Vérre menő harcok PS5-készletekre az Egyesült Királyságban. A nepperek botjai zsákolják a készlet javát.
Az iPhone-ra vásárolt átlagos játékmennyiség 4,57, míg Sony PSP-re 4,12 volt.
A Sims minden idők legnagyobb sikerű pécés játéksorozata, több mint százmillió példányt adtak el eddig a két alapjátékból, és a hozzájuk kapcsolódó tucatnyi kiegészítő lemezből.
2008. november 18., 13:28
Összeesett és epilepsziaszerű rohamot kapott egy 15 éves svéd fiú azután, hogy 24 órán keresztül játszott egyfolytában a World of Warcraft legújabb kiadásával.
2008. november 10., 16:22
Az öt magyar bajnok keményen küzdött a WCG döntőn, de nem tudták felvenni a versenyt a fizetett profi játékosokkal.
Az Index válogatottja kikapott első félhivatalos Counter-Strike-meccsén. De hogyan!
Kipróbáltuk az egyik legjobb partijátékot, a Rock Bandet. Gitáron kísértük Kurt Cobaint, doboltunk a Metallicának, vonyítottunk a Beastie Boysszal, és sajnálkoztunk, hogy a játék hivatalosan nem kapható Magyarországon.
2008. szeptember 17., 12:19
Október közepéig küldhetik be műveiket azok a 19 év alatti fiatalok, akik jelentkeznek a C3 Kulturális és Kommunikációs Központ <19 Szabadfogású Számítógép versenyére.
2008. szeptember 1., 10:35
A World Cyber Games magyar selejtezõjén kétszer annyian voltak, mint tavaly. Egy nyolcadikos kisfiú lett a Guitar Hero-bajnok, és megválasztották a geekek szépét is.
2008. augusztus 19., 15:34
Az NDP piacelemző kutatócég szerint továbbra is Nintendo Wii-t vásárolnak legtöbben.
Az Microsofttól származó információk is megerősítik, hogy komoly esélye van az egy hete megjelent „gengszterszimulátornak”, a Grand Theft Auto-sorozat negyedik (voltaképpen sorrendben a hatodik) részének arra, hogy megdöntse az eddigi eladási és bevételi rekordokat.
A világ legmenőbb játékfejlesztő cégének magyarországi stúdiójában jártunk. Vajon mivel próbálják felülmúlni a Crysist?
2007. november 16., 16:06
Ezt a meglepő eredményt hozta egy brit
felmérés, amiben ezer véletlenszerűen kiválasztott felnőttnek kellett hírességeket felismerni fotóról.
Több tucat emberrel együtt rajzolhat egyetlen online rajzlapra a Scratchpad-en,
próbálja ki itt.
2007. augusztus 3., 11:28
Tizenhat százalékot esett a Take-Two Interactive részvényárfolyama, amikor kiderült, hogy a Grand Theft Auto negyedik része
nem készül el időben.
2008 nyarán kezdik forgalmazni a három klasszikus Indiana Jones filmet ötvöző, Lego-szereplőkkel játszódó videojátékot,
jelentette be a LucasArts a TT Games céggel közösen.
Az örökzöld Prince of Persia 1989-es, Jordan Mechner dizájnolta verziója kerül a boltokba szerdán az Egyesült Államokban.
A Variety portál értesülése szerint a 20th Century Fox filmet készít a Sims videojátékból.
Tegnap mi is
megírtuk, hogy lemondott Ken Kutaragi, a Sony játékrészlegének vezetője, a Playstation atyja.
Egyre kevesebben vesznek pc-t játékra, egyre kevésbé fogynak a pc-s szoftverek, szakértők szerint mégsem halott az iparág: az új processzorok, az új grafikuskártyák és az új szoftverek elhalványítják majd a konzolok csillogását.
A döntőt június ötödikén, New Yorkban rendezik, jelentette be a Microsoft és a Narnco Bandai játékcég.
"Vajon mennyi idő múlva hozzák kapcsolatba a videojátékokat a történtekkel?" – tette fel a kérdést a hétfői virginiai mészárlás után a Wired
bloggere.
Észak-Amerikában 576 millió, Európában 299 millió dolláros forgalmat generáltak 2006-ban az online virtuális világok (mmorpg-k).
Senki nem hitte volna, de közeleg a nap, amikor kiadják a
Stalkert (pontosabban S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl), a csernobilos katasztrófajátékot, amit 2001 novemberében jelentett be az ukrán fejlesztő, a GSC Game World, tehát lassan hat éve készül.
Des liaisons dangereuses: archívumunkból váratlanul előkerült egy kincs, nem álljuk meg, hogy ne tegyük közzé.
Túl lassan gyűlik a pénz a World of Warcraftban, gondolta Ghosti, aki a Garithos nevű szerveren küzd az elemekkel, és amióta
megjelent az online játék kiegészítő csomagja, a Burning Crusade, csak egy szárnyas hátasra (epic flying mount) vágyik.
Katonai kiképzésre használtak már pc-s játékot, de az amerikai hadsereg egy ideje nemcsak tréningre, hanem a háborús traumák kezelésére is beveti a virtuáliát.
Lassan elmúlik a számítógépes játékokban uralkodó férfidominancia: Ausztráliában és az USA-ban is folyamatosan nő a női játékosok aránya a férfiakhoz képest.