173 találat az Indexről, és a környékéről.
Retró összeállítás matuzsálemekkel: csalinkázó Zsigulit, cikkacakkózó Daciát és megfogott Wartburgot is láthatsz.
Népszerű típusok a Vitaráktól a Kugákon, Octaviákon és Corollákon át egészen a Swiftekig és Teslákig.
A drágább verzió listaára 9 millió fölé került.
Bátor, aki manapság gázzal hajtott autót vásárol.
A romániai márka növekedése segítette ki a franciákat.
Búcsúztak a Trabantok, a Ladák, valamint a Moszkivcsok. Jöttek a Suzukik, az Opelek és a VW-k.
Ebbe a gyűjtésbe a Twingótól, az Amin keresztül egy Cadillacen át a Cybertruckig minden került.
Ha valaki követi az autóipar újdonságait, azt nem érte nagy meglepetés a Dacia standját illetően, mégis döbbenetes nyüzsgés volt rajta végig.
A legnépszerűbb kategóriában szerepel a Dacia autója, azon belül is a harmadik hely az övé.
Legnagyobb, legkényelmesebb és daciásan legdrágább modell a Bigster.
A beruházáshoz támogatást vár az üzem.
Bő 10 millió forintért is bőven bele lehet kötni az új Dusterbe, viszont a külső-belső design előtt leborulok.
A cél a 700 ezer darabos európai eladás.
Nagyot bukott a Tesla, jól fogy a Golf és visszatért a király.
Mind a két típus három csillagot szerzett az ötből, rajtuk kívül csak egy furgon teljesített hasonlóan.
Kívül-belül kicserélték, de a lemezek alatt nem sokat változott a legolcsóbb villanyautó. Bár hazai ára még nincs, azt már tudjuk, milyen vezetni.
Kínai dominancia jön?
A Dacia Sandero a legkapósabb, dobogós még a VW Golf és a Peugeot 208-as.
Értékes márka, de vajon mennyire?
Sokan lenézik, pedig hálás használati tárgy tud lenni egy 7 személyes, dízel Logan. 16 év után viszont lehet költeni erre is.
Igazán filléres elektromos autó még mindig nincs, de azért akad pár kedvezőbb árú modell. Összeszedtük a tíz legolcsóbbat.
Egy Ford sofőrje egy lámpát intézett el ugyanitt.
Csodák nincsenek: 6 milla alatt főleg kisautókat találunk, ráadásul ezek ennyiért még fapadosak.
Egyre jobban ráéreznek az ideális diszkont autó receptjére a Daciánál, miközben a harmadik generáció is komoly kihívó nélkül lép piacra.
Összecsukták, néha pénz se volt, de sose adták fel: a Nürburgringen 24 órán át csapató, hős Dacia Logan sztorija következik.
Neked sem mindegy, hogy milyen gyártmányú az autód? Pedig ma már nincs tisztán német, francia vagy olasz márka a piacon.
Elindult a roncsprogram odaát.
Mit szól majd a szomszéd? Kell-e majd költeni rá? Melyik legyen? - megannyi kérdés az Alfa Romeo vásárlás előtt.
A Spring után is van élet!
Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Micsoda társaságba keveredett a kis Dacia.
Ha parádés gyorsulás helyett takarékosságra, dízeles hatótáv helyett pehelysúlyra vágysz, és nem is akarsz érte sokat fizetni, ez a te villanyautód!
Romániától Ausztráliáig, Daciától 7 literes Chevrolet-ig minden megkapta már a nevet. Képes gyorstalpaló Novákból.
Helló, Sandrider, szép biturbó V6! Kemény harc lesz ez így 2025-ben, már alig várjuk.
A Tesla rögtön három dologban is első lett.
Az orosz pofon után fordítottak a franciák.
2024.01.15. 15:43 Módosítva: 2024-01-19 16:46:13
Így már szinte ajándék az apró villanyautó.
A román autóipar tavaly 33 milliárd eurós bevételt érhetett el, ami új csúcsot jelent.
Kiderültek a franciaországi árak, így már lehet egy elképzelésünk a hazairól.
2023. december 31., 13:18
Nem tudjuk, hogy szánnak-e jövőt a formatervezői makettként megörökített típusnak, a fotó mindenesetre igazinak tűnik.
2023. december 14., 15:47
A Dacia vezeti a romániai újautó-eladási listákat. Jövőre megszűnik a roncsautó-program, amit rettegve várnak a kereskedők.
2023.12.14. 12:42 Módosítva: 2023-12-16 16:43:59
Kevesen gondolnák, hogy az elektromos kisautó alkalmas a tempós csúszkálásra. Pedig...
2023. december 13., 17:52
A Dacia nem tervez ilyesmit, de a képek alapján lehet, hogy mégis el kéne gondolkodniuk rajta.
A Dacia vezérigazgatója szerint egyelőre nem szabad teljesen elengedni a belsőégésű motorokat.
Denis Le Vot CEO ejtett el néhány morzsát a készülő modellről.
2023. november 29., 10:00
Harmadik generációjához ért a testet öltött ár-érték arány. Portugáliában, titokban mutatták be nekünk.
2023. november 25., 06:32
Az esztelen költekezés távol áll a márka szellemiségétől.
2023. november 21., 06:11
Havi adatokról van szó, az októberi győztes már borítékolhatónak tűnik.
2023. november 16., 07:35
Igencsak népszerű volt Romániában a roncsautóprogram, A cserékkel a Dacia járt a legjobban, de a Tesla sem panaszkodhat.
Az éves átlagdíj 17 százalékkal drágult a Netrisk szerint.
A márkák közül a Skoda részesedése nőtt a legnagyobb mértékben az idén. Az MG is felkerült a térképre.
2023. szeptember 27., 06:19
A Dacia után jön az eMag és a Dedeman. Rangsor a szomszédból.
2023. szeptember 7., 12:22
A Tesla és a Nissan áll a legrosszabbul.
2023. augusztus 22., 14:55
A következő Duster már nemcsak a megfizethetőségről szól majd. Legalábbis ezt állítja a gyártó.
2023. augusztus 8., 11:26
Ha keresetünk egyenlő a mediánbérrel és azt teljesen félre tudjuk tenni.
A Dacia olcsó hobbiterepjárója durván tolja az orrát, miközben az ESP keservesen küzd, hogy a Dustert legalább kicsit stabilan tartsa.
Könnyű lesz és olcsó, a céldátum 2028.
A Prodrive és az Aramco szintetikus üzemanyaga segítheti a francia és spanyol párost első Dakar győzelméhez, ám csak 2025-ben.
A legújabb hétüléses Dacia az olcsó autók szent grálja, de vajon tényleg nem érdemes jobb autóban gondolkodni?
2023.06.17. 10:25 Módosítva: 2023-07-11 10:02:57
Azt mondják, 2027-ben érkezhet, és az ára lesz a fő vonzereje.