135 találat az Indexről, és a környékéről.
Nem ez az első eset, hogy a BMW-nél más számot adtak meg a teljesítményre, mint a valóság.
Mit nem adtunk volna ennyi erőért 20 éve? Egy villanyautóval zárjuk sorozatunkat.
Saját tervezésű és gyártású motorbelső, egyedi program, sok év munkájának gyümölcse. Tartsatok velünk ma is.
2023. december 29., 16:31
Sokak kedvence a rali, sokan szeretik a Ladát is és szinte mindenki ismeri a kocka Ladából kinőtt Lada VFTS-t.
2023. december 22., 16:03
A jóárasított Alfa, a 155-ös, ami még szerethető
Volt egyszer 26 lóerő a kétütemű Trabant, majd jött a 4 ütemű, 40 lóerővel. De mi van, ha még több kellene? Az Erőmérő mai műsorából kiderül!
2023. november 24., 06:04
Az SX-4 S-Cross minden bizonnyal nem pályázik a legszebb Suzuki címre, turbómotorjától viszont sokat várunk.
A technikája úttörő és lenyűgöző. Brilliáns alapötlet nagyszerű kivitelezésére láthatunk példát, a többi már történelem.
Az Erőmérő mai adásában komoly teljesítménynövekedésre számítunk.
2023. szeptember 22., 09:35
Mérőpadra tettünk egy szép hathengeres kétajtóst.
2023. szeptember 15., 12:17
A Mercedes legendája nem véletlenül alakult ki, ez a W116-os szériának pedig nagy szerepe volt ebben.
2023. augusztus 31., 16:03
A szünet utáni első epizódban egy A4 B8 Avant Quattro teljesítményét mérjük meg. Tizennégy éve hagyta el a gyárat, és van benne némi módosítás is.
Talán a motorsport történetének legnagyobb ügyeskedése kapcsolódik ehhez az autóhoz. Az utcai autó azért mindenképpen bámulatos.
Ez a Honda pedig bevezette ezt a korszakot!
Az autó is egy legenda, de mi most elsősorban a motorral foglalkozunk: 3 liter, 320 Nm, VANOS, de megvan-e a 286 lóerő?
A Mazda 6 egy átlagos polgári autónak született. Az MPS egy kicsit több, ez pedig itt még több! Megmértük, mennyivel.
Egy becsődölt autómárka, ami még ma is rengeteg rajongót vonz magához. Mi a titok, és megmaradtak-e a turbós lóerők?
A szocializmusban a másságnak ára volt, de talán megérte. Milyen, ha valaki nem Ladával ment az első magyar Forma 1-re?
A prémiumság jegyeit hordozza, közel 20 év után is praktikusan használható a napjainkban, de ott van benne a bugi.
Bondnak jó volt a Roadster, nekünk jó lenne a Coupé.
Az akkori trendnek megfelelő forma egy igényes mechanikával párosítva biztos siker. Vagy mégsem.
Dupla kísérlet, duplán öt henger, dupla öröm? Egy V10 biturbó sok szenvedést is megér.
Ha kiesik két autó, mihez nyúlhat a stáb? A csapatszállító 124-eshez!
A 90-es években rengeteg gyártó hozott GTI-t, de nem mindegyik volt kiemelkedően jó. A Peugeot 306 viszont értékes kultautó lett.
Tényleg jó a széria Nissan GT-R, de más a helyzet, ha a 8-900 lóerős tartományt közelítjük.
Farmotor, léghűtés, kombi karosszéria egy itthon nagyon ritka típusban. Ugye egyedi?
A Suzuki is tud sportos autót, ha akar! 23 éve, 2000-ben 109 lóerős volt a sportos Ignis.
Van előnye, ha villamossági tapasztalatok birtokában áll neki valaki elektromos autót építeni. Még akkor is, ha ez más iparágból gyűlt össze.
Nem világos, hogy az eszköz milyen körülmények között tűnt el.
Az autó is érdekes, hát még a motorja! Amikor ebből a Lotus igazán erős motort akart építeni, a saját útján indult el. Minden másra ott a Rover VVC.
Van egy fekete és egy piros is. Kiderítjük, melyik az erősebb.
Monte Carlo, Svéd rali, sok helyen versenyképes volt már a mini Mini úgy 50-60 éve, most is megpróbáljuk. A kompresszort pedig mindig szeretjük.
Ha van 105 lóerős verzió, akkor a 235 lovas biztosan jól mehet. A nagyobb tesók annak ellenére nyomták el ezt az autót, hogy ekkora benne a potenciál.
2023.02.16. 16:15 Módosítva: 2023-03-01 15:58:55
Az "e" régen einspritzungot vagy ecót, ma már inkább electricet jelent. Íme, így teljesít a padon egy korai elektromos Mercedes.
A nagyobb testvért jól ismerjük, de a kortárs MX-3 igazi ritkaság. Most egy V6-os jött az Erőmérőbe, igazi műszaki csemege.
2022. december 29., 13:47
Ismét bevált a lökettérfogat. A hengerek száma is a duplája lett. Lehet még kérdés?
2022. december 22., 15:50
A donornak és transzplantáltnak is így volt jobb, gyors és megbízható versenyautó született.
2022. december 15., 14:40
Régen is szerettük, ma már másképpen nézünk rá. Ami régen 155 lóerő volt, az már egy kicsit több.
Igen, egy Cobrát tudtunk elhozni most az Erőmérőbe, méghozzá nem is teljesen gyárit.
6,2 liternyi harag egy pici autóban, és a kesztyűtartóban ott a Brabus felirat: itt nem lehet baj.
2022. november 24., 14:46
Olcsó sportautó, kis hibával: megéri belevágni egy Toyota MR-2 motorfelújításának?
2022. november 17., 13:40
Hány filmben láthattuk a standard amerikai rendőrautót? Száz? Ezer? Talán senki nem tudja, még az imcdb sem.
2022. november 10., 16:02
A Golfot mindenki ismeri, csak éppen nem így. Ezt az autót olyan ember építette, aki csak másodsorban mérnök, amúgy leginkább megszállott.
Az utolsó Alfa, aminél a vezetési élmény volt a cél, ráadásul annak is a csúcsváltozata. Egyszer már próbáltuk mérni, most vajon sikerül?
Bár a király az 500E volt, a 400E sem kevésbé érdekes. Ritkán jár V8 a padon, de ez most elég finom darab.
Kétliteres motor ma már elképzelhetetlen egy kisautóban, de a 2000-es években ez még simán belefért. Lássuk, mennyi maradt a Fiesta ST 150 lóerejéből.
Hergelt Insignia, elektromos BMW a törésteszten és egy paprikás Alfa a mérőpadon. Totalcar Híradó.
A veterán korhoz közeledve, 242 ezer kilométerrel is tud meglepetést okozni a bokszer Alfa!
Benzinmotor, kompresszor, turbó, villany, hét ülés, összkerék, zöld rendszám - és azért becsúszik egy 5,6-os 0-100 is...
A Jeep Grand Cherokee Trackhawk 6,2 literes kompresszoros V8-asa 700 lóerő feletti teljesítményt ígér. Mégmértük!
A szocializmus szállítója, patikára restaurálva. Vajon tudja a gyári ígéretet, vagy soha nem is tudta?
Az egyik papíron 450 lóerő és a Porsche egyik mérföldköve, a másik pedig dízel, és garantáltan chiptuning-mentes.
Az 1,6-os Big Block kapott egy gázszettet a Suzukiban, megmértük az erejét mindkét üzemanyaggal.
Ennek az Alfának ütni kell, szerencsére jó alapanyagokból főzték. Van olyan gyors, mint amilyen piros!
Villanyosodó Mercedes,bimbódzó mesterséges intelligencia tanszék és a rakpart körüli olvasói gondolatok. TC Híradó.
Az úgy volt, hogy elsőre jó ötletnek tűnt, majd másodikra is, úgyhogy élőben mértük az erőt a PP-n.
Egy cél lebegett a szemük előtt: hatalmas teljesítmény megbízhatóan, hogy a gumik halálbiztosan füstté alakuljanak.
Űrhajónak indult, polgári autó lett, most pedig tuningalany. Hát persze, hogy Sierra az Erőmérőben!
Kipróbáltuk Magyarország egyik legerősebb teljesítménymérő padját.
A Nissan a 300ZX-szel meg akarta mutatni, hogy technikailag topon van. Mondjuk ez itt még nem a Twin Turbo, de azért így is harapós.