2012-ben már licitre bocsátották, amely másfél milliárd forintról indult.
2011.07.13. 13:49 Módosítva: 2015-05-17 04:57:18
A Balatonringet 2010 márciusa óta nem építik, a sávolyi önkormányzat új telekadója a belterületbe vont MotoGP-pálya 204 hektárját is érinti.
2010. szeptember 30., 14:00
Már tavaly is volt róla szó, hogy itt lesz Moto GP-futam, de ebből idén sem lesz semmi.
2010. szeptember 13., 09:45
A pályát építő Sávoly Motorcentrum Fejlesztő Kft.-ben alapvető változások mentek végbe.
2010. szeptember 13., 08:08
Magyar vállalkozásokból álló konzorcium építene, akár jövőre lehetne futam. A spanyolok hallgatnak.
Az állami bank hitelével terhelt Balatonring az állami tulajdonú Magyar Turizmusé lehetett volna.
Civil szervezetek szerint a kormánynak tisztáznia kéne, milyen döntések álltak a támogatás mögött.
Az MFB a felmerült kockázatok miatt nem ad hitelt a Balatonring építéséhez. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy az idén biztos nem, de lehet, hogy soha nem épül meg a pálya. Az államnak nem kell fizetni a futamért.
A minisztériumi utasításra elindított tendert visszavonták a teljesíthetetlen feltételek miatt.
A sávolyi motorpálya építésről lényegében lehetetlen úgy dönteni, hogy az ne minősüljön hűtlen kezelésnek. Építkezés akkor lesz, ha írásban, előre tisztázza a kormány a felelősség átvállalását az érintett állami cégektől, ezt viszont egyelőre nem merik megtenni.
Munkatársunk a Grupo Milton elnökének portréját rajzolta meg, Minőségi Újságírásért Díjat kapott.
A sávolyi projekt ügyében óriási a zűrzavar, de a Fidesz-kormány minden szerződést nyilvánosságra fog hozni, közölte a párt.
A bő négykilométeres árát huszonkétmilliárdra becsüli a beruházó. Szakértők szerint a Balatonring fele ennyiért is drága lenne, maga az aszfaltcsík legfeljebb másfél milliárdba kerül, további húszat képtelenség elkölteni a boxokra és technikára.
Magántőkéből 6,5 milliárd forintból felhúztak egy 6 kilométeres pályát. A sávolyi ring hasznosságáról szóló tanulmány elveszett, a gazdasági és az önkormányzati tárca egymásra mutogat, tartalmát, bár úgyis elévült, egyik sem ismeri.
A miniszter szerint vannak kockázatok, de az állam körülbástyázza magát a hitelszerződésben. Ha a beruházó bukik, az államé lehet a sávolyi pálya. Március elején hitel kell az idei futamhoz.
A sávolyi pálya üzleti terve már az első évben borulhat a KPMG szerint, hiába a rendkívül kedvező hitel. Nemzetgazdaságossági vizsgálat nincs, az állam azt kockáztatja, hogy a nyakába vesz egy éveken át újabb támogatásokra szoruló projektet.
28 értékelt tényezőből 14 magas kockázatú. Nagyon nehéz az idén átadni pályát, az üzleti terv kihívás.
A KPMG tanulmánya összességében pozitív véleményt fogalmaz meg a Balatonring projektről.
A sávolyi Balatonring miatt távozhat a Magyar Turizmus Zrt. elnöke, Suchman szerint jövő héten aláírhatják a hitelt.
A TASZ szerint béna kacsa a miniszterelnök. Bajnai Gordon kiadni kérte a MotoGP pályáról szóló tanulmányt, az állam bankja azonban csak közleményében áll a nyilvánosság mellett, a bíróságon nem.
Csak üzleti tárgyalások zajlottak a Grupo Miltonnal, állítja a zsarolással vádolt cég. Ők is perelnek.
A PM főosztályvezetői által jegyzett feljegyzés szerint hazai és európai uniós jogszabályokba ütközik a Balatonring állami támogatása.
A pénzügyminisztérium szakértői anyaga szerint nem támogatható a sávolyi motorversenypálya. A kormány mégis odaítélte, az MFB pedig kifizeti a milliárdokat.
Három korrupcióellenes civil szervezet Bajnaihoz fordult.
Másfél évre ítélték jogerősen Kovács Bence Jánost 1995-ben. A sávolyi motorpályát előkészítő cég vezetője szerint rágalmazunk.
Kicsoda valójában Kovács Bence János, a spanyol milliárdos, Magyarország 10. leggazdagabb embere? Újságíróként és filmesként zűrös ügyeket tudhat maga mögött.
10 napon belül aláírják a szükséges szerződést.
A III-IV. századi bennszülött telep maradványait kiemelik, dokumentálják, majd a területet beépítik.
A kormány és az MFB titkolja azt a tanulmányt, aminek alapján 20 milliárd forint állami támogatást, és további 15 milliárd forint állami hitelgaranciát nyújtanak a sávolyi motorversenyzéshez.
2009. november 10., 13:03
Hivatalos a 2010-es versenynaptár, a Balatonringé a 14. futam, Silverstone-ban is először Rossiék.
Jelenleg a pálya előkészítését szolgáló befejező földmunkák zajlanak Sávoly mellett.
2009. szeptember 2., 09:37
Szeptember közepén döntenek az építéshez szükséges 45 millió eurós hitelről.
A versenynaptárba került az 1. Magyar Nagydíj.
A spanyolok 50 millió eurót igényelnek, szorít az idő, önerőből kezdtek a sávolyi beruházáshoz.
A Katalán Nagydíjon egymást hirdették, az Aspar technikai segítséget ad, összeolvadás nem lesz.
Carmelo Ezpeleta biztos benne, hogy elkészül a sávolyi versenypálya.
A Balatonringnek csak Németh Balázs motorosra van szüksége, Talmácsinak lehet csapata a héten.
Eddig 3 milliárd forintot költöttek a Balatonringre, 2010-ben rendezik az első Magyar Nagydíjat.
Talmácsi exfőnöke hallgat, mert jót nem tudna mondani, de kedden bemutatja az új Talmácsit.
2009.05.15. 20:10 Módosítva: 2015-05-20 04:42:35
Stefano Favaro a pénzért árult interjúkból bejövő összeg kiesése miatt mondta föl a pilóta szerződését, állítja a spanyol csapattulajdonos, aki jövő héten Budapestre utazik versenyzőjéért.
A munkálatok már folynak, a szakállamtitkár szerint április végére meglesz az építési engedély is.
Legalább nyolcszáz embernek ad majd munkát az építkezés.
Megkezdődik november 6-án a Balatonring beruházás Sávoly határában, szeptemberre kell elkészülniük
A jövő évtől kezdődően legalább öt évig lesz futam a Balatonringen.
2008. szeptember 24., 16:08
A sávolyi MotoGP pályán jövő év szeptemberétől minimum öt éven keresztül motoros világbajnoki futamokat rendeznek
57 pont hátrányból sem kell csoda a címvédéshez, csak dobogós helyek, a rivális megelőzése és szerencse.
14 hónap múlva érkezik először Talmácsi és Rossi a Balatonringre, elkészült a 2009-es versenynaptár.