évadra tanultak meg motorozni, úgy ahogy.
2015.09.16. 16:29 Módosítva: 2015-09-18 06:23:36
Itt az az Alfa Romeo, amire harminc éve reszketve várunk. És nem vicc, a Giulia úgy tűnik, nemcsak megeszi az ellenfeleit, de a maradékot ki is köpi.
2015. szeptember 15., 16:44
Szeretném csökkenteni a károsanyag-kibocsátást, de nem szeretnék sok teljesítmény csökkenést.
2015. szeptember 9., 07:49
Új elektromos töltőállomásokat építenek itthon, kultikus olaszokkal nosztalgiázunk, és megmutatjuk, hogy kerüld el a dugót.
Ami kimaradt: a tuti a harmadik napon, amikor majdnem jól bevásároltunk.
2015. augusztus 13., 18:02
Cserétől cseréig kb fél litert eszik a 10w40-böl a tulajdonos elmondása szerint.
Furcsa párhuzam, de ez esetben bizony úgy tűnik, mintha szándékosan hajtanák magukat bajba. Az Alfa robbantana ötmilliárdból, de vajon mit gondolnak az épeszű bringások a hülyékről?
A teljesítménnyel nincs is baj nem is igazán érzek különbséget a benzinhez képest.
Ajánlatos a gyár által utolsó betűig előírt olajat cserélni vagy teljesen megfelelnek más termékek is?
Hétórányi autózással lyukra futni ugyanúgy hozzátartozik a megálmodott autó vásárlásához, mint a tény, hogy az ügyeskedés- és trükközés nem ismer határokat és népeket. Egyforma mindenütt.
Nyáron kiderül. A 159-es utódja hátsókerekes lesz és szép. Reméljük.
2014. november 20., 10:42
A probléma az 5. hengerből hallható kopogás, ami hidegen alig, vagy szinte nem is hallható.
2014. szeptember 22., 11:47
Egy viszonylag korszerű motornak szüksége van bizonyos időközönként tisztító adalékokra?
Az Alfa Romeo a gitárokat gyártó Harrisonnal szövetkezett, az eredmény gyönyörű és méregdrága.
A fasiszta diktátor leharcolt hivatali kabrióját egy orosz múzeum vette meg.
Csak akkor jön elő, ha baj van, de akkor ez lesz a legszebb gép a placcon.
Rég nem volt ilyen nehéz feladata az olasz formatervezőknek: a 159-es utódjának jól kell sikerülnie.
1994-ben hagyták el az amerikai piacot, a visszavinni szánt 4C modellt májustól gyártja a Maserati.
Olajat cserélek, adtak hozzá adalékot. Használjam?
2011. november 23., 12:58
A németek beavatkozása nyomán még brutálisabb lett az Alfa sportkocsija: így akár a kisebb Ferrarikat is lenyomhatják vele.
2009. szeptember 3., 16:23
Tizenöt lóerővel és 9 km/h-val több, fél literrel és négy tizedmásodperccel kevesebb. Ennyit számít a legkisebb Alfában az új, változó szelepvezérlésű turbómotor.
2009. szeptember 2., 15:25
Az olasz gyártó rájött, hogy a hölgyvásárlókat is érdemes megnyernie, ezért egy női farmernadrág-kollekciót terveztettek az autóhoz.
Egy ideje már hallani pletykákat az olaszok új középkategóriás típusáról, de látni még senki nem látta
Az Alfa Romeo az egyik legdurvábban ortodox autós vallás, és én évek óta közel állok az átkeresztelkedéshez. Eddig a megfelelő autó hiányzott. Eddig.
Frontális és oldalsó ütközésvédelem |
|
|
|
|
|
Gázolási rizikófaktor |
|
|
|
|
Gyermekbiztonsági védelem |
|
|
|
|
|
2006. november 20., 00:52
Az Alfa úgy gondolta, kísérletképpen biztonságosabbá, egyszersmind kanyarban gyorsabbá teszi néhány fronthajtású autóját, aztán megnézi, megér-e ez a vevőknek úgy ezer eurót.
Egyszerre forradalmi váltás és észrevehetetlen fejlődés: az Alfa megjelenik a hobbiterepjáró-piacon, ugyanakkor az újdonság első látásra alig különbözik az évek óta létező 156-os kombitól, amit Sportwagonnak hívnak.
A 156-os Alfát 1997-ben mutatták be, a következő évben lett az év autója. Az elismerés elsősorban a formának szólt, ami a lánglelkű dizájner, Walter de Silva utolsó előtti nagy dobása volt az az Alfa színeiben. Lenyűgöző összbenyomás, csodálatra méltó részletek, röviden ennyi a titok nyitja a "Tanuljunk autót tervezni két perc alatt" oktatókazetta szerint. Kezdjük talán az összbenyomással.
Az Alfa Romeo az utóbbi másfél hétben Palermóban mutatta be az 1998-as Év Autója, a 156-os utódját, és a modell csúcsváltozatát, a GTA-t. Külsőleg szinte semmi változás, műszakilag és beltérben jelentős fejlődés.
A GTV szíve erősen megnagyobbodott, három literes motort építeni egy ilyen mokány kis fickóba, ahhoz bizony ábrándos lélek kell.