31 találat az Indexről, és a környékéről.
Mesélek egy kicsit a sportautók királyának, vagyis a Porsche 911-esnek az utolsó három generációjáról: a 997, a 991 és 992 története következik.
2022.10.22. 11:48 Módosítva: 2022-10-28 06:11:49
1952-ben álltak rajthoz a Carrera Panamericanán egy 356 S Cabriolet-vel, ezt az évfordulót ünneplik.
Mondjuk az, hogy kevesebb mint tíz darab készült, és a Porsche bokszermotorja hajtja.
911-ből még az alapmodell is kellően élvezetes, de azért a RUF-nál tudtak még csavarni a Carrerán.
2021. december 17., 15:54
Persze a konkrét darab küzd némi kihívással, de még így is jó ajánlat annak, aki össze tudja foltozni.
Átlagos nap, csak versenypályán veretünk a legdurvább Porschékkal. Ja, meg megmutatják a jelenlegi sportautóépítés csúcsát.
Az első vízhűtéses Carrera-generáció megítélése vegyes: ha Rolandot kérdezed mosolyog, de felsorolja a milliós javítások emlékeit. Hangot fel!
Rádöbbentem, hogy szar autóim voltak, most is szarok vannak, és valószínűleg mind az is lesz a halálom napjáig.
2016.10.15. 13:34 Módosítva: 2016-10-18 10:27:59
A motorhangot nem csapják agyon valami divatos zenével - ideális néznivaló szombat délutánra.
A 911-est itthon nem nagyon érti az ember, talán egyfajta retróautónak nézik, sosem volt hagyománya. De a technika és a tudás nem retró, sőt, még engem is meglepett.
A sportkocsi külseje keveset változik, de itt találkozhatunk először a Porsche vadonatúj turbómotorjával.
Ha elég pénzt és mérnöki tudást teszünk valamibe, még a fizika törvényeit is meghazudtolja. A halálhírét jósolták már 1982-ben és még soha nem volt annyira jó, mint most.
Hogyan zsúfoljunk négy évszakot három percbe? A Porsche mindenkit beenged a kulisszák mögé.
2012. december 24., 08:00
Zsíros konc.
2012. november 11., 10:54
A németek kompakt sportautóval készülnek Los Angelesre, várhatóan az új Cayman debütál.
2012. augusztus 25., 15:07
Hiába titkolózott a sportkocsigyár, nem tudta elrejteni a fotókat. Ilyen lesz a Carrera 4S.
Nem akármi, amit meg lehet most megnyerni nálunk.
Miközben Tibby Kirgizisztán egyhavi GDP-jét költi el épp az E28-ra, folyamatosan azzal oltogat, számoljam már ki, mennyit költöttem az E32-re az elmúlt két évben, és ebből hány kilométert sikerült megtenni.
A gazdagsághoz mindig tapad egy jó adag émelygős irigység is. Egészen addig, amíg nem mi vagyunk gazdagok. Ez az autó igazából sose volt még ilyen jó.
Hová lesz a világ, ha a legújabb Porsche 911 Carrerában kisebb a motor, mint az előzőben, és árgus szemek figyelik, mennyit fogyaszt? Van még ebben egyáltalán anyag?
2010. szeptember 16., 12:06
Ennyivel erősebb az új GTS a 911 Carrera S-nél, pedig kinézetre legalább százzal többet sejtenénk.
2009. november 18., 14:14
A csoki-télapó manapság inkább büntetés, mint a gyerekek álma, de most itt egy vonzó alternatíva nagyoknak
2009. november 17., 18:50
Van nyeremény is a stuttgartiak játékában, de az igazi díj az öt hátborzongató motorhang.
2009. szeptember 9., 14:52
Lehet, sőt biztos, hogy Kelvin Burt sem egészen így képzelte el hétvégéjét az angliai Thruxtonban.
2009. augusztus 3., 12:33
A V10-es Porsche Carrera GT-t vette alapul új sportkocsijához a Gemballa. Az új, erősebb modellt Mirage GT Goldnak nevezték el.
Ez a demóautó nem csak a reflektorfényben mutat jól, az úton is meggyőző. Mi a Mecsek kanyargós útjaira merészkedtünk vele, esőben.
Ez a demóautó nem csak a reflektorfényben mutat jól, az úton is meggyőző.
Egy Merkur-telepen nyolcvan autó megnézéséhez elég volt egy perc - négyszer húsz darab egyenfehér Wartburg. Nyolcvan autó megtekintéséhez a Porsche-múzeumban szerintem két nap sem elég. Mi megpróbáltuk a fele alatt, és kicsit belehaltunk.
Egy Merkur-telepen nyolcvan autó megnézéséhez elég volt egy perc - négyszer húsz darab egyenfehér Wartburg.
...
Valahogy sejtettük hogy így lesz: az olcsóbb Porsche a jobb. De ha kínozzuk egy kicsit, a 911-es is megmutatja, miért kerül tízmillióval többe.