Keresés

32 találat az Indexről, és a környékéről.

Nem mindegy, ki fizeti

Nem mindegy, ki fizeti

2022.07.15. 16:25 Módosítva: 2022-07-26 09:45:27
A nagykönyv szerint ez az a műfaj, amire az elektromos hajtás nem alkalmas. Pontosítanék: nem mindegy, hogy órabérre vagy teljesítményre fizetnek.

2014. február 22., 06:50

A legférfiasabb Ford A legférfiasabb Ford

Az utolsó hátulhajtós európai Ford megújult. Soha nem volt pózolós autó, ezután is rendes, izzadságszagú gép lesz.

2011. április 19., 11:39

Mehr Crafter Mehr Crafter

Ha egy kellőképpen pazarló változathoz hasonlítjuk, eszméletlen takarékosságra képesek az új, négyhengeres Crafterek. Ja, és kevésbé rohadnak majd.

2009. augusztus 19., 07:25

Százas szög Százas szög

Nyomokban még mindig heringet tartalmaz – de már jóval kevesebbet.

2008. július 29., 00:42

Doors forevör

Nem minden a szaporodás körül forog, hiszen vannak még dolgok, amiknél az is baj, ha kicsik, de az is, ha nagyok. Például városi használatú furgonokból. A Peugeot Bipper például szerintem ideális méretű.

2006. március 16., 08:34

Sprinttel a Sprinterért

Mikor Frankfurtban lekéstük a repülőt, elgondolkoztam: érdemes-e ennyit küzdeni egy, valahol a stuttgarti gyárban, sötét hangárban álló új Sprinter testközeli megismeréséért. De nem adtuk fel.

2004. november 25., 09:31

Emeli a szintet

Pár éve gyakran találkoztam targoncákkal. Ámulva néztem, amint másfél tonna fűszerkeverékkel úgy kanyarodtak ki a rámpára, hogy nyomot hagyott a gumi. Én meg szorosan álltam a fal mellett, és a targoncavezetésről ábrándoztam. Ha akkor azt mondja valaki, hogy a sörnek targonca-történelmi jelentősége van, biztos még a kocsiba is visszaülök.

2004. október 27., 10:19

Scania a Windows alatt

A svédek büszkék az acéljukra. A magyarok is - a svédek acéljára. Pláne, ha ez az acél némi műanyaggal karöltve kamionná áll össze. És ha mindezt egy V8-as, 580 lóerős, eredeti svéd motor gyorsítja amerikai feltöltővel, magyar kerekeken. Ki tud erről könnyek nélkül, elfogulatlanul beszélni?

2004. szeptember 30., 10:05

V2-es hangzavar falusi módra

Ott állt a hátsó udvarban, saját természetes környezetében, platóján komoly ciánkészlettel barackmag formájában. Harmonikusan illett a háttérbe, nem látszott volt rajta semmi hivalkodó, ahogy egy komoly munkagéphez illik.

2004. augusztus 11., 08:54

Villák a való világból

Pörögtem már vele havas placcon, vontattuk egymást szintén nem normális unokatestvéremmel murvás talajon (kövisízés), és számtalan olyan helyre jutottam el a segítségével, ahová addig csak létrával sikerült felhágnom.

2004. június 24., 11:37

R, de miért pont R?

A Scania név a legtöbb ember szemében a svéd technika és megbízhatóság legnagyobb közúti megtestesítője. Általában a svéd cég termékeit gondoljuk az utak rozsdamentes királyának, az igazi nagy acélnak, ami egy olyan földrészről érkezik kicsiny, mérsékelt éghajlatú hazánkba, ahol télen gyakran embert és vasat próbáló a hideg, amikor pedig nem fagy, a tenger sós kipárolgása mélyeszti veszedelmes fogát mindenbe, ami csak egy kicsit is hajlamos az oxidációra.

2004. február 9., 18:47

A nyertes tücsök

A nemzetközi zsűri éves váltásban választja kia legjobb autóbuszokat. Ez alapján a 2004-es év a nagy hatótávolságú gépek jegyében telik. Idén a Scania K124-es számot viselő önjáró alváza és a spanyol Irizar által ráépített remek felépítmény a MAN Lion'Star-ral osztozott a dobogó legfelső fokán.

2003. november 11., 15:09

Egy bogár új élete

Lengyel testvéreink még mindig gyártják az 1990-ben megszűnt legenda utódjaként megjelent kishaszonjármű családot. A Zukok születési helyéről elnevezett Lublin fejlesztői jelenleg a (Euro!) 3-as verziónál tartanak, ami nem a "jól bevált" forma áttervezését, csupán az EU műszaki követelményeihez való igazodás vágyát mutatja.