19 találat az Indexről, és a környékéről.
Életmentő tudni, mik az első teendők defekt esetén.
Bécsi kutatók bebizonyították, hogy a salátával
autógumi is a tányérra kerül.
Egy másik autó utastere is tömve volt dohányáruval.
A bal oldalon se elöl, se hátul nem volt gumi, mégis töretlenül haladt előre.
Szinte már szerencsés az, aki csak az áremelkedéssel szembesül, nem a készlethiánnyal.
Szikrázó felnik jelzik útját, otthon hagyta minden gátját.
Mit mond a gumiabroncsok koráról a Magyar Gumiabroncs Szövetség? Sajtóközlemény.
Kisautók, kompaktok és SUV-ok abroncsait vizsgálták idén, nagy bukás nem volt, de meglepetések igen.
2021. november 20., 15:57
Valószínűleg betegnek tartasz, ha megmutatom, hogy élek gumik közt, de megmagyarázom.
2021.10.30. 12:06 Módosítva: 2021-11-02 11:40:17
A gumik barázdamélységét egy egyszerű trükkel is leellenőrizheted, komoly baleseteket előzhetsz meg ezzel a minimális odafigyeléssel.
Elmondjuk, kinek ajánlható az egész éven át használható, négy évszakos autógumi.
Nem minden típusú hulladék való a szemeteskukába, és pláne nem mellé.
2020. november 10., 09:05
Vezetés közben az autógumik elhasználódnak, idővel minden gumiabroncsot ki kell cserélni, de megnövelhető az élettartamuk.
Azt is pontosan rögzíti, hol történt az eset, és milyen mértékű a sérülés.
Az autósok többsége tudja, mennyi a minimális profilmélység, sokan mégsem cserélik a kopott gumit.
2017-re 100 új munkahelyet hozhat a beruházás.
Öt százalékos volt a visszaesés tavalyhoz képest, a magyarok a kétes eredetű márkákat szeretik.
Nyáron hosszabb útra készülünk, Spanyolország déli része és talán Marokkó a cél. Oda-vissza plusz a helyi elmászkálást belevéve több mint 8 ezer km, javarészt autópályán. A hátsó gumim ezt vagy ki sem bírná, vagy egykettőre olyan kocka lenne hogy nézni is rossz. Viszonylag erős nehéz motorom van, nagyköbcentis V2-es cruiser, 5-6 ezer kilométeren elnyal egy gumit. (igaz nem is kímélem)
Kérdés: van-e tapasztalat azzal hogy hátra autó gumit rakok? Dönteni ezt a motort úgyse nagyon lehett. Arra gondoltam inkább megyek vele vigyázállásban, de legalább a gumival nem kell foglalkoznom.
Keresgéletem a neten és van is pár találat, nem én vagyok az első akit komolyan zavar hogy a gumi egy rendes túrát nem bír végig.