7 találat az Indexről, és a környékéről.
A villanyautózás korábban vártnál gyengébb előretörése az autópiac egyetlen olyan fejleménye, ami váratlanul érte a szakértőket 2023 második felében.
A márka legalább ígér valamit: luxust, megbízhatóságot, biztonságot, olcsóságot. Az már más kérdés, hogy az igaz-e.
A Subarunak és az elektromos autóknak vannak a leglojálisabb vevői, de kutatások szerint túlhaladott a koncepció. Tényleg?
Mármint az Android iránt: kevésbé váltanak, mint az iOS-esek. De még így is az Apple jár jól.
Amerikai kutatók kísérlete alapján a döntés nem tudatos, de befolyásolhatja a márkahűséget.
Ilyen az, amikor a reklám házhoz jön egy motorgyártónak. Az amerikai férfi a márkahűség mintaképe.
Először mértek csökkenést az iPhone használóinak márkahűségében.