766 találat az Indexről, és a környékéről.
Zárt ajtók mögött mutatták be nekünk a Ford Puma elektromos verzióját, a Gen-E-t, ami meglepően jobbnak tűnik, mint a hagyományos verziója.
Népszerű típusok a Vitaráktól a Kugákon, Octaviákon és Corollákon át egészen a Swiftekig és Teslákig.
Ezt mutatják az előrejelzések.
A portál szerint az autóiparban ciklikusan követik egymást a túlköltekező és spóroló időszakok.
Nem kértek engedélyt a Bronco név használatára és megtévesztik a vásárlókat.
Már az ütemterv is megvan.
Mielőtt végleg eltűnne a Focus, a Ford megmutatja, mire képes az ST 280 lóerővel és egy pályára való, állítható KW felfüggesztéssel.
A Ford elmulasztott visszahívni számos hibás tolatókamerával szerelt járművet.
A kis akku mindig lemerül, megoldás lehet egy nagyobb?
Pedig kétmilliárd dollárt költöttek a gyár átalakítására korábban.
A korábban látott hanyatlást októberben jelentős, 19 százalékos növekedés követte az újauató-piacon. Megkérdeztük az importőröket, mi áll a háttérben?
Egy autónak legyen hangja! Állítja Ganxsta Zolee, aki elmeséli, melyik volt a kedvenc autója, és miért adta el első Mustangját.
A Ford Mustang GTD nagyon erős, nagyon gyors és nagyon drága – nem csoda hát, hogy a legendás típus rajongói izgatott spekulációkba kezdenek
A Fordnál tudják, hogyan kell saját autót készíteni egy másik márka platformjára.
A dolgozók addig minden bizonnyal kényszerszabadságra mennek, közben a főnök egy Xiaomi villanyautóval jár.
Fordulatosra sikerült az idei olaszországi nyaralás, de egy biztos pont volt benne: a hibrid Ford Kuga.
Lesz másik modell.
Az elmúlt fél évet egy Xiaomi SU7-tel töltötte és fantasztikus autónak tartja.
A tisztán elektromos modell kívül-belül új opciókkal és funkciókkal bővül.
Akármennyire is gondolkozok, főleg Európában nem tudnék még egy olyan ár-értékarányú sportautót mondani, mint az új Ford Mustang.
A Ford Focusok is benne vannak az első háromban a használt importautók népszerűségi listáján. Sok dolog kiderül róluk.
Búcsúztak a Trabantok, a Ladák, valamint a Moszkivcsok. Jöttek a Suzukik, az Opelek és a VW-k.
Bár a rivaldafény az új modelleké, a múlt ikonjairól sem feledkeznek meg - akkor sem, ha azok filmes autók.
Lehet, hogy nem volt megfelelő az olaj?
Kiütheti a Volkswagent, a Renault-t és a Fordot az új EU kibocsátási norma?
Ablaktörlőlapáttól az Apple CarPlayig.
Jim Farley, a Ford CEO-ja szerint unalmas autók helyett ikonikus autókat akarnak gyártani.
A helyzetet az is súlyosbítja, hogy a Ford nem áll túl fényesen villanyautó fronton.
Becsapós kérdés, mert a Fordban is Toyota-származék a hibrid rendszer.
Évek óta zrva volt a gyár, most megváltozhat a helyzet.
A General Motors a hátsó ajtón szerezné be a CATL akkupakkjait.
Majdnem 70 százalékos mínusz az elektromos autóknál, de a teljes piac 28 százalékos zsugorodása is aggasztó.
Változik a jogsiszerzés rendszere, hasít a magyar autó-egészségügy, finomodik a vámháború, a BMW lenyomta a Teslát Európában*, fogyatékkal vezetők.
Disztópiákban szoktunk ilyennel találkozni.
Ma már nincs a Mustanghoz hasonló sportautó a piacon, de nem csak ezért annyira jó a hetedik generáció.
4,5 millió a keret, éves szinten 10-15 ezer kilométert mennénk vegyesen.
Valószínűleg az utolsó Ford Focus kombik egyike ez.
A feladat nem könnyű, mert ennyiért 15-20 éves prémiumokat dobál a kereső.
Autók, amik jól titkolják, hogy V8-as rotyog a motortérben. Ritkák és nem is olcsók, viszont belesimulnak az utcaképbe.
Ezeknek az autóknak a formaterve kiállta az idő próbáját, huszonévesen is ugyanolyan jól mutatnak, mint annak idején a szalonban.
És eltolja egy új modelljének megjelenését.
Épp egy rendezvényről szállították haza a szerencsétlenül járt tanulmányautót.
Jelenleg acélfelni van a Focuson, alura cserélném, kell hozzá másik csavar is?
Öt villanyautóval indultunk el Miskolc felé, hogy kiderítsük, melyik hogyan teljesíti a gyári értékeket.
A közleményben kiemelték, hogy lehetőleg senki se vezesse az autókat, amíg nem teljesült a visszahívás.
A Ford bevezette új rendszerét, amellyel az autó képes önállóan mozogni 133 000 kilométernyi európai autópályán.
Nem egyszerű ennyi pénzért izgalmas autót venni, de szerencsére nem is lehetetlen.
A csomagot rögtön az autó megvásárlásakor, vagy akár utólag is megrendelhetik a tulajdnosok.
Ford alapokon érkezik az új Transporter, ami dízelmotorral, tölthető hibridként és tisztán elektromos változatban is elérhető.
A Stellantis, a GM és a Ford sincs jó helyzetben. Ígéretek azonban vannak.
A nyugtalanító technológia még fejlesztés alatt áll, egyelőre még csupán szabadalomról van szó.
Az Opel korábban már próbálkozott hasonlóval.
Nemcsak a furgonos manőverével, hanem magával a robogóval is volt gond bőven.
Transporter, Transit és Expert feszült egymásnak az aszfaltcsíkon. Na, melyik a gyorsabb?
Bárki szavazhat a legmenőbb járőrkocsikra, amelyek az AAST 2025-ös naptárára kerülnek majd.
A Fordnál értik, hogy miről szól egy ráncfelvarrás, a legtöbb téren egy jobb autót kaptam ugyanazokkal az alapokkal.
Persze ennek megvan az ára, de utána egy Ecobbost Mustang teljesítményével lesz erősebb az autód.
Ereje azonban nem volt valami sok, ezért egyből vitték felújításra.
Megvenni nem, csak megnézni lehet.
38 év után tér vissza az európai Ford-kínálatba a Capri, de nem egészen úgy, ahogy elsőre elképzeled.