42 találat az Indexről, és a környékéről.
Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
2022. november 17., 17:36
Ugratás, borulás, lángoló autó, tempós szlalom Ivecóval: nem volt olyan, amit a kopasz olasz kaszkadőr ne tudott volna megcsinálni.
2022. szeptember 16., 17:34
Külsőleg szinte semmit nem változott, inkább a vezetéstámogatásra gyúrtak rá, ami teherjárműnél nem is olyan nagy baj, ha a többi része oké.
2021.05.05. 11:53 Módosítva: 2021-05-10 06:14:45
Megjött a nagy terhekhez, terepre szánt, akár négy tengelyes modell, a Trakker utódja.
Január óta hallani az Iveco és a FAW tárgyalásairól, de az olasz ipari miniszter szerint közbelépnének, ha komolyra fordulna az ügy.
Szeptemberben kötöttek együttműködési megállapodást, és máris itt az első közös prototípus.
S-Way a neve és lesz belőle elektromos változat is.
2018. augusztus 25., 08:03
A vörös dög pont azt produkálta, amit elvárni tőle, alapból finoman váltogat, lepadlózva kimondottan meggyőzően gyorsít
2016.12.15. 13:05 Módosítva: 2016-12-20 00:48:20
A négytengelyes ACV 1.1 első példányait már átvette a fegyveres testület, egyelőre tesztelési céllal.
2016. szeptember 23., 17:32
Fantasztikus formaterv, ügyes ötletek és tiszta működés jellemzi a Z Truck nevű tanulmányt.
Több mint 20 éve egyeztették az áraikat Európa legnagyobb kamiongyártói, ezt soha nem látott mértékű büntetéssel jutalmazta az EU.
2016.06.09. 14:49 Módosítva: 2016-06-11 15:24:11
A járműveket egy dél-koreai cég vásárolja egy olasz márka francia gyárából.
2015. november 24., 10:32
Az új Eurocargót főként a városi áruterítésre ajánlják, így 7,5, 12, 18 és 22 tonnás változatokban érhető el.
2014. szeptember 25., 17:36
Ilyen elborult jövő-autót manapság egyre ritkábban látunk, de az olaszok most kiettek magukért.
2014.06.20. 06:23 Módosítva: 2014-06-21 07:59:59
Napos csibe? Több ezernyi zsömle? Alsógatyák? Porszívók? Esetleg egy tonnás páncélszekrény? Nagyon nem mindegy.
Az Iveco Daily családját ezúttal alaposan átdolgozták, és ez látható is.
Emlékeznek még Jan de Rooyra? Tudják, ő az az őrült, aki a 2000 lóerős, kétmotoros kamionjával még Vatanennek is tudott újat mutatni a Dakaron.
Az olaszok már a spájzban vannak. Most éppen az oroszokéban.
Biometán, LNG, CNG. Bármivel mehet az új Stralis.
Itt lazíthatott az ötszörös világbajnok az edzések és futamok között, most pedig bárki hazaviheti a mozgó tárgyalót.
Délelőtt az Iveco is cáfolta azt a lapértesülést, miszerint Kecskemét környékén építenének új gyárat.
A cég cáfolja a lapinformációkat. A Daimler viszont bővítheti kecskeméti üzemét.
12 sebesség, 460 ló, 2100 Nm és alig fogyaszt
Alfredo Altavilla váltja Paolo Monferinót az Iveco vezérigazgatói posztján.
2010. szeptember 5., 12:22
Az Iveco 2010-2014-es stratégiájának megfelelően, heteken belül megkezdődik a kínai Saic-Iveco Hongyan közös vállalat által gyártott, nehézkategóriás Genlyon modellek forgalmazása Vietnámban.
2010. augusztus 31., 13:51
A 39-es vonalán közlekedik a 9,5 méteres Credo.
2010. augusztus 22., 14:06
Két jelentős megrendelést is kapott a közelmúltban a Scania nem éppen mindennapos buszokból álló flották leszállítására.
2010. augusztus 11., 14:41
Azt hiszem, a Peugeot fotópályázata kiválóan felhívja arra a figyelmet, hogy mennyire szánalmas, amikor a franciák angolul próbálnak szellemesek lenni.
Már hazánkban is rendelhető az Iveco ECODAILY modell legújabb, 7 tonna össztömegű változata, mely ideális megoldást kínál a professzionális felhasználóknak a gyors, közepes távú szállításokhoz.
Nem elég a tucatnyi szórólap az ablaktörlő alatt, a zaklató telefonok, meg a tévésopp, most új módszerekkel mennek az agyunkra a reklámügynökségek, azt az illúziót keltve, ha csak néhány pillanatra is, hogy szaladgálhatunk a szervizbe, alsó hangon 40-50 ezerért szélvédőt cseréltetni.
A Patriot Sport potens terepjárónak ígérkezik, és az ára sem veszélyes, de ki fizeti ki egy rendes autó árát az orosz technikáért?
Az Iveco 2007-ben összesen 1733 tehergépjárművet értékesített a magyar piacon, szemben a 2006-ban eladott 1366 járművel.
2007. szeptember 27., 14:58
A francia-olasz tulajdonban lévő Iveco bővíti buszgyártó kapacitását Csehországban.
Tekintélyt parancsoló 7 méteres hossz, akár 17 köbméter raktér, és B kategóriás jogosítvánnyal vezethetem. De nem szeretnék sofőr lenni. Fárasztó telerakni, minden béna úrvezető elém akar vágni, a belváros útjait el kell kerülnöm. És 10 km után elgémberedek, hisz' majdnem állva vezetem.
![](http://totalcar.index.hu/images/haszon/eurocargo/c90.jpg)
Mindenki a strandokon próbálja átvészelni a fülledt napot, esetleg légkondicionált irodában olvasgatja az autós újságírás gyöngyszemeit. Eközben Biatorbágy határában, ahol az Iveco terem, bemutató készülődik lelkes rendezvényszervezők közreműködésével. A meghívón az új EuroCargo-é a főszerep, ám az aszfalton érlelődik még e temperamentumos márka sok más típusa is.
![](http://totalcar.index.hu/images/haszon/evhaszon/c90.jpg)
Minden évben megválasztják az év kisteherautóját és teherautóját. Ezeket a díjakat 1977-ben ítélte oda először a több ország szakújságíróiból verbuválódott zsűri. Idén pedig 27. alkalommal osztották szét a díjakat.
![](http://totalcar.index.hu/images/testbemutato/ivecodaily/c90.jpg)
Az IVECO kisteherautóját a legjobban egy öszvérhez hasonlíthatnám, de kizárólag az öszvérek a jó tulajdonságai miatt. A Daily raktere és teherbírása magáért beszél, a kényelme és vezethetősége pedig egy személyautóéval vetekszik. De komolyan!