37 találat az Indexről, és a környékéről.
Összesen négy vadiúj modell érkezett, de egyelőre még csak koncepcióautókról van szó.
Ha akadnak fölösleges millióid, akkor szerencséd van, pont eladó.
2023. november 21., 14:52
A Mercedes 190 Evo II-ből készítenek kívánatos restomodot, de eléggé megkérik az árát.
Az R 1300 GS-sel bemutatta a BMW a Telelever EVO futóművet is. De mi is az?
A versenyzés szülte őket, de végül nem csak ez tette a Lancer Evókat olyan végtelenül vonzóvá és népszerűvé. Mesélek róluk egy kicsit.
Brutál külső, egyedi futómű és 276 lóerős, V6-os benzinmotor: ez a Mitsubishi Pajerók csúcsa, a homologizációs célból készült Evolution.
A negyvenes-ötvenes évekig nyúltak vissza, a végeredmény naprakész technikával ötvözött retró.
2021. augusztus 3., 12:23
Az Evo sorozat két- és négyütemű tagjai frissülnek, és egy kicsit a dizájn is változik.
Egy fogalom évtizedek óta, a rali hozta létre, de a hétköznapokra is tökéletes. Ugyan már nem az első tulajánál van, de talán eredeti állapotában van. Talán...
Mindkettő ugyanarra a feladatra készült, és mindkettő sikeres is volt a ralipályákon. Eltelt 20 év, vajon mire képesek a Tulaj a Pályán versenyén?
Nico Rosberg egy kicsit be is szorult az Energica alá, de legalább humoránál volt.
A 29 éves amerikai férfi ügyvédje szerint félreértésről van szó.
2019. december 25., 08:56
Tokió mellett jártunk egy olyan autókereskedésben, aminek kínálatából más mangát rajzol és dúsgazdag lesz. Mi álmodoztunk.
Elvileg 280 lóerős egy ilyen szörny, a gyakorlatban néha 300 és a tunerek simán 400 fölé húzzák a Mitsubishi Evo VI-ot. Megmértük.
Megjelent az ssd-s Evo 860-as sorozat, ebből a legnagyobb méretű már 4 terabájtos.
Az autózás sztorijában vannak olyan fejezetek, amiket nem érdemes kihagyni. A Lancer EVO biztosan ilyen, Mikié meg pláne.
2017. augusztus 1., 12:03
Állítólag kopott guminál érezhetőek legjobban a DTC EVO előnyei.
Úgy tűnik, ahány teszt, annyiféle eredmény. Az Evo magazin próbáján is születtek érdekességek.
A Mitsubishi nem tervez utódot, inkább a hobbiterepjárókra koncentrálnának.
2014.12.29. 15:08 Módosítva: 2014-12-31 07:14:31
Hamarosan leköszön az Evolution X, de előtte még készítettek belőle egy 480 lóerős vadállatot.
Nagyon komplikált neve van, de legalább jól néz ki, jól megy, és könnyű lesz hozzájutni.
A rajongók ugyan sírnak, de nem biztos, hogy olyan rossz lesz.
Utolért az öregség, mert vágyom második motorra, valami Harley-ra. Idősebb gépet szeretnék, ön Shovelt vagy Evót ajánlana?
And when you slow down and relax, the Mégane is simply a nicer place to be and feels more special despite its humble roots.
A rajongók visszatapsolták a japánok legsportosabb modelljét, de így sem azt kapják, amit reméltek.
2011. augusztus 11., 07:33
A Lancer Evo összkerékhajtását egyszerű szívómotorral párosítja a Mitsubishi. Olcsó hús, híg lé?
Változik a világ, változik a piac, a következő Mitsubishi Lancer Evo is változik, méghozzá nagyon durván.
A Mitsubishi ködös nyilatkozatai azt sejtetik, tíz generáció után nem lesz több mérgezett Lancer. Dörzsölhetik a kezüket a subarusok?
Már szó volt arról is, hogy teljesen megszüntetik a sorozatot. Ha erre nem is kerül sor, mégis tőből kitéphetik a legdurvább Mitsubishik családfáját.
Azt mondják, a hatos a legjobb Evo. Nem tudhatom bizotsan, mivel a tesztelt példány nem volt teljesen gyári állapotú, 380 lóerőre húzták és 4 másodperc alatt ugrik százra.
Ezt a tesztet privát olaszautó-eposzomba ágyaztam, nyilván sok ellenséget is szerzek majd vele. De úgy éreztem, ennek az autónak muszáj megágyaznom valami széppel. Mert hiába tűnik átlagosnak, ez más.
2009. augusztus 31., 14:26
Csonttal a szájában, stop-start elektronikával és új Multiair benzinmotorokkal, de alapjaiban változatlanul jön a ráncfelvarrás utáni Fiat kisautó.
2008. augusztus 27., 13:19
A Zélet a legnagyobb rendező: sikerült egy nappal azután megjelentetnünk a tesztet az új EVÓ-ról, hogy valaki új rekordot futott egy másik EVÓ-val egy somogyi sztrádaszakaszon.Tehát, szól a Totalcar magazin hivatalos közleménye, nem csak hogy nem a szerkesztőség valamely dolgozója követte el ezt a szabálysértést (sőt, talán már közlekedési bűncselekményt?), de még csak nem is az a kocsi, amelyiket kipróbáltuk.
Van, ami nő kezébe való, és van, ami nem. Egy 280 lóerős félig pitbull, félig raliautó egyértelműen az utóbbi kategóriába tartozik.
Itt az EVO-t vesézik ki, majd cserélnek és lefikázzák egymás gépét...
2003. december 20., 00:00
Mitsubishi EVO IV és VI