32 találat az Indexről, és a környékéről.
2023. december 26., 13:24
Az Isuzu D-Max apja jómunkásember volt, és a 2023-as ráncfelvarrott japán pickup következetesen folytatja a hagyományt, DVD lejátszóval megspékelve.
Sárdagasztás játékgumikon egy bezárt vasútvonal vadászata közben. Trabantos sínautózás és a Toyota pickup, amit nem zavar a felhasználó hülyesége.
2022.07.15. 16:25 Módosítva: 2022-07-26 09:45:27
A nagykönyv szerint ez az a műfaj, amire az elektromos hajtás nem alkalmas. Pontosítanék: nem mindegy, hogy órabérre vagy teljesítményre fizetnek.
Tiszta sportkocsi ;) Hátul hajt, olasz, kétszemélyes, kvázi középmotoros, ja és van pirosban is.
Egy amerikai kutatás szerint rengeteg üzemanyag fogy el álló teherautókban és buszokban.
Már emelt kivitel is van belőle, ami picit SUV is, meg hibrid is. De csak picit, viszont nagyon jó családi busz, azoknak, akiknek valóban sok gyerekük van.
A jármű súlya közel 2500 kilogrammal haladta meg a megengedett legnagyobb össztömeget.
Esettanulmány a kitartva rohasztott haszongépjárműről és az elhanyagolt autókról.
60 százalékkal esett be az értékesítés a tavalyi időszakhoz képest.
Egyértelmű, hogy a Caddy megszorongatása a cél. Még személyautónak is jó lenne, pedig nem az.
Az utolsó hátulhajtós európai Ford megújult. Soha nem volt pózolós autó, ezután is rendes, izzadságszagú gép lesz.
2012. november 27., 16:49
A svédek segítségével törnek a magasba
Még fél éve se varrták fel ráncait, de neki az se volt elég, most egy teljes arcplasztikát kapott.
Az olaszok voltak a leghasznosabbak a piacon.
Ha egy kellőképpen pazarló változathoz hasonlítjuk, eszméletlen takarékosságra képesek az új, négyhengeres Crafterek. Ja, és kevésbé rohadnak majd.
Kényelmes, gyors és tárolóhelyekben nincs párja.
2009. szeptember 18., 06:44
Kelet-európai El Camino. Kicsi a motorja, elöl kapar, de jól megy és olcsó
2009. augusztus 19., 07:25
Nyomokban még mindig heringet tartalmaz – de már jóval kevesebbet.
Hiába közlekedik szabályosan, hiába előzékeny, a pickupsofőr nálunk csak barom lehet. Vagy mégsem?
Nem minden a szaporodás körül forog, hiszen vannak még dolgok, amiknél az is baj, ha kicsik, de az is, ha nagyok. Például városi használatú furgonokból. A Peugeot Bipper például szerintem ideális méretű.
Szívás az egész katonásdi, és nem éri meg... Kivéve ha reggeltől estig lehetne a katonai verdákat hajtani.
Személygépkocsiban sem mindegy, miben ülünk, a kamionok közt is vannak álommárkák. Nekem a svédek.
Mikor Frankfurtban lekéstük a repülőt, elgondolkoztam: érdemes-e ennyit küzdeni egy, valahol a stuttgarti gyárban, sötét hangárban álló új Sprinter testközeli megismeréséért. De nem adtuk fel.
Az egyik véglet a
Piaggio Ape: haszonjármű, ami nem sokban különbözik egy háromkerekű, motoros tyúkóltól. A fejlesztés másik irányát, a luxusteherautók lehetőségeit most mutatták be. Szigorúan deszka nélkül!
2004. november 25., 09:31
Pár éve gyakran találkoztam targoncákkal. Ámulva néztem, amint másfél tonna fűszerkeverékkel úgy kanyarodtak ki a rámpára, hogy nyomot hagyott a gumi. Én meg szorosan álltam a fal mellett, és a targoncavezetésről ábrándoztam. Ha akkor azt mondja valaki, hogy a sörnek targonca-történelmi jelentősége van, biztos még a kocsiba is visszaülök.
A svédek büszkék az acéljukra. A magyarok is - a svédek acéljára. Pláne, ha ez az acél némi műanyaggal karöltve kamionná áll össze. És ha mindezt egy V8-as, 580 lóerős, eredeti svéd motor gyorsítja amerikai feltöltővel, magyar kerekeken. Ki tud erről könnyek nélkül, elfogulatlanul beszélni?
2004. szeptember 30., 10:05
Ott állt a hátsó udvarban, saját természetes környezetében, platóján komoly ciánkészlettel barackmag formájában. Harmonikusan illett a háttérbe, nem látszott volt rajta semmi hivalkodó, ahogy egy komoly munkagéphez illik.
2004. augusztus 11., 08:54
Pörögtem már vele havas placcon, vontattuk egymást szintén nem normális unokatestvéremmel murvás talajon (kövisízés), és számtalan olyan helyre jutottam el a segítségével, ahová addig csak létrával sikerült felhágnom.
A Scania név a legtöbb ember szemében a svéd technika és megbízhatóság legnagyobb közúti megtestesítője. Általában a svéd cég termékeit gondoljuk az utak rozsdamentes királyának, az igazi nagy acélnak, ami egy olyan földrészről érkezik kicsiny, mérsékelt éghajlatú hazánkba, ahol télen gyakran embert és vasat próbáló a hideg, amikor pedig nem fagy, a tenger sós kipárolgása mélyeszti veszedelmes fogát mindenbe, ami csak egy kicsit is hajlamos az oxidációra.
A nemzetközi zsűri éves váltásban választja kia legjobb autóbuszokat. Ez alapján a 2004-es év a nagy hatótávolságú gépek jegyében telik. Idén a Scania K124-es számot viselő önjáró alváza és a spanyol Irizar által ráépített remek felépítmény a MAN Lion'Star-ral osztozott a dobogó legfelső fokán.
2003. november 11., 15:09
Lengyel testvéreink még mindig gyártják az 1990-ben megszűnt legenda utódjaként megjelent kishaszonjármű családot. A Zukok születési helyéről elnevezett Lublin fejlesztői jelenleg a (Euro!) 3-as verziónál tartanak, ami nem a "jól bevált" forma áttervezését, csupán az EU műszaki követelményeihez való igazodás vágyát mutatja.