17 találat az Indexről, és a környékéről.
Egyetlen cég sem akart az állami gazdaságfejlesztő által megadott feltételekkel autót szállítani.
Többen fognak közös kocsit használni.
Átlag négymillióért 188 autót vesznek – ebből 95 vezetői autó lesz –, a 770 millió forintos vételárra hitelt vesz fel a Posta leányvállalata. Közbeszerzés nincs, az első kocsik decemberre meglesznek.
A szabálytalanul használt flottája miatt 45 milliós bírsággal sújtott vasút öt plusz egy évre bérelne legalább 350 személyautót és 615 kisteherautót.
45 milliós bírságot fizet a MÁV a miniszter szerint is jogsértő autós szerződésért, belső vizsgálat mégsincs.
nononono
A legsúlyosabb jogsértés - így minősíti a MÁV eljárását a határozat, ami a szokásos bírság sokszorosát szabta ki. A vasút másfél milliárdot költött el a közbeszerzési törvényt megszegve, szerződés nélkül autóparkja lízingjére.
A vasúttársaság öt-tízmilliós büntetést vár, és nem indít eljárást a felelős ellen, írja a Magyar Nemzet.
Közbeszerzési eljárás mellőzése és jogellenes szerződésmódosítás miatt indult eljárás. A MÁV állítja - bár ezt semmi nem erősíti meg, és egyébként is szabálytalan -, volt szóbeli megállapodás áprilistól januárig, csak az árról tárgyaltak sokáig.
Elrendelték a jogorvoslati eljárást, miután a vasút csaknem egy évig, augusztus óta már a miniszter tudtával, szerződés nélkül használta autóit. Januárban, szakértők szerint szabálytalanul visszamenőlegesen szerződtek, most még drágábbak is az autók.
Eredménytelen az új flottatender, még hónapokig fizetnek a régi autókért szerződés nélkül. Egy ötéves autóért most többet, mint öt éve egy újért. Jövő héten eljárás indulhat a vasút ellen.
Elhalasztották a flottatender mára tervezett eredményhirdetését, áprilisig maradhat a közbeszerzési törvényt sértő állapot.
A szaktárca szerint érvénytelen lesz a tender, aminek szerdán lesz az eredményhirdetése.
Korábban azt mondták, nem miniszteri hatáskör a flottaszerződés ügye, de egy jegyzőkönyv szerint az. Már augusztusban tudták, milliárdos bírságot kaphatnak, ha elhúzódik a Hónig Péter szerint is jogszerűtlen ügy, mégsem oldották meg.
A végső ajánlattételt még végsőbb ártárgyalás és még utolsóbb ajánlattétel követte, a szerződési feltételek sem egyértelműek. Február 10-re ígérik az eredményhirdetést, de alighanem újabb vizsgálat lesz.
A Közbeszerzések Tanácsa tájékoztatást kért a vasúttól a szerződés nélkül használt ezer autó ügyében.
2008 őszén szólt a felügyelőbizottság, hogy nem hosszabbítható meg az a flottaszerződés, aminek a lejárta óta is használja az autókat a MÁV. Figyelmeztettek: kártérítés, büntetés jöhet, de hiába.
Azt mondták a milliárdos autóbérleti ügyről, hogy nem az ő hatáskörükbe tartozik. Ám elküldték azt a tulajdonosi határozatot, ami szerint mégis. És amit a MÁV-vezérkar nem tartott be.