71 találat az Indexről, és a környékéről.
Furcsa dolog ez: ha drágán adják, akkor luxus, de ha ugyanazt amúgy megkapod olcsón, akkor átverés.
Egy bringa, mindenre: ezt ígéri az enduro. De szükség van egyáltalán ennyire komoly technikára?
2021. augusztus 13., 12:55
Az ügyészség szerint a versenyigazgató a felelős a tragédiáért.
Megvették az enduró platformot, még mielőtt a KTM bedarált volna mindent.
Nem a gyorsváltó és nem a 400-féle elektronikus beállítás az érdekes itt. Hanem hogy mennyire istentelenül összeszedett.
Kevés az alap 13 liter? Itt a megoldás, 25 liter benzinnel azért már el lehet indulni erre-arra!
Más Suzuki, Honda, Yamaha, KTM?
Ötvözték a Le Mans-i rajtot a terepfutással és a barlangászattal.
Elkezdődött a a 25. Erzberg Rodeo, a világ talán legbetegebb enduró versenye. És magyarok is indulnak.
Az osztrák gyártó bemutatta a felfrissített endurókat, amelyeket a 2020-as modellévre szán.
A szegedi rendőrség szemtanúkat és felvételeket keres. A versenyző azt mondta, begörcsölt a karja, ezért gázolt fékezés nélkül.
A Multistrada Enduro is megkapta az eszeveszett DVT 1262 blokkot.
2018. szeptember 17., 12:52
A GasGas is előállt egy minőségi cuccokból összerakott, de hobbi szinten használható bokorugróval.
Terepen ilyen tapadásom még nem volt, olyan féktávot vesz, mint utcai motor aszfalton.
A Gas Gas a csőd széléről jött vissza, nem is akármivel.
Ducati Multistrada, bütykös gumi és mesés táj, ebből nem sülhet ki rossz.
Ha nem tetszik a Husqvarna színe, lesz más választásod.
2017. december 20., 10:28
A brit hadsereg terepmotoros gyakorlatozását mintha Benny Hill rendezte volna.
2017. november 24., 06:07
Ez egy utcai motor, érted, "utcai" (kacsint, kacsint), csak éppen az életedre tör.
A Ducati két új változattal készül, a nagyobbik az XDiavel blokkját kapja meg.
Még mindig hobbieszköz, de egyre használhatóbb.
A Ducati a terepesebb túraendurójából készít egy még terepesebb változatot.
A KTM injektort tett a 2T enduróira.
A BMW-korszak előtti Husqvarna örökséget újrahasznosítva támad fel az olasz SWM.
Igazi deathmatch: BMW a Honda ellen. Melyik a jobb? És melyiket vinnéd haza?
Megkérik az árát cserébe hatalmas élményt ad. Az enduró a hegyikerékpár-sport csúcsa? Magyar és osztrák terepen próbáltunk ki egy jövő évi modellt.
2016. szeptember 29., 13:23
A legerősebb, szériában gyártott egyhengeres kerül bele.
2016. augusztus 23., 10:23
És további újdonságok Scrambler fronton: belepattintják az 1100-as blokkot.
Akkor meg kell toldani kétkerékhajtással, és néhány szokatlan megoldással.
A kibocsátási normák lecsaptak a KTM és a Husqvarna 125-ös kétütemű enduróira.
2015. november 16., 18:40
Elsőként az olasz gyártó fedte fel újdonságait. A legnagyobb felhajtást az X Diavel kapta, de természetesen vannak új Scramblerek is.
2015. november 16., 00:00
Terepesre hangolták túraendurójukat az olaszok. Ráadásként itt egy Pikes Peak-különmodell is.
Egy henger, 67 lóerő és 145 kiló - nagyon ígéretesek a számok.
2015. szeptember 10., 11:51
70 lóerő 145 kilóra azért nem rossz kombó. A kérdés, hogy lesz-e tuti elektronika?
2015. szeptember 2., 15:09
Triálban, enduróban és stuntban is verhetetlen volt, most visszavonul.
Műszaki hiba miatt visszahívják a hatszázasok árában mért 250-es Yamaha endurót.
Én egy stílusos 125-ösre gondoltam, de barátaim szerint hülyeség, és egy nagyobb motorral boldogabb lennék.
Max. 450 ezer lenne rá, országúti közlekedésre és némi terepezésre használnám.
Az első rétsági Extrém Nap három évvel ezelőtt volt – akkor néhány helyi fiatal fejéből pattant ki az ötlet, akik szerettek motorozni, bringázni, autózni, csapatni.
Ő volt az a fiatal lány, aki nagymenő dakarosoknak mutatta meg, hogy kell menni.
2015.04.03. 11:38 Módosítva: 2015-04-04 13:40:41
Új szinten az autóipari bullshit: íme az autó, amit a motorversenyzés ihletett, a Hyundai Enduro.
Az ősszel bemutatott 701 Supermoto mellé egy enduró is készül.
A motorozás hajnala óta foglalkoztatja a tudományos világot, hogy megúszható-e egy élet defekt nélkül. A jelenlegi álláspont szerint nem. Érdemes felkészülni.
2014. szeptember 12., 11:08
Aki látott már vonatsínt közelről, esetleg sétált is a talpfák közt, tudja, meglehetősen hülye ötlet itt motorozni.
Tud valamit, amit senki más. Ettől lesz nagyon érdekes azoknak, akik nem az élményt keresik a motorban.
2013. december 12., 05:59
... de erről nem a motor tehetett. Nem nekem valók az ideges kétüteműek. Egy jó négyüteműről viszont leimádkozni is alig lehetett. Ezek a 2014-es KTM enduró modellek.
Már évekkel ezelőtt elkapták a fonalat, és jól megmarkolták végén a csomót.
Hétvégén kimentünk endurózni Titóval és Imivel.
Minél lejjebb vagyunk köbcentiben, annál fiatalabb az eladó. Nem állítom, hogy mindenkinek kommunikáció szakon kell végezni ahhoz, hogy feladhasson egy hirdetést.
50-es endurókat keresgélni erős kényszerhelyzet, a kínálat ugyanis nem Budapesten összpontosul, mi viszont igen.
2012. augusztus 22., 14:03
Nem újdonság, hogy segédmotorral is lehet valaki ász a motoros akrobatikában.
2012. augusztus 10., 07:14
Olcsó, praktikus és takarékos. Miért nem jár mindenki ilyen Hondával?
Minap agyaltunk a fiúkkal.
Svéd motort a németektől egyenesen Olaszországból – hogy is van ez? Nem mindegy? Nyélgáz és repülünk!
Ránézésre ez az ötvenes endurók királya.
A "kínai fos" egy szállóige nálunk, magyaroknál: ezzel köpködjük az összes távol-keleti terméket, ami nem japán.
Igazi pöcsköszörűk, a szó minden értelmében: kicsi a blokkjuk, vinnyognak, büdösek, pörgetni kell őket.
Minden percben közelharc, valódi versenyzők, és még a nézőknek sem kell fagyoskodniuk a pálya szélén.
Mika Ahola január elején jelentette be: nem indul több enduró versenyen. Azt mondta, ideje továbblépni.
2011. november 10., 13:46
Az Ossa kétütemű technikája lenyűgöző, formája viszont lélegzetelállító.