67 találat az Indexről, és a környékéről.
Csak egy tuningolt, öreg Mitsubishinek tűnik, pedig Tommi Mäkinen világbajnok lett vele, mi kipróbáltunk egyet, és azóta menthetetlenül vágyunk rá!
2023. szeptember 30., 12:34
Mi van akkor, ha van valakinek 18 millája, de nem egy új villanyautóra, hanem valami régi, izgalmas autóra költené? Itt van pár ötlet.
A versenyzés szülte őket, de végül nem csak ez tette a Lancer Evókat olyan végtelenül vonzóvá és népszerűvé. Mesélek róluk egy kicsit.
2021. augusztus 10., 10:53
Most is bebizonyosodott, hogy mindig a számok szárnyán jut egyre magasabbra a legenda.
Egy fogalom évtizedek óta, a rali hozta létre, de a hétköznapokra is tökéletes. Ugyan már nem az első tulajánál van, de talán eredeti állapotában van. Talán...
Mindkettő ugyanarra a feladatra készült, és mindkettő sikeres is volt a ralipályákon. Eltelt 20 év, vajon mire képesek a Tulaj a Pályán versenyén?
Csak ránézel, és bele akarsz ülni, tövig taposni a gázt. Pedig ez nem az az autó, amire először gondolnál.
Egyes országokban egy 10 perccel hosszabb változat újból moziba kerül, nekünk marad az internet.
Elvileg 280 lóerős egy ilyen szörny, a gyakorlatban néha 300 és a tunerek simán 400 fölé húzzák a Mitsubishi Evo VI-ot. Megmértük.
Íme egy biztos pont a bődületes használtautó-kínálatból, amelyre nem fogod rákölteni az összes pénzed.
Az autózás sztorijában vannak olyan fejezetek, amiket nem érdemes kihagyni. A Lancer EVO biztosan ilyen, Mikié meg pláne.
A Mitsubishi nem tervez utódot, inkább a hobbiterepjárókra koncentrálnának.
2016. szeptember 21., 10:58
Két szuperszonikus stratégiai bombázó repült dél-koreai éleslövészetre.
2016.07.26. 16:20 Módosítva: 2016-07-29 14:09:22
Hamarosan bemutatkozik ez a korszerűsített változat, a japán gyártó új egyen-arcával.
...vett egy Lancert, a legolcsóbbat. Szívómotor, egyhat, elvileg örök élet. Mint egy használt autó, csak ez új. Szabad ilyet csinálni?
Sem a Lancernek, sem a Galantnak, sem a Pajerónak nem lesz közvetlen utódja.
2015. november 13., 17:19
A kétely a közelmúltban olvasott kapálógép olaj vs. robogó olaj kapcsán merült fel bennem.
2015.10.16. 15:54 Módosítva: 2015-10-18 10:21:13
Amit eddig csak sejteni engedett a japán gyártó, az most már biztos: nem lesz folytatás.
2015. szeptember 8., 10:48
500 ezerből lehet venni értelmes egyes Focus kombit, vagy vegyünk vissza az igényekből?
Egy hete hegyvidéken autózgattam és elég sok fékezés volt az út alatt. Azóta rezeg a pedál és nőtt a féktáv.
Tíz év alfázás után is egy Alfa a kiszemelt, de elcsábultam a Mitsubishinek. Mi a jó döntés?
Beszerelés előtt érdemes diagnosztizálni a motor állapotát, ezzel rengeteg kellemetlenséget lehet megelőzni.
Már leszedtem mindkét kereket, megnéztem mindent, de semmi rendellenességet nem tapasztalok.
A kombi érdekelne. A megbízhatóság nálam a legelső, az alapján jó választás?
Nissan Sunny-m van. Sokat költöttem már rá, gyenge is, de sokat eszik. Váltanom kell.
Úgy tűnik, a japán gyártó megfeledkezett egykori húzómodelljéről, és nem fejleszti az utódját.
Félre a sok okoskodással, megzavar a rengeteg infó. Szeretnék racionális döntést hozni. Kétmillióm van a cserére, ezeket néztem.
2014.12.29. 15:08 Módosítva: 2014-12-31 07:14:31
Hamarosan leköszön az Evolution X, de előtte még készítettek belőle egy 480 lóerős vadállatot.
2014. november 18., 13:30
Van amelyik gyártónál az autó típusa alapján csak egyféle fékbetétet találtam, másikaknál külön van első és hátsó.
2014. november 13., 14:17
A szinte felismerhetetlenségig átépített Mitsubishi Evo 9 az idén is bajnoki címet hozott.
nono
Az emberre jellemző, hogy mindig nagyobbat, szebbet, de nem utolsó sorban megbízható autót keres.
A japánok keresik a kiutat a mélypontról – most a Lancerből próbálnak többet kihozni.
2012. szeptember 17., 15:25
Gyenge forint, nyomott árak: kézenfekvő a reexport.
2011. augusztus 11., 07:33
A Lancer Evo összkerékhajtását egyszerű szívómotorral párosítja a Mitsubishi. Olcsó hús, híg lé?
Változik a világ, változik a piac, a következő Mitsubishi Lancer Evo is változik, méghozzá nagyon durván.
A Mitsubishi ködös nyilatkozatai azt sejtetik, tíz generáció után nem lesz több mérgezett Lancer. Dörzsölhetik a kezüket a subarusok?
2010. november 16., 13:20
Autót fejleszteni drága és hosszadalmas dolog, nem véletlen, hogy aki csak teheti, inkább elkerüli.
Venne-e ön tizenhét éves, vakondtúrás egyszerűségű, másfél literes motorral hajtott, ötajtós japán autót háromszázötvenezer forintért? Nem? Pedig…
2010. szeptember 14., 17:37
Zsákutca volt a PDTDI, erre rég rájött a Volkswagen. Most a Mitsubishi is irtja a választékából, hiszen ők a németektől vették a motorokat.
2010. augusztus 19., 18:02
Már szó volt arról is, hogy teljesen megszüntetik a sorozatot. Ha erre nem is kerül sor, mégis tőből kitéphetik a legdurvább Mitsubishik családfáját.
Azt mondják, a hatos a legjobb Evo. Nem tudhatom bizotsan, mivel a tesztelt példány nem volt teljesen gyári állapotú, 380 lóerőre húzták és 4 másodperc alatt ugrik százra.
A Lancer messze a legegyszerűbb kocsi, amivel a XXI. században dolgom volt, mégis úgy megkívántam, ahogy kevés autót. És olcsó is.
2009. december 17., 11:42
A Lancer és a Colt továbbfejlesztése nemigen érné meg a japánoknak, ha nincs egy partner
Mitsubishi Lancer euroNCAP törésteszt - 2009
Mitsubishi Lancer Ralliart demo
Mitsubishi Lancer Ralliart demo
Mitsubishi Lancer videó