100 találat az Indexről, és a környékéről.
Dobpergés, visszafojtott lélegzett.
Csütörtökön szavazás, pénteken eredményhirdetés.
2022. november 24., 12:53
Ismét taroltak a villanyautók az Év Autója 2023 választás elődöntőjében. Bár ez azért sem volt nehéz, mert már a felhozatalban is szép számmal szerepeltek.
Először lett a cím dél-koreai autóé.
Szoros volt a verseny az élmezőnyben, végül a Renault Mégane E-Tech Electric lett a második, a Hyundai Ioniq 5 a harmadik.
Szakkommentáljuk az Év autója választást: a stúdióban Gajdán Miki, a Totalcar COTY zsűritagja.
2021. november 29., 09:06
Egy kakukktojás is akad az Év Autója 2022-es választás döntőjébe jutott típusai között. Pedig nem is teljesen az.
Szerintünk ezek az autók lehetnek esélyesek az Év Autója díjra. Messze még a vége, nézd meg, miből fognak választani a zsűritagok.
Idén először több elektromos autó van a Tannistesten, mint belsőégésű motorral szerelt. Szerintetek melyik fog nyerni?
Egy halom ma is népszerű modell tündöklése az Év Autója-szavazáson. Így közeledünk az ezredfordulóhoz.
Sorozatunkban felidézzük a korábbi helyezetteket, és megnézzük, milyen karriert futottak be a későbbiekben.
2020. december 11., 18:48
Egy influenszer, egy újságíró és egy péeres bemegy a bárba, melyik szedi fel a futóműhangoló mérnököt? De főleg: hogyan választják az Év autóját, ha se sajtóút, se autó, és már lassan év se?
2020. szeptember 7., 13:18
Harmincnyolc autó, valamelyik ezek közül kapja a díjat jövőre, de hogy nem Genfben, az biztos.
2020.03.02. 16:49 Módosítva: 2020-03-06 06:24:34
Elég kiegyenlített szavazást hozott az idei év, ezúttal már egyértelműen a villanyautóké volt a főszerep.
Az élet nem áll meg. Mint minden évben, most is izgulhatunk a képernyők előtt - ki lesz a nyertes?
Kevés autógyártó tekint annyira előre, mint mostanában a Peugeot. Az egyik távcsöve ez az e-208, amit vezetünk.
Forradalom! Elöl hajt és 1-es BMW! Vannak itt egyéb érdekességek is, akkor most örülünk, Vincent?
Erre nem lehet felkészíteni egy átlagos autóst, aki amúgy nem jár versenyezni. A Tesla hihetetlen, a Porsche még élvezetes is.
Hasonló hibrid se volt még a piacon. Senkinek nem jutott vajon eszébe? Vagy nem merték? Mindenesetre most elkenjük a Clio e-Tech-nek.
Pokolian jól néz ki, tele van ötlettel és autónak sem rossz Fordék kis szabadidőautója. De elég-e ennyi ma a díj elnyeréséhez?
Régóta vár a Toyota a címre, utoljára az első Yarisszal szerezték meg. A Corolla pedig most itt van a döntős hét esélyes között.
Két hét múlva hirdetünk Év Autója-nyertest, de még egyikünk se tudja, melyik lesz az a hét közül. Ez az utolsó nagy megmérettetés.
Az egy benzin- és két villanymotoros, két körmös kapcsolású váltóval szerelt hibridhez hasonló se volt még a piacon. De vezetni milyen?
Az ötlet pofonegyszerű, nem is komplikált, s valószínűleg így is ez a legjobb hibridhajtás ma. Csak másnak nem jutott eszébe.
2019. december 16., 07:27
Csak majdnem. Viszont vezettük az új, villanyos MX-30-ast, sőt, láttuk is, igaz, a két autó nem volt ugyanaz.
2019. szeptember 27., 17:26
Kimentünk a homokra, vonalat húztunk, célt állítottunk, számoltunk, és...
Tizenhét állat autó a jövő évi kínálatból, egyik erősebb és szebb, mint a másik, én meg mégis ezt a cipős dobozt választanám.
2019. szeptember 24., 14:46
Végre megint egy 200-akárhányas Peugeot, aminek nincs egy rossz szöge. És ez már durván a jövőnek szól.
2019. szeptember 23., 19:41
Itt a szeptember vége ami a Totalcaron nyolc éve a Tannistestet is jelenti egyben. Körbejárjuk az egybegyűlteket, latolgatunk.
Hivatalos: ezek közül választunk először november végén, aztán jövő februárban.
Így, hogy a tulajdonosa a GM helyett a PSA, cseberből vederbe esett a cég. De a veder jobbnak tűnik.
Csak egy kattintás, itt most mindenki tippehet. Hétfőn, déután háromkor eredményhirdetés.
És az Év Autójáé is lehetne, ha nem lenne mocskosul drága és iszonyú haszontalan. Az autógyártás ékköve.
Megvan itt minden, stílus, funkciók, kényelem, hatótáv, erő, élvezet. A Jaguar villanyautója egy felkiáltójel.
Ha nem volt elég mindaz, amit az alig pár hónapja bemutatott Ceedbe betömött a Kia, most hozzátettek még.
Az A osztály minden korábbi hibáját orvosolja, odabent meg elénk tárja El Dorado kincseit. Ígéretes egy dög.
Ki hitte volna, hogy a jövő a szedánoké lesz? Pedig az Év Autója utolsó körös tesztelésen ezt mondták...
Rég nyert Citroen az Év Autója-választáson, de a C5 Aircross most tudhat annyi trükköt, hogy első legyen.
A Ford bevetette a nehézfegyverzetet - ez a modell fontos, jól jönne rá az Év Autója 2019-plecsni.
Nehéz év lesz az idei, bazi erős a felhozatal. Másfél hetünk van szavazni.
Ennél nem lesz több, nem lesz kevesebb - itt az ötven autó, amiből növember vége táján hétre szűrjük a lehetséges jövő évi jelölteket.
A hobbiterepjárók előretörése miatt mindenki azt hiszi, na, mindjárt vége a hagyományos, családi méretű, autószerű személyautóknak. Erre a Peugeot kijön egy ilyennel.
Száz kilóval könnyebb, mint ami a kategóriában tipikus, 510 lóerős, 0,15 másodperc alatt vált, és a kipufogózajt sem spórolták el alóla. Érdekes dolgokra lehet számítani ilyenkor.
Ha ezen a két napon túl vagyunk, már csak az lesz hátra, hogy otthon rongyosra rágjuk a ceruza végét. Most azonban végigteszteljük még mind a hét esélyest.
Minden jel arra mutat, hogy ha eddig valami Corsa-Fiesta-Fabia-Yaris-szerű kisautód volt, a következőnél lépni fogsz. És jó eséllyel valami ilyet veszel.
Összesen 48 típus esélyes rá, hogy elvigye a 2018-as első díjat – ennyi újdonság érkezik jövő januárig az európai piacra.
Láttuk már Los Angelesben és Genfben, de menni csak most lehetett vele. Van egy rakás jó hírünk, meg egy-két rossz. Melyikkel kezdjük?
Mármint a dízelt. Minden fenyegetés ellenére. Mortefontaine-be, az Év Autója-tesztre egy olyan kombit hoztak el, hogy mint a tíz gázolajzsíros ujjunkat megnyaltuk utána.
Ha a Mini az autódivat Burberryje, a Fiat 500 annak a Guccija, akkor a Citroen a legjobb úton jár afelé, hogy a műfaj Diorjává váljon. Vidámodik az utcakép, a Cactus után most itt a C3!
Úgy jött a Giulia ebbe az önvezető autókkal, emissziós aggályokkal, fedélzeti infotainment-rendszerekkel teli, fullasztó szobába, mint szellőztetés után a friss márciusi levegő.
Akármennyire is a múlté már a száguldó kredenc-image, az amerikai értelmiségi-transzport rémes sztereotípíája, de még a svéd tulajdon is, a Volvónál bizonyos dolgok sosem változnak.
Volt már nálunk mindenféle dízel, de az Év Autója utolsó körös csoporttesztjén kivételesen egy pici, egykettes, turbós benzinesre tenyereltem rá. Mert ez egész máshogy érdekes ám.
Sávelhagyás-figyelés és színpadi térhatás á la Bose egy zsebkendőnyi autóban. Új Micra az Év Autója-szorítóban, az utolsó franciaországi megmérettetésen.
A Prius 4 már önmagában is esélyes lett volna az Év Autója-címre, csak hát ahogy az kinéz... De mit szólnak egy Prius 4-hez, ami mutat is? Toyota C-HR - a verseny finisébe kanyarodva.
2016. december 30., 12:32
Kilenc autó ázik a dán esőben. Egyik rozsdás, másik csillog, egyiknek értjük az árát a másiknak meg... tejóég, mi van?
Nem az a méret. Nem az a motor. Nem az a forma. De mégis... annyira szépen összejött itt minden - nehéz is elsőre érteni, hogyan.
2016. november 24., 17:05
Eljött a pillanat, amikor a 30 jelölt közül ki kell választanunk azt a szűk hetes kört, amelyikből az utolsó fordulóban kijön majd a 2017-es Év Autója.
Soha nem volt még ekkora a pörgés Rüsselsheimben. Özönlenek az új autók, óriási fákba vágódnak a fejszék. Új vágányon zakatol a rüsselsheimi expressz.
Miközben a világ körülöttünk lassan a feje tetejére áll és már semmi sem az, aminek hittük, a kisautó-szektor ez alatt a világ legpragmatikusabb játszóterévé válik. Valahogy így.
Három évtized telt el azóta, hogy a Fiat utoljára hátsókerekes, hosszmotoros, igazi kétüléses roadstert gyártott. Újra itt a 124 Spider – egy kis csavarral. Első teszt.