129 találat az Indexről, és a környékéről.
2024. december 22., 17:54
A 2025-ös modellév legfőbb újdonsága nem csak a megnövelt lökettérfogat (1043 helyett 1099 ccm), hanem az SE verzió megjelenése.
Megérkezett a 2025-ös Kawasaki Z900. Nem lett könnyebb, de legalább tisztességesen üvölt a sornégy.
Bemutatta a Kawasaki a Ninja 1100SX-et, ami nemhogy nem kezdett felzárkózni teljesítményben a konkurenciához, hanem egyenesen másik utat választott.
Itt az új Versys 1100: a teljesítmény versenyképesebb lett, a túrás szemléletű alapcsomag viszont keveset változott.
2024. augusztus 23., 08:17
2025-ben 1000-ről 1100-ra válthat a Kawasaki sornégyes túraendurója, a Versys.
Tehát nem tüzelőanyag-cellás hidrogénes motorról van szó, hanem olyan belsőégésűről, amit hidrogénnel etetnek.
Mennél egyet a Z H2-vel? Akkor Mátraszentimre! MT-09 SP? Akkor irány a Kakucs Ring!
Mint mindig: pontosan kell tudni, hogy kivel mire kötsz szerződést, mert koppanás lehet a vége.
Az Eliminator 500-at a Honda Rebel 500 versenytársának szánja a Kawasaki. De nincs itt semmi verseny: a különbség az, hova megy be előbb a vásárló.
Öt gyártó vállalta be, hogy súlyos dollármilliókat fizessen fél perc reklámidőért.
Aukcióra bocsátják az egyik legfurcsább erőforrással szerelt motort.
Kisköbcentis sportmotorból retró RS-t készíteni egyáltalán nem tűnik rossz ötletnek.
A Z 500 és a Ninja 500 a Kawasaki új belépőszintű modelljei.
Üvöltő négyhengeres motorok, spanyol versenypálya és egy szomorú mese, hogyan nem mentem egy métert sem az új ZX-4RR-rel.
ZX-4RR márkakupával lehelnének új életet az európai sportmotor szegmensbe.
Újra belépőszintű cruiserrel kísérletezik a Kawasaki, ezúttal a Rebel receptúra alapján.
Nem egy felöltöztetett naked, hanem rendes sornégyes szupersport gép lesz.
A japán mamutok hidrogénhajtás fejlesztése érdekében összefogtak. Célkeresztben a jetskik, a motorkerékpárok és a törpeautók.
Az Euro5 megfojtotta, de a Kawasaki megtalálhatta a megoldást, hogy visszahozza az európai kínálatba a ZX-6R-t.
A brutál Ninja ellen azért nyilván kellett némi plusz tűzerő a Polo motorterébe.
2022.11.08. 15:01 Módosítva: 2022-11-15 11:50:22
A Z EV és a Ninja EV egyaránt a 125-ös benzinesekre céloz, jövőre kaphatók is lesznek.
A japánok a kölni szalonon állították ki az EV prototípust.
2022. szeptember 27., 22:32
Bosszút álltunk a dinoszauruszokért, a Kawasaki pedig elkészítette a ROBOTKECSKÉT!
2022. augusztus 8., 11:17
Lecuona, Nagashima és Takahashi hozta be az első helyre a Team HRC-t.
A hatszoros világbajnokot más márkákkal is hírbe hozták, végül a maradás mellett döntött.
2022.07.11. 15:26 Módosítva: 2022-07-21 15:08:05
Úgy tűnik, még a héten bemutatkozhat az új Ninja 1000SX, amely a ZX-10R stílusában újulhat meg.
Japánban is szigorúbb előírások jönnek, ez pedig a Hondát, a Yamahát, a Suzukit és a Kawasakit is érinti.
Villanyhajtású futóbiciklit mutatott be a japán gyártó, ez az Elektrode.
2022.05.20. 07:08 Módosítva: 2022-06-03 09:07:30
Már jó előre belengették a villanyhajtású gépeket, de ez nem pont az lesz, amire vártunk.
A napokban adták át Törökországban az 1915 Canakkale hidat, amelyen az ország két Superbike-ikonja feszült egymásnak.
Nem olyan egyértelmű, mint egy Honda RVF, nem olyan látványos, mint a Yamaha OW02, nem akkora legenda, mint a Ducati 916, de ha megérted, te is szerelmes leszel.
A homologizációs ZX-7R-ért 69 ezer dollárt fizetett valaki, ami irdatlan nagy pénz.
A ZX-7R eleve igen értékes gép, ez a példány viszont még eredeti ládájában pihen.
De nem az autósportban: a Kawasaki MXGP világbajnoki csapatát vezeti majd.
A Ninja 400-ból ismerős kéthengeres motort támogatja meg egy 48 voltos villanymotor.
Szemtelenségből jelesre vizsgázott az a srác, aki Vietnámban kirabolt egy bankot, aztán a lopott pénzből vett egy ZX-10R-t.
Idén éppen ötvenéves a legendás Z1, amelyet számos Z követett még a japánoknál.
2021. december 28., 10:10
Nem titok, hogy nagy motorbolond a filmsztár, a garázsát sokan elfogadnánk.
Természetesen Kawasaki-alapon: a H2 SX blokkját kapja meg, és két éven belül érkezhet.
2025-ig összesen tíz új elektromos vagy hibrid modellt terveznek, és erősen bekezdenének.
2021. november 29., 09:15
Új fejidomot szerkesztettek rá, a szélvédő is magasabb, ettől lehet komfortosabb.
2021. november 24., 10:35
Ezzel az első olyan japán motorkerékpár lett, amelyet a Bosch rendszerével szereltek fel.
2021. november 22., 08:14
Hiába nyerte meg mindkét indonéz futamot Jonathan Rea, török riválisa letaszította a trónról.
2021.11.19. 06:42 Módosítva: 2021-11-22 13:06:38
A Toyota, a Subaru, a Mazda, a Kawasaki és a Yamaha tovább fejleszti hagyományos motorjait, a cél a karbonsemlegesség.
2021. november 16., 07:35
Több nagy autógyártó és járműipari beszállító is csatlakozik, a cél tisztább üzemű járművek tervezése.
Friss korlátlan jogsi mellé kellene olyan gép, amin 190 centivel is rendesen elférek.
Úgy fest, a Ninja 400 jelentette a kiindulási alapot, a villamos energiát egy 48 voltos akkupakk tárolja.
Van az úgy, hogy egy gyorsulási verseny résztvevői közt ég és föld a különbség.
A javítás nem sikerült, mégis eladták, azt hazudva, hogy sérülésmentes.
Megvolt a nagy bejelentés, szűk tizenöt éven belül kigyomlálnák a benzineseket.
2021. szeptember 28., 09:48
A 68 lóerős alapmodell mellett készült egy A2-es jogsihoz passzoló, 48 lovas is.
2021. szeptember 21., 08:38
A Ninja 1000 SX blokkja köré épül, és nem a motorerő, hanem a váz lesz a lényeg.
2021. szeptember 20., 12:20
Az RS-hez hasonlóan a sima Z900 sem marad ki a jóból: finomabb futóművel és fékekkel dobják meg.
2021. szeptember 15., 09:13
Tegyék meg tétjeiket: a brutális villanyautó vagy a legendás sport-túragép a nyerő? És aztán színre lép egy Kawasaki.
2021. szeptember 6., 13:02
A Z900 után ebből is készül egy RS-modell, amelyről néhány részletet már tudni is lehet.
2021. augusztus 18., 06:24
Az SE kivitel futóművén és fékrendszerén faragtak, de a kozmetika sem maradt el.
2021. augusztus 9., 10:26
Egy biztos: a tanulmány nem egy új modell közvetlen elődje, de meríthetnek belőle.
Eddig csak egyszer sikerült behúzniuk a győzelmet: 2019-ben. Tavaly a járvány miatt elmaradt a verseny.
A hatszoros Superbike-világbajnoknak sikerült a forgalmi vizsga, így immár közúton is motorozhat.
Jonathan Rea az utóbbi években egyeduralkodó volt a Superbike-vébén, de jogsi híján közúton nem ülhet nyeregbe. Most ezen változtatna.