404 találat az Indexről, és a környékéről.
Porsche, Ferrari, Lamborghini, esetleg Rolls?
Szorgos olvasók frissítették tapasztalataikkal a Népítéletet. Van benne minden a franciától amerikaiig, közte egy kis némettel.
És más történetek a Népítélet háza tájáról.
Ilyen, amikor az élmény legyőzi a racionalitást.
A végső visszaszámlálás elkezdődött, de vajon melyik platós fog nyerni?
Mini és Highlander - itt kérem minden van
Avagy még mindig pickupot vennék, de milyet?
Heti merítés - válogatás a legfrissebb Népítéletekből.
Egy ideje már rágódom ezen a kérdésen. Na de mik a szempontok, melyik modellet miért és miért nem? Barátunk a Népítélet, olvasóink is segítenek!
Amikor meguntad az állandó futóműszerelést, megtérsz
Szerencsés és kevésbé szerencsés SUV vásárlók számolnak be az élményeikről
De akad még átmatricázott Toyota is a friss merítések között!
Egy ismerősöm lecserélte, UNO-t vásárolt és a régi autóját eladta nekem kedvezményesen! Bár ne tette volna! - dolce vita Magyarországon
Válogatás a legalaposabb Népítéletekből
Amerikai stílusú gépjárművel közlekedés, mint olyan.
Oldalról pedig becsúszik egy Skoda 110R Záporjóskával a nyomában.
A csapatóstól a villanyosig
Nézzük, tényleg betegek-e az angolok?
Limuzinok és izomautók meg egy kakukktojás
A szerző vágyainak netovábja az olvasók szemével
Szörnyű váltójú Opel, aztán pedig fiatal Peugeot kontra fiatal Kia. Friss, üde Népítéletek.
2022. szeptember 25., 15:27
Legyen minimum 6 hengeres, csakis benzines, hátsókerék hajtású, és minimum 5 m hosszú. Nem árt egy kis bőr és valódi fa a beltérben.
2022. szeptember 4., 12:42
Volvo S80 V8, Peugeot 206, Giulietta, Megane és egy Dacia Spring is található az eheti válogatásunkban.
2022. augusztus 28., 13:31
Városi Suzukik, egy keveset futott Mercedes és egy Skoda Octavia RS az eheti válogatásunkban.
2022. augusztus 14., 15:46
Egy öreg Mercedes, egy családi Dacia egy tágas Volvo és egy koreai kisautó az eheti válogatásunkban
2022. augusztus 7., 16:06
Szeretném teljesen rendben tenni, hogy minél több ideig használhassam.
Szükségem volt egy olyan autóra, aminek a kisebb terep sem kottyan meg, és azért komfortosan utazni is lehet vele!
Kis közlekedőedény, kutyát se érdeklő óriási lóerők és egy ésszerű veterán. Heti merítés.
Ha megy, akkor egy álom. De többnyire nem megy. Az olasz anyagok minősége egyszerűen a mai napig nem tartós.
Téli körülmények között egy sima kavics is olyan csattanást okoz az alvázon, hogy könnyen megijed az ember.
Eredetileg egy Fabia 1.4-es kombi volt a kiszemelt, de így utólag nem bántam meg. Testvéremnek volt egy "szalonautója", kétszer trélerezték.
A motor/váltó kombón kívül szinte minden elromlott valamilyen formában, de trélert csak egyszer kellett hívnom.
Egy jól felszerelt Octavia kombi, szóval mindenre elég. Mi baj lehet?!
Továbbá egy zsebrakéta, egy hálátlan ribanc és más mesék a Heti merítésben.
Különösen érdekes a mai felhozatal: időgép, kabrió és régi terepjáró a Heti Merítésben.
Te vennél ex-rendőrautót? Van, aki meglépi, és aztán boldog lesz vele.
Ilyen az igazán jó hely: sok a vaddisznó, kevés az ember. De nem jutsz oda bármivel.
Az infotainment rendszere egy vicc, némely anyagok minősége még a kínai autókban is ciki lenne. De...
Hiace, Barkas, Zuk és Hijet: válogtás a Népítélet kicsit retró puttonyos részéből.
Kellő mértékű bőrkeményedést növesztettem ahhoz, hogy bírjam az "Alfát?! Normális vagy, b+?" jellegű mondatokat.
Ferrari, 850-es BMW, Bentley, Alfa Montreal és egy Oldsmobile is jutott a Heti merítés mai részébe.
Korábbi élményautóim a kanyargós utakon, de a szürke hétköznapokban is megállták a helyüket. Na, a Corvette mindennek a tökéletes ellentéte.
Másfél hónapja volt nálam az autó, még új szaga volt, amikor az M7-esen hazafelé rángatni kezdett a motor, villogott a "csekkendzsin".
Magasabb építésű gépet kerestem, amibe kényelmesen lehet beszállni. A Jeep jó ötletnek tűnt. Tűnt, most már nem annyira.
Tesla Model S a Heti merítésben: 250 km pályán, összességében kevesebb "eltankolt" idő.
Ezek az autók szinte mindenben különböznek, de egy dolog mégis közös bennük: a gazdáik elégedettek.
Nem arról van szó, hogy nem lehet vele akár dinamikusan közlekedni, de azt a majdnem száz lovat tíz évig kerestem benne.
Komplett motor kuka, de akkor automata váltó felújítás haveri áron, motor vásárlás persze haveri áron, turbó felújítás az is haveri áron.
2021. december 19., 17:10
Munkaeszköznek vettem, annak is használtam, sosem állt meg, mindent és mindenkit elvitt ahova kellett.
Továbbra is egy jó terepjáró, de a közúti tulajdonságai sokat javultak. Már értem, miért veszik, akiknek semmi szükségük terepjáróra.
2021. november 28., 15:56
Egy év alatt a vételár felét sikerült rálapátolni. Utána olvashattam volna, hogy ez a motor hajlamos a hengerfejességre, de erre a szerviztörténetre nem számítottam...
2021. november 14., 13:33
250 ezernél a kettőstömegű még a gyári, semmi jele a fáradásának. Ebben mondjuk az is segíthet, hogy az alapjáratát 800-ról feltettük 950-re.
Az infotainmentről szóló katasztrofális vélemények miatt ment el a kedvem tőle. Aztán akárhogy nézelődtem, nem találtam mást.
A kínálat aljáról, országjárás nélkül kerestem helyváltoztatásra alkalmas tárgyat, melyet végül lakhelyemtől három percre találtam meg egy Suzuki Swift formájában.
Amikor megtörtént a PD elem kábelköteg cseréje, nagyjából egy óráig semmi baja nem volt az autónak...
2021. szeptember 26., 12:42
Ezeknek a Skyactivoknak semmi bajuk nincs a kopó alkatrészeken kívül. A 100 lóerő ugyan nem sok, egy személynél lehet a húzást érezni.
2021. szeptember 19., 10:39
Végre minden tervezett módosítás és felújítás elkészült, így hát írom a következő listát. Remélem, csak hengerfejes.
2021. augusztus 29., 16:08
Kértem egy próbakört egy hűvös márciusi reggel. Amint kifordultunk a szervizből, rögtön eldőlt, megveszem.
2021. augusztus 15., 13:58
Gondolhatnánk, ha a kialakítás nem is igényes, legalább az összeszerelés precíz, de nem.