233 találat az Indexről, és a környékéről.
Mindenki máshogy ütötte be a fejét, Bence például négy darab 406-ost ápolgat otthon, ez a legfirssebb beszerezése. Lesz rá mit költeni.
A Peugeot nem követi a főleg a Renault, a Fiat és a Hyundai-csoport által képviselt retro divatot.
Volt néhány új modellje a Peugeotnak a Párizsi Autószalonon, de az Inception Concept mind elől ellopta a fényt.
A cél a versenysportokba való megfizethető belépés.
Bár a rivaldafény az új modelleké, a múlt ikonjairól sem feledkeznek meg - akkor sem, ha azok filmes autók.
Egy kivételével már mindegyik modelljük kapható tisztán elektromos meghajtással.
Kevés ember vágyik erre a típusra, de aki igen, az annál lelkesebben. Tibor maximalista, a gyárias 309-ét pedig ennek megfelelően tartja karban.
Minden idők legerősebb utcai Peugeot-ja egyszerre próbál meg sportos és környezetbarát is lenni, kettős személyisége az árán is meglátszik.
Hangyász, Lexus, Prius, BMW... semmi sincs biztonságban.
Ezeknek az autóknak a formaterve kiállta az idő próbáját, huszonévesen is ugyanolyan jól mutatnak, mint annak idején a szalonban.
Az elektromos 208 mindent tud, amit kell: csinos, ügyes, minőségi és jó benne létezni. Van itt azonban egy hatalmas probléma is.
Hatalmasat mentett a buszsofőr, de az utasok így se lehettek vidámak.
Transporter, Transit és Expert feszült egymásnak az aszfaltcsíkon. Na, melyik a gyorsabb?
A Peugeot Landtrek 2020 óta létezik és egy kínai pickup az alapja. Úgy tűnik, nemsokára érkezhet a faceliftes változat.
Nem is olyan nagyon drágán már egész kellemes kínálat érhető el.
Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Nagy hatótávú villanyautókkal, lágy és plug-in hibridekkel lép ismét a prémium világ küszöbére a Peugeot.
Lesz elegáns, V12-es limuzin, vad, kétmotoros buggy, sőt, még kabrió raliautó is. Meg ami még. Tíz izgalmas Peugeot következik.
Könyörtelen versenyautókról, lenyűgöző koncepciókról és fantasztikus veteránokról is szó lesz.
Ez lenne az "átmeneti" megoldás.
Ezeket az autókat nem feltétlenül szánták lépcsőshátúnak, de a dél-amerikai, a keleti és néha a nyugati piacok kedvéért mégis átfaragták őket.
Igazán filléres elektromos autó még mindig nincs, de azért akad pár kedvezőbb árú modell. Összeszedtük a tíz legolcsóbbat.
A '90-es években is volt már klasszikus elektromos városi kisautó, ami lassan zöld rendszámos veteránná érik.
Jelenleg két PSE modell van, amiből csak az egyik utcai autó.
Egyediségét elvesztette, de lehet, hogy így sikeresebb lesz.
A hatalmas összeg nem véletlen: egy elképesztően ritka, középmotoros 205 Turbo 16-ról van szó.
A szalon közelében foszlik egy 505-ös és egy 405-ös, és bent is vannak meglepő darabok. Keserédes időutazás következik.
Nálam most jött el a pillanata.
Üvegtörmelékben kerestem a gyémántdarabokat és találtam néhányat, de még milyeneket!
A Peugeot E-3008 nagytesójának is hívhatnánk.
A román sofőr két bangladeshi férfit akart átcsempészni Magyarországon.
A gigantikus hatótáv, a ChatGPT, a drasztikusan átszabott külső és belső vajon elég lesz a sikerhez?
Sietni akart, ehelyett oda sem ért.
Dobpergés, visszafojtott lélegzett.
Felkelti a figyelmet, de nem taglóz le. Látod, hogy sokba került, de nem olyan sokba. Aztán megtudod mennyi az annyi és felsír benned a proletár.
Az lehetett a franciák terve, hogy adnak a recepthez egy kis crossovert és szedánt, megfűszerezik némi kupéval és nyakon öntik némi liftbackkel.
Alapjai 4 évesek, emiatt hátrányban van a friss villanyautókkal szemben, olcsó francia autókra jellemző a beltere, de mégis tudtam szeretni.
Négy meghajtás verseng a győzelemért.
A Peugeot XP400 GT egy kicsit olyan, mint egy drága óra. Nem lehet rossz birtokolni, csak ne akard megmagyarázni.
Halad, fordul és fékez, közel százévesen is.
Ezekről a típusokról tét nélkül lehet álmodozni, mert hiába tűntek jó ötletnek, végül többnyire egyedi példányok maradtak.
Kevesebb mint négy év után frissült a Peugeot 2008, de egy véleményes részlete biztosan maradt.
Legalábbis optikailag.
Jó dizájn, alacsony fogyasztás, bőséges hatótáv. A Peugeot 508 SW úgy sportkombi, hogy papíron valami más.
Egy használt autót jellemzően 3–8 hét alatt adnak el.
Van az úgy, hogy az ember kegyetlenül belenyúl a használtautó-vásárlásba, nekem sikerült. Most elmesélem, nehogy te is így járj.
2023. december 30., 06:22
Modern, Euro 5-ös dízel, osztrák autóklubos előélettel: volt rizikó a dologban, de kollégánk bátor volt, és azóta is szereti.
2023. december 22., 17:59
Nem az igazit, hanem a (nem is annyira) kicsinyített változtatát, de előtte össze kellett rakni.
2023. december 21., 16:20
Csak egy speciális átalakítóra volt szükség és a játékkonzol diagnosztikai eszközként is működött bizonyos típusoknál.
2023. december 17., 07:34
Sorozatunk befejező részében a gondosan megépített, gyártásba mégsem került pickupokat mutatjuk be. Neked melyik jön be a legjobban?
2023. december 10., 16:04
Ahogy egyre több a gép a garázsban, egyre nagyobb a kényelem, hogy mindig van működő autóm – de azzal is jár, hogy folyamatosan foglalkozni kell valamelyikkel.
2023. december 10., 11:29
A négyajtós szabadidő-kupé alapváltozata egy csapásra megszeretteti a márkát, és azzal a lendülettel megutáltatja a benzinmotorokat.
2023. november 27., 10:55
Négy európai, egy koreai, egy japán és egy kínai márka jutott a döntőbe.
2023. november 11., 05:45
Egy crossover sokáig kockázatosnak számított, ezért nem kerültek gyártásba ezek a gondosan megépített prototípusok.
Pláne egyszerre.
Újabb gondosan megépített, végül soha meg nem valósult prototípusokat mutatunk be. Egy vagány shooting brake-et valakinek?
Folytatjuk a gondosan megépített, végül meg nem valósult prototípusok bemutatását. Melyik kombival utaznál el a legszívesebben?
2023. szeptember 24., 06:18
Folytatjuk a gondosan megépített, végül meg nem valósult prototípusok bemutatását. Neked melyik kupé állna a legjobban?
2023. szeptember 20., 12:22
Egyikük se aprózta el, de vajon melyikük gyorshajtása volt pofátlanabb?
2023. szeptember 9., 17:27
A 2008-as és az 508-as bemutatóján jártunk.