32 találat az Indexről, és a környékéről.
Íme az ADAC nyári gumi teszt rangsora, amelyet tovább szűkítettünk a közlekedésben legfontosabb szempont szerint.
A legtöbb téli gumi idén is megfelelt a célnak, de vannak, amelyeket nagy ívben kerülni kell.
Az Apollo gyárban indiai vezetés alatt magyar melósok gyártják a Hollandiában fejlesztett abroncsokat. Aminek a holland melósokon kívül mindenki örül.
A négy évszakos gumi örök vitatéma: ez a tökéletes megoldás, vagy semmire sem jó?
Megéri feltenni a négyévszakos gumit, vagy az évszaknak megfelelő a tuti? Ehhez a teszthez rendes autó kell, például egy 200 lóerős Suzuki Swift!
A nyári gumik többsége jól használható, de kevés a kiemelkedő. Vannak viszont nagy bukták.
Márkanév és árfekvés alapján sem lehet biztosra menni. Idén öt méretben is segítenek a tesztek.
2020. augusztus 25., 06:05
Sokan semmibe se nézik, mások pazarlásnak gondolnak minden egyéb megoldást. Csak a kompromisszum tűnik biztosnak.
Egy adott mintázaton belül is lehetnek különbségek, ha eltér a szélesség vagy a magasság. Szerencsére tesztből sem csak egyféle van.
A nagy nevek mellé idén két kategóriában is felzárkózott egy-két kevésbé ismert márka. Itt a friss nyárigumiteszt.
2019. november 20., 06:15
Harminc különböző négy évszakos gumiból mindössze hét teljesített jól, neves gyártók is elbuktak.
2019. november 12., 12:32
Kisautóra nem a legnagyobb nevek a legjobbak, míg nagyobb méretben a közepes eredmény is ritka. Ezt mutatja az ADAC friss tesztje.
2019. szeptember 12., 10:03
A Renault villantott a 18 colos felnik első éles tesztjén.
A furgonok és kisbuszok jellemző méretében legalábbis ezt mutatja a teszt. Kisautóknál és kompaktoknál jobb a helyzet.
2018. november 20., 06:21
Megvan a tuti mintázat, nincs is ennél jobb keverék. De mi legyen a mérettel, ha a biztonság a legfontosabb?
Attól, hogy sokba kerül, még nem biztos, hogy jó is. És egyáltalán: téli legyen vagy négyévszakos?
Sokáig azt tartották, hogy bár olcsó megoldás, valójában sem télen, sem nyáron nem elég jók a négyévszakos abroncsok. De mi az igazság?
Ha kisautóra vennél gumit, nem biztos, hogy a nagy név a nyerő. A kompaktok méretében viszont a prémiumok uralkodnak.
2017. december 12., 16:05
Olvasónk nagyon részletes kommentárt küldött múlt heti gumitesztünkhöz, vitaindítónak is tökéletes.
Nyári-, téli- és négyévszakos gumikat próbáltunk ugyanattól a márkától, télies és nyári körülmények között. Az eredmény minket is meglepett.
Az egyre népszerűbb SUV-ok (hobbiterepjárók) méretében csak egy abroncs kapott jó minősítést.
Ha ismert márkát választasz, a tutiba nyúlsz? Közel sem lehetsz biztos benne, ahogy ez kiderült a személyautóra való abroncsok tesztjéből.
Úgy tűnik, ahány teszt, annyiféle eredmény. Az Evo magazin próbáján is születtek érdekességek.
2013. december 19., 13:38
320-nál durrdefekt, tesztnek vége. Kitwittelte, törölték.
Sportszerűtlenek, Todt FIA-elnök állítólag berágott,
de az egész sztori mögött sokkal több lehet: Bernie.
Kinéztem egy téligumit, de nem tudom eldönteni, jó-e.
Lucas Di Grassi sisakjában úgy helyezték el a kamerát, hogy fél szemmel kellett vezetnie.
2010. november 11., 17:34
Isten bizony, azért csinálják a téligumi tesztet, hogy nekünk jó legyen. Ősszel, mert akkor kell.
Maloya? Tecar? Ezek is gumigyártók? Bizony, mégpedig nem is rosszak: vannak meglepetések az idei nyárigumi-tesztben.
A német autóklub minden évben elvégzi két népszerű kategória gumitesztjét.
Michelin gumiteszt
Tartalomjegyzék: Alfa Romeo 156 2,0 JTS, Michelin gumiteszt, Volvo 240 kombi, Balesetmegelőzés