36 találat az Indexről, és a környékéről.
2022.02.05. 20:07 Módosítva: 2022-02-06 10:48:40
Az egyik legerősebb magyar brandnek inthettünk búcsút tíz éve.
Ezért nem az államnak kell kifizetnie az elmaradt munkabéreket, hiába 95%-o tulajdonos. De más sem fogja, hoppon maradtak a dolgozók.
De csak a harmadát annak, amit várnak. És sokan beleesnek a 75 százalékos különadóba is.
Kiárusít a Malév: vegyen ön is üdülőt, teherautót, repülőt, alkatrészeket vagy éppen adósságot.
Decemberig több mint ezren még mindig nem kapták meg az elbocsátásuk után járó végkielégítést.
Egyelőre európai úticélokra készülnek öt Airbusszal, de jövőre közvetlen amerikai járatuk is lehet.
Május 29-én szállt fel az utolsó járat, a tízmilliárdból felújított reptér éveken át le lesz zárva.
A csődbe ment Malév dolgozói több havi bérükre várnak, ezért a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz petíciót adtak be. A több, mint kétezer dolgozó közül sokan nem tudják, hol folytathatják a munkájukat.
Pénzükért és felszámolás nyilvánosságáért tüntettek a fejlesztési minisztériumnál. Hol a Malév pénze?
A Financial Times erősen kritizálja a reptér ingatlanadójának emelését.
A felszámolás során csődbűntett, csalás, hűtlen és hanyag kezelés történhetett a párt gyanúja szerint.
Érvénytelenítenék a csoportos leépítést.
A négy- és ötcsillagos szállók megszenvedik az üzleti utasok hiányát.
A Budapest Airport elfogadja, hogy ezek közérdekű adatok, de nem kellene mindenkivel megosztani őket.
Kész terveket kapott a választások előtt a Fidesz a Malév megmentésére, a kínai HNA részben az ebben foglaltakat kérte számon a kormányon, mielőtt megszakította a tárgyalásokat. Olvassa el a tanulmányt.
Választ szeretnének kapni arra is, hogy Oszkó Péter miért lett a WizzAir igazgatóságának tagja.
A felszámoló vállalat legalább 5000 forint regisztrációs díjat kér minden Malév károsulttól.
Nincs elég pénz a légitársaság számláján, a járandóságok negyedét fizethetik ki
Nem szeretnék továbbutalni a pénzt, mert az nem biztos hogy visszajutna az utasokhoz.
A szükséges engedélyeket már megszerezte, Tel-Aviv, Kijev és Isztambul is lehetséges célpont.
Nem kártalanítanak mindenkit, aggódhatnak, akik utazási irodánál vagy készpénzért vettek jegyet.
A Hainan Airlines márciustól nem közlekedteti pekingi járatát. Ez volt az utolsó hosszú távú járat.
Kevés országban nincs a nemzet lobogójának viselésére jogosult légitársaság. Malév nélkül Lesotho és Tuvalu társaságába kerültünk.
A bíróság a jövő héten dönthet a cég felszámolásáról.
A leánycégeknél is leépítés jön a cég csődje miatt.
Pontos szám nincs, de a foglalások 16%-át érintheti a kétmilliárdos állami garancia. Nem tudni, mi lesz több mint hatszázezer jegytulajdonossal.
A volt pénzügyminiszter szerint „nyilvánvaló abszurditás” Selmeczi Gabriella vádaskodása.
Már akkor árultak budapesti jegyeket, amikor még meg sem állapodtak a reptérrel, majd a drágább kettes terminálra kezdték hirdetni magukat.
A földi kiszolgálásnál állítólag 75, a karbantartásnál 50 százalékos leépítést terveznek.
Vasárnap éjjel repült el a Malév utolsó gépe Ferihegyről, a dolgozók egyenruhában vettek búcsút.
A régieket elfogadják, de újakat már nem ad ki a Citibank. A bank nem tud mit kezdeni a bónuszpontokkal.
Ezzel búcsúzott a Malév egyedülálló festéssel rendelkező HA-LOU lajstromjelű gép.
Még nem tudják, mennyi plusz költséggal jár az új jegyek beszerzése.
A csődjogász szerint ez volt a lehető legrosszabb döntés, másrészt az uniós büntetést megúszhatjuk.
A Malévnál hirtelen vészhelyzetről beszélnek, holott a kilenc lízingelt gép elszállítását napokkal ezelőtt meg kellett szervezni.
Egy fogyasztóvédő egyesület szerint minden hoppon maradt utasnak kártalanítás jár.