285 találat az Indexről, és a környékéről.
Sokak szemében csak egy Focus, de részleteiben sokkal minőségibb autó a Volvo S40, az öthengeres motor pedig a hangjával is csábít. De mennyit kell rá költeni?
Egy autónak legyen hangja! Állítja Ganxsta Zolee, aki elmeséli, melyik volt a kedvenc autója, és miért adta el első Mustangját.
Utazóautónak gyártották, Arnold versenypályán is használja az Omegát, de valami nagyon kopog az elejében...
Rengeteg fut ebből a típusból az utakon, mégsem veszi észre igazán senki, pedig megbízható, olcsón üzemeltethető modell hírében áll. De mennyire olcsó?
A Ford Focusok is benne vannak az első háromban a használt importautók népszerűségi listáján. Sok dolog kiderül róluk.
Retro-alert! A MűhelyPRN mellé a típushoz passzoló, 2003-as Totalcar-adás részletével is készültünk, ami nekünk nagyon vidám perceket okozott.
A Honda Jazz nagyon tartós és megbízható autó, cserébe magas ára van a használtpiacon is, de ez nem jelenti azt, hogy csalódásmentes.
Három generáción át szolgálta a családot ezt a Felicia, mégsem volt túl sűrű az élete, sokáig csak egyhelyben állt.
Zolee a Polski Fiattól és a Ladától a Daewoo-n át jutott el a német prémium trióig, egy Audi és egy BMW után vesz Mercit. Mi pedig átvizsgáljuk!
Kevés ember vágyik erre a típusra, de aki igen, az annál lelkesebben. Tibor maximalista, a gyárias 309-ét pedig ennek megfelelően tartja karban.
Zsoltnak álomautó volt, de tudja, hogy az álmokért küzdeni kell, és rendesen költ erre a Mercire. Mi van még hátra?
A négyes Golf alapjaira épülő Bora szinte nem létező felszereltséggel érkezett műsorunkba. Megnézzük, mennyi pénzt kér a különleges technika.
Elegáns autó, nagyon finom működéssel, kedvező fogyasztású V6-os hibriddel, csak az inverter és a vezérlés szavakat ne halld sokszor.
A típus, amiből rengeteget tuningoltak, törtek és hajtottak bele a pusztulásba, a túlélőket pedig egyre jobban kell becsülni.
Mátyás szeretett volna egy viszonylag fiatal, tágas, kényelmes, automata autót, és nem érdekelte a kilométer.
Vad kapkodós szerelés előzte a MűhelyPRN forgatást, és még így sem értem a lista végére, sőt.
Ahogy egy szép autó lehet rossz, úgy egy csúnya autó is lehet jó, költeni viszont egy ennyire olcsó autóra is kell.
Megbízható dízel igáslovamat izgalmasabb típusra cseréltem: megindult, de még nem ért véget a pénztemetés.
Árpád vállalkozásához, munkatársnak vett egy teherautót, ennek megfelelően rendben tartja, de elég sok pénzt is költ rá.
Vonzó lehet a filléres tankolás, viszont az LPG-s autót is érdemes jó állapotban tartani, különben egy idő után pénznyelő lesz.
Nem mindegy, hogy a haverok előtt, anyagilag, vagy az UV-tól égsz le egy kabrió PT Cruiserben, de egy biztos: hangulata lesz!
Sándor a kínálat tetejéről, első hallásra sok pénzért vett öreg Audi A6-ot, de bízik benne, hogy kincset talált. Megnézzük!
Másnak csak egy öreg japán autó, Szaszának viszont beteljesült álom ez a Toyota, pedig tudja, hogy költeni kell rá.
Ez az Octavia 7 év után, sérülésekkel és napi bérléssel a háta mögött is megtartotta egyik legfontosabb előnyét: kiszámítható.
Filléres típus, kedvező alkatrészárakkal, mégis nagy csapda lehet egy rossz állapotú példány belőle.
Nem csak az EVO adja meg a Mitsubishi-élményt, az 1000 kilós, tizenhat szelepes Lancer is egy lelkes kocsi. Költeni viszont kéne rá 31 év után.
Sokan lenézik, pedig hálás használati tárgy tud lenni egy 7 személyes, dízel Logan. 16 év után viszont lehet költeni erre is.
Matyi szó szerint vette, hogy az öreg szívódízel a világ végére is elvisz.
Szívódízel, automata – talán ez a megoldókulcs ahhoz az egyenlethez, hogy maradhatott meg ilyen szépen ez az öreg Golf. De hol hamis a baba?
Mindannyian vágyunk rá, de tudjuk, hogy a legtöbbet széthajtották, összetörték, elhanyagolták.
Az autó, amivel valószínűleg újkorában sem akartál volna elindulni Afrikába, de 36 évesen mégis büszkén megcsinálta, mi pedig megnézzük, mi baja lett.
Parkoló Parádéra készülve ismét behívtuk Imrét, a pilótát, hiszen van még gyönyörű Mercije onnan, ahonnan ez jött. Hibát viszont találtunk!
Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?
Big Daddy Laca alapvetően motoros alkat, de még a családi S-Maxból is a legerősebbet választotta. De mennyit kellene költenie rá?
Hirtelen beugróként, egy másik autó helyett érkezett Dani, műsorunk operatőre és vágója, az NSU-t pedig mindannyian imádtuk.
Benzines is, Multitronic automata is – nem a legjobb hírben álló A4-konfiguráció, viszont a tulajdonos rengeteg szeretettel és pénzzel áll hozzá.
Nagyon ritkán lehet látni már a második 5-ös BMW generációt, Mario viszont nem dicsekedni jött, kíváncsi, mik az autó hibái és mennyit kell költenie rá.
Kihalóban lévő műfaj egyik utolsó képviselőjét hoztuk el a műsorba, és hoztunk egy házi gurut is.
Hírhedten rossz autótípus sokat bizonyított példányát hoztuk el nektek – 453 ezer kilométerrel még mindig megy a kilencedik tulajdonosánál. A nap guruja: Szilva Tamás.
Használt autót prémiummárkától venni mindig rejt magában rizikót, ennyi idős példánynál pedig nem ritka, hogy az árának jelentős részét elkéri még a szervizben is.
A Bangle hetesnek hívott E65-ös BMW a kor egyik legmodernebb luxusszedánja, de szeretnéd-e akkor is, ha milliókat kéne rákölteni?
Különleges átvizsgálás a mai: a félmilliót futott Swift első tulajdonosa is eljött, új gazdái pedig fogyatékkal élőkön segítenek az autóval.
Izgalmasnak nem, megbízhatónak viszont annál inkább szokták mondani ezt az Octavia-generációt. De mennyit kell rá költeni 400 ezer kilométer és 20 év után?
A Ford és a Mazda közös gyereke ez a sportos kupé, aminek a legfiatalabb tagjai is lassan OT-korba érnek. Sokat kell költeni a szerelemre?
Nem véletlenül olcsók a második generációs A-osztályok: hírhedten rozsdásodik, nehéz szerelni, nem is túl megbízható, most kiderül, mennyi baja van.
A Malibu itthon ritka, de műszaki alapjai ismerősek lehetnek. Mennyi a szívás egy 2012-es, 195 ezret futott darabbal?
Élőben próbáltuk zavarba hozni Nagy Vendelt az Avalon Bosch Car Service üzletágvezetőjét.
Olcsó autónak született, és komoly értéket soha nem fog képviselni, de lehet 13 évesen gazdasági totálkáros?
2023. december 30., 06:22
Modern, Euro 5-ös dízel, osztrák autóklubos előélettel: volt rizikó a dologban, de kollégánk bátor volt, és azóta is szereti.
2023. december 23., 06:15
A karácsonyi kiadásba egy igazi pálfordulást hoztunk nektek: bűnöző volt, de egy ponton érezte, jó útra kell térnie. A BMW-jével viszont állítása szerint átverték.
2023. december 16., 06:29
Pick-up vásárláson gondolkodott, de végül egy kombi Volvót vett Nyegleo, az Avalon műhelyben pedig át is vizsgáljuk.
Tulajdonosa csak csirkecsontónak hívja, és minden megtett kilométerre ajándékként gondol. Mennyit kéne egy ilyen állapotú autóra költeni?
Előző autója eladásánál nagyon ráfizetett, emiatt is ragaszkodik ahhoz a kocsihoz, amit szinte újkora óta használ.
2023. november 25., 06:33
Bamakóra készül a legendás terepjáró: sok átalakítást megcsináltak rajta, de vajon maradt-e hiba, és mennyi pénzbe kerül mindez?
2023. november 18., 06:11
Lehet, hogy elmúlt 23 éves, de még mindig menő autó az első generációs Audi TT. Hol a csapda?
2023. november 11., 05:46
Olasz autó, ráadásul kevésbé ismert márkától – sokan félnének ilyen autót venni, de Marci bátor volt. Mennyit kellene költeni a 13 éves dízelre?
Két henger, 29 lóerő, 630 kiló – nem tipikusan a keleti utakra való súlycsoport, Ádám mégis egy ilyen autót választott, mikor Moszkvában élt.
Újként sem volt drága, 20 év elteltével pedig ideális válságautó lett az esztergomi gyártású Suzuki. Költeni viszont kell rá.
Van az úgy, hogy nem adja ki, a használt BMW-vásárlás pedig nem rizikómentes. Vezérlés, kettőstömegű lendkerék, lyukas blokk, volt itt minden.
Szinte elfeledett és értéktelen, pedig korszakalkotó az első generációs Prius, ami a Toyota hibridje volt 1997-ben.