74 találat az Indexről, és a környékéről.
Ez onnan nézve különösen bravúros, hogy már 45 éve gyártják a típust.
Mindenki kedvenc német luxus terepjárójra megújult!
2023. december 27., 16:26
Az agy hiánya és a karácsonyi stressz tetőzése rossz kombináció.
2023. szeptember 30., 12:34
Mi van akkor, ha van valakinek 18 millája, de nem egy új villanyautóra, hanem valami régi, izgalmas autóra költené? Itt van pár ötlet.
Újabb érdekességeket tudhat meg a TV2 műsoraiból.
A típusból elkészült a félmilliomodik példány, ennek örömére a Mercedes egy különkiadással készült.
Hátrafelé nyíló ajtókkal, hiszen túl sok bohóc jár már mezei G63 AMG-vel.
2022. szeptember 19., 14:20
Hogyan született a robusztus G osztály, és miként változott a társadalmi státusza az évtizedek során?
15 évre emelkedett a magyar autópark átlagéletkora, de nem biztos, hogy ez önmagában akkora baj.
2021.04.08. 10:48 Módosítva: 2021-04-10 17:14:13
Az EQG nevet és változatait már levédette a Mercedes, bő két év múlva a bemutatóra is sor kerülhet.
A Mercedes vezére szerint már csaknem elkészült a koncepció, így a gyártás sincsen nagyon messze.
Itt egy portáltengelyes, platós G osztály, azoknak, akik eddig nem vettek volna ilyesmit.
2019.11.08. 10:53 Módosítva: 2020-09-03 12:29:01
Maga a cég vezérigazgatója ígérte be a luxusterepjáró villamos hajtású változatát.
Egy Gruma nevű cég faragott rendszámos, páncélautónak látszó tárgyat a G osztályból.
Íme az új G osztály, az európai piacon csak két, hozzá hasonló kocka dinoszaurusz van. De cska ehhez van V8!
2019.05.09. 15:50 Módosítva: 2019-05-11 10:43:15
Jon Olsson tovább reszeltette a széjjelflexelt G osztályt – íme a végeredmény, 850 lóerővel és vászontetővel.
A Widestar ráadásul puhánynak néz ki a 152 millió forintos dinoszaurusz mellett.
Majdnem ugyanúgy néz ki, mint az elődje, viszont ezzel meg lehetett szerezni a törésteszten az öt csillagot.
2018. december 12., 16:54
A régi G osztályból készítenek még egy búcsúszériát, brutális tuninggal és portáltengelyekkel.
2018.11.16. 11:50 Módosítva: 2018-11-23 07:02:35
Little G és Little D néven érkezik a két átalakító készlet az új Jimnyhez – a végeredmény meglepően jól fest.
2018. szeptember 27., 06:21
Az év elején bemutatott vadonatúj G osztályból egyelőre ez lehet a legerősebb utcai változat, kerek hétszáz lóerőig fújták.
2018. augusztus 14., 13:02
Az Internet Új Hátsója, Kylie Jenner megkapta új verdáját a West Coast Customstól. Ez most a legfrissebb VIP-divat.
2018.08.02. 12:11 Módosítva: 2018-08-04 17:44:15
A nyújtott G osztályú Mercedes elég feltűnő és kicsit ijesztő is, de nem csak ezek miatt kerül 332 millióba.
Elszúrták a sebességkorlátozó szoftvert, így hátramenetben könnyen leesik az útról a V12-es terepjáró.
Pontosabban az igavonó változatot gyártják tovább, és egyelőre nem is tervezik, hogy nyugdíjba küldjék.
A Beijing Auto nem elégedett meg azzal, hogy leutánozta a G osztályt, most a 6x6-os változat is felbukkant.
Bajban voltak, mert nagyon csinálni kellett vele valamit, közben a vevők pont a darabossága miatt szeretik.
2018.01.04. 15:58 Módosítva: 2018-01-08 06:20:33
Látszik, hogy az autó karakterét igyekeztek megtartani, de alaposabban megnézve az új terepjárót, látszanak a különbségek.
2017. december 13., 17:14
Akárhogy is frissítették, a szögletes presztízs-terepjáró belsején nagyon látszott a kora, de ez változni fog.
A korábban kirúgott Lotus-vezér új vállalkozása állította elő ezt a 760 lovas rémet, Mercedes-alapokon.
Végre, sokat kellett várni, de itt van: a 900 lóerős Mercedes G osztály. És az autó, amit csak az állít meg, ha elfogy a bolygó.
2017.07.23. 14:32 Módosítva: 2017-07-27 08:31:14
Mérföldkőhöz ért az ikonikus terepjáró. A jubileumi példányt a típus rajongói tervezhették meg.
Jövőre várható az alaposan átdolgozott Mercedes terepjáró – 1990 óta először nyúlnak érdemben a típushoz.
Ha valaki igazán drága használt autót akar venni, Lamborghinik és Mercedesek közül válogathat. Egy Aventadorba vagy egy G osztályba ülne szívesebben? Szavazzon!
2017.02.13. 13:56 Módosítva: 2017-02-15 13:59:42
Több mint öt méternyi G osztályt kaphat a legnagyobb AMG motorral, aki erre befizet. Puritánnak látszó fényűzés a Mercedestől.
Miközben Európában a Nissan Navarából kialakított X osztályra várunk, a világ másik felén a Mercedes sokkal masszívabb platós modellt kínál.
Mutattak G osztályt kommandósoknak, és kisebb helyigényű Unimogot is.
2016.01.22. 12:59 Módosítva: 2016-01-26 06:39:02
A G osztály látszólag örök életű, és nem csak luxusautónak: úgy tűnik, egy újabb katonai változatot tesztelnek a sarkkör környékén.
2015. szeptember 5., 19:09
Nem véletlenül szerepel a nevében a 850: ennyi lóerőt csikartak ki a terepjáróból.
A Mercedes G500 durván megmagasított változata tavasszal még csak tanulmány volt, most viszont már rendelhető is.
2015.05.05. 11:36 Módosítva: 2015-05-06 12:08:24
Úgy tűnik, a német terepjáró évről évre egyre menőbb, így a Mercedesnél már nem tervezik leváltani, inkább tovább korszerűsítik.
A 4x42-nek csupán négy kereke van, de egyébként minden más tekintetben a hatkerekű változatot követi.
A terepjárós türhő nem magyar specialitás, Kínában egy egész extrém példány rombolt, Mercedesszel.
Huszonhat év alatt 215 országban járt, és 890 ezer kilométert ment az öreg G osztály, az eredeti motorjával.
A G osztály utódja közel négy mázsával lesz könnyebb, mint az aktuális változat.
A G osztály komoly változásokon mehet keresztül, de a németek nem adják fel elveiket.
Szemből nem is olyan feltűnő a hasonlóság, de profilból egyértelmű, hogy a Mercedes terepjáró volt a modell.
A Beijing Auto terepjárója kísértetiesen hasonlít a G osztályra, de egy Hummer elejét kapta meg.
A G osztálynak ezt a változatát már alig keresték, így leáll a gyártás – maga a típus viszont sosem volt még ilyen sikeres.
Lehet valami nagyszabásúbb, mint a hatkerék-hajtású AMG pick-up? Talán ugyanez talpig páncélban.
2013. szeptember 27., 12:57
Csak most derült ki, hogy mennyiért lehet valakinek hatkerekű Mercedese. A szám kilencjegyű.
Kinek kell egy toronyház-méretű, 700 lóerős hatkerekű terepjáró? A közel-keleten jó eséllyel veszik majd, mint a cukrot.
Ahol mindenki Range Roverrel és G Mercivel jár, ott kell még valami a valódi feltűnéshez. Például ez.
Valódi gigászt épített az AMG, elsősorban kőgazdag megalomániások számára. Ez tényleg uralja az utat, amerre csak jár.
Téved, aki azt hiszi, a Mercedes G osztályt már nincs hova fejleszteni. Itt van két vadonatúj változat.
2012. november 16., 12:17
Megkockáztatnák, hogy ez lehetne a legendás G osztály tökéletes utódja. Legalábbis optikailag.
Igazi kis divat-dzsip lesz a GLG, terepjáró-formával, de elsőkerék-hajtású alapokon.
A Mercedes kőkemény terepjárójában elképesztő lehetőségek rejlenek – például könnyen készíthető belőle igazi óriás.
Hiába indult egykor katonai terepjárónak, az AMG kezelés után a Mercedes G osztály már a sportkocsikra is veszélyes.
Az ősöreg G osztály elpusztíthatatlan: a gyáriak ismét új életet lehelnek bele.