16 találat az Indexről, és a környékéről.
Licitálni lehet a tervrajzokra, egyelőre nem is kérnek értük sokat.
Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Hirtelen beugróként, egy másik autó helyett érkezett Dani, műsorunk operatőre és vágója, az NSU-t pedig mindannyian imádtuk.
Itthon az idősebbek Zaporozsecnek nézik, a fiataloknak fogalmuk sincs róla, mi fán termett a nyolcvanas évek közepéig létezett NSU márka leggyakoribb típusa.
Kétmillió bolygódugattyús motor az 1967-es Cosmo Sport óta. A legújabb éppen generátor az elektromos Mazda MX-30 R-EV-ben, ám több is lehet.
Az akkori trendnek megfelelő forma egy igényes mechanikával párosítva biztos siker. Vagy mégsem.
A magyar autósport legendája a hegyi versenyeken alapozta meg a hírnevét.
Nemcsak BMW-k, Alfák és Citroënek is pusztulnak a spanyolországi csarnokokban.
2021. december 21., 15:59
1967-ben egy buszsofőr nem járhatott Cadillac-kel, így lett Karcsi bácsinak NSU-ja, ami aztán a lehető legjobb helyre került. A Rozsdakupac filmje.
2021. augusztus 19., 15:49
Csoportja bankrablásokból tartotta fenn magát.
Elképesztő, hogy két mennyire apró hiba miatt volt beindíthatatlan és használhatatlan az NSU 251 OSL. De most hirtelen, végtelen nagyot ugrottunk.
2020. november 22., 07:22
Egy apróság hátra volt a 82 éves NSU-n. Kilenc éve kerülgettem a problémát, nem láttam rá megoldást.
2020. november 15., 07:31
Már tényleg csak apróságok hiányoztak hozzá, hogy menjen. Piti tételek, ám mire megoldottam őket, felújítottam volna egy modernebb járművet. Akkor is ezzel megyek az Alpokba.
Akik jártak a garázsomban, látták, néha a facebookomon, egyik-másik fotó sarkában is feltűnt. Most elmesélem, milyen furcsaság miatt lett az enyém.
Ez konkrétan az az átkozott szerkezet, ami miatt motorozni kezdtem. A motorozásnak a mai napig örülök, de erről a BSA-ról csak egy bevert orr emléke maradt meg.