35 találat az Indexről, és a környékéről.
Azok a fránya emissziós szabályozások.
2023. december 13., 14:55
Lehet, hogy az autód 10 év alatt extra százezreket hozhat neked, erről Tóth Leventével, az Emprovia Zrt. alapítójával beszélgettünk.
Megmérték, hogyan változtak volna a fogyasztási és kibocsátási adatok, ha a dömperszerű SUV-k nem lepték volna el az utakat.
Megy a hiszti az új, Euro7-es kibocsátási normákról. A gyártók szerint drága és értelmetlen, a másik oldal szerint olcsó és szükséges.
Keveset mérsékel a kibocsátáson, de sok felesleges költséggel jár, amit villanyautók fejlesztésére is lehet költeni.
2023.01.31. 06:03 Módosítva: 2023-02-05 17:24:21
Te is azt hiszed, hogy a hidrogén lesz a jövő? Fóti Marcell most bemutatja, hogy miért zsákutca a hidrogéntechnológia.
Az uniós tagországok környezetvédelmi miniszterei 16 órás tárgyalás után, néhány kivételt kiharcolva jutottak megállapodásra.
Csak elektromos hajtású új autót lehet majd forgalomba helyezni az EU-ban. A szabályozás végleges formájára még várni kell.
2022.05.08. 11:56 Módosítva: 2022-05-12 06:13:10
A lista elején a Tesla, a Smart és a Polestar, a végén a Maserati, az Aston és a Lamborghini áll.
Nehéz rajtuk pénzt keresni a kibocsátási normákkal és biztonsági követelményekkel nehezített pályán.
A japán cég az elektromos fejlesztések mellett alternatív megoldásokba is fektet, amelyek pl. megkötik a széndioxidot.
30 éves legenda szűnik meg az emissziós normák miatt. Talán egy következő platformon, elektrifikált változatként visszatérhet.
Egy amerikai kutatás szerint rengeteg üzemanyag fogy el álló teherautókban és buszokban.
2021. december 21., 11:18
Az EPA új flottaátlagai még az Obama-érában érvényes értékeknél is alacsonyabbak lesznek.
2021. szeptember 3., 14:06
A tengerjáró hajók és az egymást érő repülők fajlagos szennyezése sokkal nagyobb, Kínáról nem is beszélve. Velük mi van?
Nem kicsi a nyomás az ID-sorozaton.
A faültetés látszatmegoldás, valódi, gyártástechnológiát érintő változások lesznek a svéd-kínai márkánál.
A hírek szerint lágy hibrid hajtással próbálnak segíteni az öreg GT-R-en.
Azt gondolhatjuk, hogy a lassabban haladó autó kevesebbet fogyaszt, kevésbé szennyez, de a szimulációk mást mutatnak.
Megfojtják az európai autóipart a kvóták, miközben odaát ötliteres monstrumokkal járnak kenyérért. Miért?
2020. augusztus 5., 15:44
Ahol vannak tízmilliárdok büntetésre és lobbimunkára, miért nincsen tesztelésre és fejlesztésre?
Nem feleltek meg a kaliforniai előírásoknak, repült a bírság.
2017. december 14., 06:37
Bűnbak lett a dízel, az idősebb autó meg régi mumus, de ha a számok közé nézünk, kiderül, hogy mégsem okvetlenül igaz ez.
2017. szeptember 28., 22:49
Nem növekedett a globális szén-dioxid-kibocsátás 2016-ban, de nem lehet hátradőlni, a szarvasmarhák például még mindig túl sok metánt termelnek.
A vád szerint a kibocsájtási adatokat kozmetikázták az amerikai piacon.
2017.04.07. 12:44 Módosítva: 2017-04-10 17:57:41
A húsz évnél öregebb kocsikat csak hétvégén lehetne elővenni. Jelentős javulást várnak.
Honlapot üzemeltet majd a két világváros, ahol közzéteszik az egyes autótípusok valós kibocsátási értékeit.
És ez még csak a kompenzáció egy része. A cég vezetője tovább esdekel.
2016.01.14. 17:49 Módosítva: 2016-01-17 19:04:55
A hatóságok házkutatást tartottak a francia gyártónál, a részvények pedig nagyot estek.
2015. szeptember 19., 12:23
A károsanyag-kibocsátással trükköztek. Egy elég izmos visszahívás is kinézhet.
Még nagyjából húsz évig lesz szüksége a kínai gazdaságnak nagyon sok vasra és cementre. Csak azután következhet az átállás tiszta energia termelésére. Ha addig meg nem fulladunk.
2010. augusztus 6., 07:35
Teherautók és környezetvédelem? Sokak szerint összeegyezhetetlen a két dolog, ám a kicsit is jártasak a dologban, tudják: itt nagyon kemények az előírások.
2010. augusztus 6., 07:20
Az ismert emisszió-javító technológiák mára elérték lehetőségük határait.
Hivatalosan, törvényesen hamisítják meg a mérési eredményeket.