70 találat az Indexről, és a környékéről.
Nagytestvért kap a legpimaszabb hipszer csupasz, a Husqvarna megvillantotta az érkező nagy Svartpilent.
1980 óta irányította jelenlegi csapatát.
Alig három éve váltották le a 890 Duke-kal, de úgy fest, megférnek egymás mellett is.
A 890-es platformot fogják még nagyobbra fúrni.
Teljesen új blokkal és vázzal jön jövőre a 125-ös és 390-es Duke.
Ez volt az utolsó kompromisszummentes KTM, ami tényleg csak egy dolgot akart.
Nem voltak fáradtak, de az Euro5 miatt átdolgozták őket.
Zion Williamson Nike-ja kitámasztásnál kettészakadt.
Cserélték már a főhengert, az olajat, még egy csapágybiztosító lemezt is. Mi lehet baj?
Minek szépítsem, a KTM egyszerűen termeli a pénzt.
2017. november 24., 06:07
Ez egy utcai motor, érted, "utcai" (kacsint, kacsint), csak éppen az életedre tör.
Alapból jár hozzá a kategória legkomolyabb elektronikai csomagja.
A megoldás egy szoftverfrissítés lesz.
A frissen nyitott Fülöp-szigeteki gyárból csak a dél-kelet-ázsiai piacot szolgálják ki.
A 390 Duke alapjaira fejlesztik a villanyos E-Duke-ot.
Az mekkora húzás, hogy a leggyorsabb és legigényesebb motor a legolcsóbb a kategóriában!
A kérdező jogosítványa nem kompatibilis a motorjával, de eladni nem akarja. Két opciót van.
Elméleti esély van ár, gyakorlatban viszont nem a szelepek melegedése szokott gondot okozni.
És drága lesz - a Triumph Street Triple árszintjét célozták meg.
A még be sem mutatott, soros kéthengeres 790 Duke-kal lesz rokon.
Összesen 20 méternyi tolással megúsztam - aztán egyszer csak összeállt a KTM.
2016. december 14., 06:08
Lehet-e egy modell sikerét a mosdatlan agresszivitásra alapozni? Hát hogy az anyádba ne lehetne!
2016. december 12., 13:39
A bemutató óta nem alszunk jól, és most csak fokozódott az inszomnia.
2016. november 24., 16:34
Egy henger után lehet, hogy a kettő jobb lenne. Másfél millióból mit vegyek?
2016. november 16., 14:46
Úgy csinálnak, mintha bárki is panaszkodott volna arra, hogy gyenge lenne a Super Duke R.
Prototípust mutatott a KTM: a 790 Duke egyes alkatrészei 3D-nyomtatással készültek.
Már csak négyet kell aludni, és jön az első soros kéthengeres KTM. És betyár lesz.
2016. augusztus 25., 12:20
Duke, a pireneusi hegyikutya elsöprő fölénnyel diadalmaskodott a választáson - immár harmadszorra.
Jön a 800-as Duke és a frissített 125-ös.
A KTM 1290 Super Duke R mintájára változik meg a motor sziluettje.
Ráadásul az új, 800-as platformara több, különböző stílusú motor is épülhet.
2015. december 11., 07:17
Aztán csodálkozik az ember, hogy a motorozás nagyjából olyan, mintha Harry Potter seprűjével veretnénk ész nélkül.
2015.09.17. 20:04 Módosítva: 2015-09-18 15:21:06
Eddig is mutattak arra jelek, hogy a Duke egy orosz katonai kiberfegyver, bizonyítékok is vannak rá. Az állami hekkerek a legmodernebb technikát használják, lebuktatásukban nagy szerepe volt magyar szakembereknek.
2015. szeptember 10., 15:54
Ha eddig letépte a fejet, akkor ez után fel is robbantja.
2015. augusztus 28., 12:02
Ha nem a Husqvarna Nudából jön a blokk, akkor honnan?
2017-ben jön a KTM 390 Duke következő generációja.
Mike Krzyzewski 5. NCAA-bajnokságát nyerte a Duke-kal, alig van hozzá fogható kosáredző.
Bemutatták a KTM R250 és Duke 250 modelleket. A japánok miatt.
Nagy sportmotoroknál bevett alkatrészt építenek bele.
Nem minden biztonsági előírás hülyeség. Erről például nem is gondolnánk, hogy egyáltalán létezik.
2014. augusztus 7., 06:30
A legnagyobb kis Duke az a fajta szerető, aki nem csak csattogtatja az ostort, oda is suhint.
Miriam Weeksért egyre többen rajonganak, amiért bevállalta a pornót tanulmányaiért.
Hivatalosan is bemutatták sportmotorjaikat az osztrákok, a kezdők is találhatnak kedvükre valót.
Hiába rejtegetik újdonságaikat a motorgyártók: szinte mindent tudunk már az RC390-ről is.
A hosszú várakozásnak vége: íme, itt a gyári képek és hivatalos adatok a legvadabb Duke-ról.
2013. augusztus 3., 13:19
Olvasónk nem ijedt meg az osztrákok legvadabb gépétől, közelről fotózta az álcázott gépet.
Novemberben még tanulmányként hódított a Super Duke, de már közeleg a sorozatgyártás.
A Duke sorozatra épül majd a teljes idomos gép, melyet Milánóban mutatnak be.
Másfél millióért rendes nagymotort kapunk: a felnőtt férfiak vigyorognak, az életúnt öreg mackók megtalálják a szerelmet.
Félelmetes, de mégis lebilincselően gyönyörű: a KTM Superduke 1290 betyárabb, mint bármi.
2012. november 18., 06:23
Mikor sprinteltél utoljára teljes gázzal? Csak udvariasan küldöd vagy készen állsz a csibészségre?
nono
2012. november 13., 17:47
Erre vártunk, amióta megjelent a kis Duke. Nagy móka lesz a 44 lóerő egy rolleren.
2012. szeptember 24., 15:29
A KTM olyat csinált, mint még soha. Ettől föggetlenül a Super Duke jónak ígérkezik.
A Duke pályaváltozata szép, szexi, és bitang erős.
Nem frusztrálja a kezdőt, nem tartja rettegésben a felnőttet, és nem üríti a pénztárcát. Hinnék, hogy ez egy KTM?
A motorosok kívánságlistája végtelenül hosszú, kérdés, az osztrákok képesek lesznek-e mindent teljesíteni.
2011. december 16., 06:25
A világ legerősebb egyhengeresével minden együtt töltött perc izgalmas, sehol nem gagyi, mégsem lesz mindenki boldog vele.
2011. december 10., 10:16
Végre nem a szokásos a marketingmaszlag. Ha már ránk akarnak sózni valamit, tegyék ötletesen!
Nem a humorézékükért szeretjük a szomszédainkat, hanem a csodálatos motorjaik miatt.
Osztrák-Indus Monarchia: egy 125-ös motor is lehet izgalmas. A KTM bebizonyította, nem tudnak rossz gépet gyártani.