28 találat az Indexről, és a környékéről.
Ha hajlandó vagy feláldozni bizonyos érzelmeket a racionalitás oltárán, hamar megbarátkozol az Ignisszel.
Napi járósnak ma már öreg, de hobbiautónak még tökéletes lehet az első generációs Ford Mondeo.
Hangos, erőszakos, hihetetlenül pici, de a mai napig a legjobbak között van.
Az ára leért az aljára és már presztízse sincs, pedig egy nagyon korrekt autó a saját kategóriájában.
A bajorok egyik legszebb kupéját a dízel/automata párosítás sem rontja el, ma már elérhető és fenn is tartható, de van egy gyenge pontja.
A régebbi prémiumokban még volt anyag, használtan nem is vészesen drágák. Ha nem kell német, íme, itt egy japán.
Sportosnak szánták, de annak harmatos, majd hibridre keresztelték, viszont nem kapott egy rendes akkut sem.
20 éves és olasz. Az csak szar lehet. És a valóság senkit sem érdekel?
1 millió forint alatti miniautó, ami háromféle márka alatt is megvehető: sok baja nincs, de vajon miért repül le a hátsó üvege?
Ha nem kell a presztízs, de cserébe érdekel az ötliteres fogyasztás, itt az autód.
A TFSI szitokszó, megvenni olyan, mintha hátizsákkal ugranál ejtőernyő helyett: borítékolható, hogy baj lesz. De mit tud valójában 230 ezer kilométerrel?
Hozzánk is begyűrűzött az autóhiány, érdemes lelkileg és pénzügyileg is felkészülni az autóvásárlásra.
Hát még ha patent lenne! De így is csak ránézni rossz - nem is értem, hogyan lehet ekkora kontraszt a külső és a technika között.
Az anyacég két ízben is megcsinálta az olcsó kompakt szedánt: a Toledo és a Rapid sem túl finom, de éhségre egyiknél sincs jobb.
A körítésen lehet vitatkozni, de ez a valaha volt legjobb Triumph blokk.
A használt i3 a normális városi ember elérhető villanyautója, és a bőre alatt ott van egy digitálisan megbéklyózott, ádáz 325i.
Ez volt az utolsó kompromisszummentes KTM, ami tényleg csak egy dolgot akart.
A BMW-kre jellemző minőségérzet új korában is hiányzott belőle, de mi a helyzet a tartóssággal?
2020. november 21., 09:12
Ez egy műalkotás, amiben a mechanikai tökéletesség csak körítés. Csak be kellett érnie, hogy értékelni tudjuk.
2020. szeptember 20., 15:23
Rendes, szívómotoros, hátsókerekes kupé, ami meghatározta a gyerekkorod, és most megveheted.
2020. szeptember 5., 07:03
Öntsünk már tiszta vizet a pohárba. Sportkocsi ez? Csak egy piperkőc-vágen? Ha olyan jó, akkor miért nem ér csilliárdokat?
Nem véletlen, hogy ehhez mérnek minden túramotort. És az sem, hogy nem mindenki ilyennel jár.
Alig eszik. Soha nem romlik el. Heten beülhettek. Az is el tudja vezetni, aki csak dodzsem kormányát látta. De kell mellé egy autó is.
Azon kevés Ducatik egyike, ami nem lett klasszikus. Pedig odatették rendesen.
Az eredeti árának tizedéért megkapható a tíz évvel ezelőtti német luxus teteje. Deal?
Nehéz feltenni azt a kérdést, amire a Scarabeo 500 lesz a legjobb válasz.
Disznó blokk, látványos váz, szép alkatrészek. A Varadero–V-Strom vonalon túl is van élet.
Egyfelől ennél is működik a GS-varázslat, viszont mostanra már drágább a nagyjavítás, mint amit a motor ér.