47 találat az Indexről, és a környékéről.
2014. augusztus 26., 14:01
Gianni kitalálta.
2011. december 28., 08:15
Sipos úr - tudják, a Slovakiaring Napóleonja, aki sosem zavar -úgy látszik, nagytakarítást tart kényszerűségből vásárolt, ám időközben megkedvelt iPhone-ján, hiszen meglepetésként átküldött két gerillavideót, melyekről teljesen el is feledkeztünk.
Pista öregszik és lefejezett német tisztet lát, holott egy fejvesztett arabot kellene, de ettől még nem lett szebb az új Mini Coupe.
2011. november 27., 22:45
Habkönnyű nyári közszolgálat – küldj két infantilis majmot gyermekmentőt tesztelni, hogy kiderüljön: hiába a technikai fejlődés, az emberiség nem lett okosabb az évtizedek alatt, csak a géppark.
Talán olvasták Alfám történetét, a csodaszép, minden porcikájában csábító, V6-os 166-os sztoriját.
Ez a mondat az e heti Patkány-fejlesztés mintegy záróakkordjaként hangzott el valamikor hajnali kettő és fél három között.
És itt akár véget is érhetne mai posztunk, ahogyan véget is fog, ezzel a két szóval, valamikor, több ezer karakterrel később.
Nincsenek könnyes memoárok, sajnálkozás vagy jajgatás, elvégre én döntöttem úgy, hogy megválok tőle.
Olvasom az Indexen a hírt, mely szerint a pilóták panaszkodnak a túl sok kezelőszervre a kormányon.
Úgy adódott, hogy ügyes-bajos dolgaim intézéséhez (erről jövő vasárnap olvashatnak) szűkebb pátriámba, palócföldre, azaz Gömörbe kellett látogatnom.
Ez sem volt egy rövid nap, az biztos, ellenben sikeres, hiszen Óbudáról kikerült jól megérdemelt műhelyébe a Patkány.
Meglehetősen régen volt hír a lengyel patkányról (hányadik név már?), ennek oka több, mint egyszerű: nem történt vele semmi.
2010.
Autóm ugyan idén krisztusi korba lépett, ám sztorija mégis nagyjából akkor kezdett el íródni, mikor egy esőverte kedden lényegében elúsztunk érte Lyukfalvára.
Most hívott Pista a helyszínről, egészen pontosan a pálya melletti bárból.
Ilyen meredten nézi midenki itt a monitorokat, ezekben a pillanatokban dől el minden.
Ha ezt a posztot még a hajnalban íródott előtt olvassák, ez a kis időugrás ne keverje meg önöket.
Jó reggelt mindenkinek! Hat óra tizenhaz perc van, a nap éppen megvilágítja az ég alját.
Bizonyám, holnap reggelre - mondom nektek - olyan biztos lesz a kezem, mint Dirty Harrynek fénykorában.
Kicsit megcsúsztam, bevallom, nem egyszerű itt az élet úgy, hogy laptopot, kamerát, fényképezőgépet, telefont és ezek töltőit, valamint meleg ruhát, váltás gatyát és az élethez szükséges csilliónyi biszbaszt hordok a hátamon.
Szóval az úgy történt, hogy éppen a Fenyőgyöngyén fotóztam az új Navarát – nyugodt, csendes környék, pár kóbor kutyán és turistán kívül senki nem jár arra hét közben – mikor csörgött a telefonom.
2009. november 13., 16:02
Ma délután egy meglehetősen fáradt ember támolygott be a szerkesztőség ajtaján, hogy átvegye jól megérdemelt nyereményét.
Nem hiszek a hibátlan 400 000 kilométert futott autóban.
Kérdezte a minap fanatikus biciklis ismerősöm, miért nem járok biciklivel munkába, amikor összesen 4 kilométer az út.
2009. szeptember 11., 18:49
Csikóssal együtt úsztunk az endorfinban egész nap. Westfield SE iW-teszt a Totalcaron.
Olasz autónak lelke van, mondják azok, akik a fura parajelenségek mögött a lelketlen gép egyfajta emberi megnyilvánulását látják.
A BMW Z4 baromi gyors, erős, kényelmes, pokoli drága tárgy, ugyanakkor nem túl hivalkodó. Közlekedni kolosszális, versenypályára van milliószor jobb megoldás, tizedennyiért.
A Z4 baromi gyors, erős, kényelmes, pokoli drága tárgy, ugyanakkor nem túl hivalkodó.
Avagy: Így (is) készül a Totalcar.
Avagy: Így (is) készül a Totalcar
Leszögezem az elején, hogy Robertóval jó barátok vagyunk.
Emlékeznek még tán, nem is olyan régen történt, hogy ellopták Robertó Honda CR-V-jét a házuk előtt, korán reggel, a térfigyelő kamera alól.
oMm és Winkler egy fárasztó munkanap után hazafelé tartanak
Rám került a sor az e heti szerkflotta-posztban, így kezdhetek vakaródzni, hiszen mi a francot is írjak egy immár 12 éves japán kisautóról? Baja van, szeretni nem, ellenben tisztelni lehet, megy, működik, nem áll meg, és nem olcsó hozzá a pótalkatrész.Ennyi persze nem elég, így menjünk vissza az időben, amikor odáig fajultak a dolgok, hogy gyorsan kellett autó.
Jelenlegi lakhelyemhez bérlés útján jutottam.
Én vagyok hülye, vagy a tükör görbe? – néha már-már kételkedem épeszűségemen, képes vagyok felhúzni magam olyan dolgon, amit máskor észre sem vennék, kósza gondolatfátyol lenne csak szürkeállományom (feltéve, ha van ilyen) redőin.
Mi tagadás, nem éppen verőfényes nyári napsütésre ébredt az ember vasárnap reggel.
A tegnapi lazítás után ma gőzerővel dolgozunk azon, hogy holnap is egy olvasható, nyelvi sallangoktól mentes, tartalmas honlapra kattinthassanak.
A Totalcar minden dolgozója nevében:
omm
A készülő cikkhez
Date: 02.12.2009
Feladó: póver@usa.hu
Címzett: omm
Subject: Kérés Szevasz oMm!
Egy kéréssel fordulnék hozzád.
Igazi kedves ajándék, esővel, hátsókerék-hajtással, oltári formába csomagolva.
Nagy ívű balkanyar, célegyenes.
Igazi kedves ajándék, esővel, hátsókerék-hajtással, oltári formába csomagolva.
Összeállításunkat azoknak készítettük, akik a múlt héten igazoltan voltak távol az internettől, esetleg nem használnak RSS-t, vagy nem kenyerük a bogarászás, és nem akarják végignézegetni az összes rovatot, volt-e benne valami érdekes.
div#leftcol p {
padding-right: 10px;
}
Luxusút Spártába − Renault Mégane Coupé 1.9 dCi Dynamique Ma már nem botránkozunk meg, ha egy kupéba dízelmotort szerelnek.
Az ismerős társaságban az a jó, hogy ha néhanapján összeröffenés van, elmarad a falusi bálokra jellemző tapogatózás és feszülés, nem kell az első levesig várni, míg lazíthatunk a nyakkendőn.
A minap ismét együtt dolgoztunk Árpáddal.