66 találat az Indexről, és a környékéről.
A cápa-orr mögött már bőven 300 lóerő fölé licitál a kétliteres turbómotor.
Saját tervezésű és gyártású motorbelső, egyedi program, sok év munkájának gyümölcse. Tartsatok velünk ma is.
A Cupra Leon elsőre fondorlatos átverésnek tűnt, de aztán meglepett, méghozzá nem is kicsit.
Megvenni nehezebb, mint ellopni, de cserébe legalább nem üldöznek majd a rendőrök. Spoiler: a régebben egymillás autó, most másfél!
A Golf olcsó alternatívájának indult, de hat év alatt sem fáradt el: ez a TSI már nem az a TSI.
Ültetett futómű, Brembo fékek, nagy felnik és sportülés. Könnyű rávágni, hogy hot hach, de a Cupra Leon ehhez nem elég huligán.
2020.12.09. 13:22 Módosítva: 2020-12-14 19:04:17
A Land Rover Defender és az Audi A3-as például megkapta a legjobb minősítést, a Honda e és a Hyundai i10 viszont nem.
Ajánlatom a következő: válaszd a szebbiket és kapsz mellé jutalmul százezer forintot. Körülbelül ezt tudja az új Seat Leon. De csak körülbelül.
2020. szeptember 17., 06:03
Prémiumabb kategóriába szeretné sorolni kompaktját a Seat, és a negyedik generációval ez sikerült is.
Olvastam, ha legalább 5-10 percre lehúzzuk az akksit, akkor a vezérlőegység nullázódik, elfelejt dolgokat és sokminden megjavul.
Sportautókkal támadni ilyen vérzivataros autóipari időkben vakmerő dolog, de a Cupra receptje jónak tűnik.
2020.02.22. 07:08 Módosítva: 2020-02-27 06:27:22
A Cupra Leon nem csak az utcákon lesz jelen, de a versenypályákon is szeretnék sikerre vinni.
Egy hibridet és háromféle benzinest kínál majd a Seat sportos almárkája a Leonból.
A Seat legsikeresebb modellje elvileg kiköpött Golf, a gyakorlatban viszont akadnak lényegi különbségek.
2020.02.11. 17:22 Módosítva: 2020-02-14 06:15:45
A Seathoz hasonlóan a sportos Cupra almárka is kompakt típussal bővíti a kínálatot.
Míg az új Golf és Octavia vonásait teljes egészében a hagyomány határozta meg, a Seatnál kevésbé ragaszkodtak a sablonokhoz.
Úgy néz ki, az új Seat modell nagyon emlékeztet egy korábbi tanulmányra.
A Toledo helyére a legújabb hírek szerint négyajtós Leon változat jöhet.
Benzin-gázos, chiptuningos Seat Leon a padon, de mi lelte az ötszelepes turbómotort?
2017.09.04. 14:33 Módosítva: 2017-09-08 07:07:32
Ez a Seat új sportos csúcsmodellje. 310 lóerő kézi váltóval, az első keréken, az nem vicc.
A Seat Leon FR a csúcsmodell Cuprához képest 30% menést, de 70% színházat kínál. Elég lesz?
Durván néz ki a Seat Leon legújabb versenyváltozata, amely nem csak márkakupákban lesz használható.
2016.11.21. 16:05 Módosítva: 2016-11-24 11:34:04
A legújabb hírek szerint készül egy összkerék-hajtású, 300 lóerő feletti Leon sportváltozat, amely akár már jövőre piacra kerülhet.
Igazán durva versenyautót indítanak a Seat színeiben az STCC bajnokságban, hátsókerék-hajtással és 420 lóerős motorral. És ez nem vicc.
2015. november 12., 17:00
Talán a Seatnál is belátták, hogy vannak öszvérek, amiknek nem feltétlen kell megszületnie.
2015.09.16. 06:13 Módosítva: 2015-11-12 16:18:41
Léteznek nehezen értelmezhető kombinációk – ilyen a sportos álterepjáró, amit a Seatnál dobtak össze az idei Frankfurti Autószalonra.
A Leon Cupra csúcsváltozata már 290 lóerős, bár nagy szükség nem volt a többlet-teljesítményre.
Egy könnycseppet elmorzsoltunk, hogy Alfáról Seatra váltanak az olasz Carabinierik, de a Leónok nem hétköznapi darabok.
Egy jó erős, összkerekes emelt kombi csak jó lehet. Papíron.
2014. december 12., 06:15
Mosolyogva dugta be a fejét, nézelődött, kérdezgetett, de volt egy pont, amikor megakadt a társalgás. Kétszer kérdezett vissza.
A Leon Cupra 280 az a hot hatch, amelyik jó is lehetett volna. A javára kell írni, hogy még úgy is jobb, mint a Golf GTI, pedig saját maga alatt vágja a fát ezzel a motorral.
2014.06.23. 13:47 Módosítva: 2014-06-24 16:26:30
Bár rég ígérgetik, ez az első alkalom, hogy a VW spanyol márkája szabadidő-autót készített.
Elárasztották a piacot az 1,6-os dízelek. Összeszedtünk párat: a magyar motoros Astra kombi ellen a Ceed-Mégane-Leon csatázik.
Majdnem akkora, mint egy Octavia kombi, mégis dinamikusabb a formája.
A legújabb Seat Leonból most készült el a sportváltozat, nem is egy, de rögtön kétféle.
Többet kellett rá várni, mint a Golf és az Octavia hasonló változataira. Kérdés, hogy ki fogja megvenni?
A technika német, a forma latinos, a tét pedig hatalmas: a márka fennmaradása.
Vakon is fel lehet ismerni egy autót? Meg lehet mondani, hogy drága-e, vagy olcsó? Irány a reptér, ahol kipróbálhattuk vakon a vezetést is.
A kőkemény pálya-Leont a rajongók előtt leplezik le, de ez ráadásul csak a kezdet.
Senki nem hitt már benne igazán, mégsem adják fel. Szép és nem jár hozzá az ötlettelen ember-matrica. Egy VW azoknak, akiket érdekel az autózás.
...csak LED. A Seatnak átkozottul szüksége volt már egy ilyen autóra, mint ez a Leon. Például azért, mert a Golf VII-technikája nem lehet olyan rossz.
A sportos háromajtóstól, amely a fehér takaró alól kacsint ki, egy egész autómárka jövője függhet.
Végre nem úgy néz ki, mint egy kerekeken gördülő tojás. Saját arca, karaktere van.
Ha utcai sportkocsija nincs is, a Seat továbbra is villámgyors gépekkel próbálja fenntartani fiatalos arculatát.
Az Eb-selejtezőre készülő női csapat a nyíregyházi
állatkertben lazított az edzések között.
Az utolsó negyedórában lőtt 3 gól után az is valami, hogy 3 gól a spanyol Leon előnye a jövő hétre.
A Leon jön a kézilabda BL-ben, a spanyolok nem kaptak ki hazai pályán, pedig a Kiellel is játszottak.
2010. szeptember 19., 17:37
Valenciában versenyhétvége volt, így érkeznek a hírek.
Nem is olyan régen itt járt a szerkesztőségben Michelisz Norbi, a Zengő Motorsport versenyzője, mellesleg a Seat Leon EuroCup bajnoka.
Szimulátorozni jött Kiss Norbival, Wéber Gáborral és ha jól emlékszem, az eredeti terv az volt, hogy majd én és Karotta is beszállunk a buliba, vállalva a szégyent, hogy utolsóként kullogunk át a rajt/célvonalon.
Ebből nem lett semmi, nem bánja egyikünk sem.
2009. augusztus 19., 10:41
Erősebb és kezesebb autót faragtak a Seat legsportosabb kisbuszából, de a Cupra R is csak elöl kapar.
A nap végére rettegtünk minden egyes letört gallytól, dilatációs hézagtól, a vasúti sínek esküdt ellenségeinkké váltak, az egész világ az életünkre tört, még az olyannyira szeretett kanyarok is a hátunkba döfték a tőrt.
A forradalom idővel unalmassá is válhat. Az Alteát csodáltuk, a Toledo szép, és most itt a harmadik, szemből ugyanolyan Seat. A Volkswagen-konszernen belül mindenesetre már megint a spanyolok hozták ki a legtöbbet ugyanabból a padlólemezből.