14 találat az Indexről, és a környékéről.
A forgalomtechnikai beavatkozások csökkentik a fővárosi autósok közlekedési lehetőségeit. Almássy Kornél írása.
2022. augusztus 13., 18:07
Egy applikáció segítségével virtuálisan lehet bejárni a készülő vonalat.
A főváros Déli és Nyugati pályaudvarát a Duna alatti vasúti alagúttal kötnék össze.
A Fővárosi Közfejlesztések Tanácsa rábólintott.
2016.03.17. 08:59 Módosítva: 2019-03-06 11:18:34
A mai közlekedéspolitika olyan, mint a harctéri sebész: ha beteg az egyik láb, akkor levágja. A maradékkal meg rossz irányba bicegünk. Interjú Molnár Lászlóval, a Főmterv volt vezérigazgatójával.
2015. szeptember 20., 19:36
Az átlag fővárosi bringás napi 5 km-t teker, nem érdekli az eső és nincs BKV-bérlete. A XIII. kerület a bringás Mekka.
Elkészült a megvalósíthatósági tanulmány: liftek, új, egyterű vonatok, vigadói hosszabbítás.
2013.12.23. 11:20 Módosítva: 2014-12-27 09:41:12
Mármint vasúton. 360 milliárdot költhetünk egy régi álomkra, kínai hitelből. A gigaprojekt megtérülése esetleges, szakértők szerint okosabban is elkölthetnénk a vasútfejlesztési pénzeket.
A földalatti meghosszabbítása, a 2-es metró-HÉV összekötés, és az 5-ös metró a tanulmányok tárgya.
A nyílt közbeszerzést az egyetlen ajánlattevő Stratégia Konzorcium nyerte.
164,5 millió forint támogatásból elkészült a két belvárost összekapcsoló villamospálya terve.
Csúcspontjához közeledik a vita a budai fonódó villamosokról a főváros és a kerület között. Animációs modell, látványterv, parkolási mérleg.
A tervezők szerint így akarták, a VEKE szerint nem. Az biztos, hogy el kell helyezni onnan.