A vállalat Európa és Kína között tervez járatokat indítani.
Több mint 50, átadás előtt álló gépet kell átalakítani.
A vállalat együttműködik a hatóságokkal az eset kivizsgálásában.
Az is kiderült, hogy csak két hónapja állt forgalomba az érintett gép.
Az ügyészek azzal vádolták, hogy a pilótáknak csak rövid, számítógépes képzést írt elő.
11,9 milliárd dolláros veszteséggel zárta 2020-at az amerikai repülőgépgyártó vállalat.
A Boeing 737 MAX Amerikában gigabírságot kapott.
2020. december 26., 11:34
A gyártó 737-8 Max típusú repülőgépe motorhiba miatt leszállásra kényszerült az Egyesült Államokban.
2020. november 20., 11:49
A kínai légügyi hatóság szerint a gépek repülési engedélyéhez a pilóták megfelelő képzésére és biztonságot garantáló módosításokra van szükség.
2020. november 19., 21:12
A Southwest Airlines szerelői megkezdik a sivatagban kényszer pihentetett Boeing 737 MAX gépek karbantartását.
2020. november 18., 23:24
A balesetekhez vezető okokat kivizsgálták és kijavították a műszaki problémákat.
Ez is hátráltathatja, mikor kerülhet újra forgalomba a géptípus.
2020.01.15. 14:31 Módosítva: 2020-01-29 18:50:15
Amikor a Boeing felvásárolta régi riválisát, a McDonnell-Douglast, annak vezetői átvették a hatalmat a cég felett. Innováció helyett csak toldoztak-foltoztak, a katasztrófa bele lett kódolva a rendszerbe.
Leginkább a repülési tilalom alatt lévő 737 MAX miatt, amiből szoftverhiba miatt kettő is lezuhant '18-ban.
A szoftverhiba miatt 346 ember halálát okozó gépeknél egy újabb, potenciálisan életveszélyes problémát fedeztek fel, ezúttal a kábelezéssel.
2019. december 16., 23:29
A 2018. októberi és 2019. márciusi katasztrófákban 346 ember vesztette életét.