20 találat az Indexről, és a környékéről.
Minden érintett próbálja kitörölni emlékezetéből az elfuserált magyar buszt. A szlovákok viszont megint gyártani szeretnék a típust.
Ahhoz, hogy télen megfelelő hőmérséklet legyen a villanybuszok utasterében, rengeteg gázolajat el kell égetniük az elvileg környezetbarát járműveknek.
Úgy néz ki, hogy végre a BKK-nál is feltalálták a kanálban a mélyedést.
Eredményes lett a BKV bérlős tendere, így 136 milliót fizet a közlekedési cég hét darab használt Modulo M168d-ért. Ennyiért akár teljesen új buszokat is bérelhetnének.
A két 105-ös a Váci úton karambolozott. Komolyabb sérülés nem történt.
2018.08.14. 14:08 Módosítva: 2018-08-15 09:06:33
Sorra kidőltek a Modulo elektromos buszok, lehet olyan vonal, ahol nagy buszhiány lesz, ráadásul az elektronikus jegyrendszert is felfüggesztették.
Ezzel ünnepeltük a nemzeti buszstratégia 2. születésnapját: a BKV üzemképtelenség miatt kivonta a forgalomból az egyik, még alig kétéves Modulót.
Mi lehet a metrópótlós buszbajok oka? Az Ikarus Egyedi Kft. sajtóközleménye talán segít, amely határidőre el is készült, ellentétben a buszokkal.
Késésben a Modulo buszok szállítása.
Két elektromos buszt hosszabb ideig kell szervizelni, de a többi is folyton meghibásodik, nem bírják a párás időt.
A BKV két éves Modulo buszai sok hibával közlekednek, a hidegben lefagynak, alig járnak, kötbér, ellentételezés nincs.
2017. szeptember 14., 16:48
Egy furcsa volánbuszos szerződésátruházással egymillióval drágábban veheti meg őket, mint amennyiért tavaly vette volna.
Csütörtök délután az előírt 16-ból csak 6 működött. Nem bírják a párás levegőt.
A magyar buszos szakma minden évben összegyűlik, hogy milyen autóbuszokat vehetnének, ha vehetnének. Még szerencse, hogy vannak kivételek, de a magyar gyártók még mindig abban bíznak, hogy hamarosan bekövetkezik az a pillanat, amikor elkezdődik a régi romok cseréje és a piac liberalizálása. Talán abban reménykedtek, hogy a 2016-os Busexpón most megtudják, hogy ez mikor következik be, de természetesen nem. Addig is gyönyörködjenek a buszokban!
Régóta az első magyar gyártmányú beszerzése volt ez a BKV-nak. Komoly sérülés is történt.
Hiányoltuk az adatokat, valamennyit most elárultak. Például azt, hogy reményeik szerint az autók lepattannak majd az új magyar buszról, a Modulóról.
Íme az új magyar villanybusz, műanyagból, ez már tényleg a XXI. század, és már gyártják is.
Lehettek volna ezek Ikarusok is, de Széles Gábor drágán adta volna a márkanevet. Állítólag.
Magyar fejlesztés a műanyag elemekből épült busz, és ez tíz év múlva sem kormol.