43 találat az Indexről, és a környékéről.
Nem a világ legfontosabb rejtvénye, de mégiscsak érdekes tippelde.
2023. december 24., 10:10
Nem is jármű ez nekem, hanem fillérbaszási kísérlet, hogy mennyiből varázsolok rendszámot a hetvenezres Piaggio-ra.
Összesen 15 kerék és kevesebb mint 70 lóerő feszül egymásnak. Tegyék meg tétjeiket!
2022. december 30., 10:59
Kipróbáltuk az ország első 530-as Piaggio MP3-át. Fájlformátumként jobb volt?
A Totalbike24 előszele összefújja a garázsomba a szemetet.
A tisztújításon Michele Colaninnónak szavaztak bizalmat, és három alelnököt ismegválasztottak.
Norbi elhozta a szörnyet, mi pedig csak remegtünk, nehogy baj legyen. A 600-as Piaggio Ape gyors, de félelmetes.
Az olaszok háromkerekű robogója három változatban készül a 2023-as modellévre.
Kínában készül, de Európában is forgalmazzák majd a meztelen gépet.
Totalcar Híradó.
Mintha valami titkos, kísérleti modell lett volna - de nem, létezik és ki is próbáltam.
A legendás olasz márkanevet a Zongshen-Piaggio porolná le.
Alapkivitelű Kia villanyautó, gázturbinás Volvo, elképesztő régi-új Porsche 911 és Mazdákra káros rádióállomás a Totalcar Híradóban.
Tiszta sportkocsi ;) Hátul hajt, olasz, kétszemélyes, kvázi középmotoros, ja és van pirosban is.
Alaposan kikutatták, közel egymilliárd eurót ér az olasz márka, erre pedig most piszok büszkék.
2022.01.13. 10:26 Módosítva: 2022-01-16 11:01:43
A hazai Nissan importőr veszi fel a kínálatába a márkát, az új Porter NP6 viszont nem olasz, hanem kínai termék.
A 150 köbcentis, robogókba szánt egyhengeres az európai és ázsiai piacon hódíthat.
2021. november 13., 07:20
Így raktuk készre a Quartzot, mármint készítettük elő a további tuningra.
Túl a bejáratáson és az első lerohadáson a Quartz igen jó lett. Csak éppen még nincs kész.
2021. szeptember 22., 17:03
Számukra hazai pálya az olaszországi kiállítás, egyszerűen nem hagyhatják ki.
2021. szeptember 21., 08:15
A bíróság kimondta, hogy a Peugeot megsértette a Piaggio MP3 szabadalmi jogait a Metropolisszal.
2021. szeptember 9., 10:27
A Piaggio 1 kétféle változatban készül, ezek teljesítményben és hatótávban is különböznek.
2021. szeptember 7., 12:29
Cserélhető akkumulátorokat fejlesztenek, a szándéknyilatkozat után most valóban létrejött a konzorcium.
Rövid teaser videóval csinálják a hírverést a One-nak, de már közel a bemutató is.
75 év alatt, rengeteg érdekes kitérő is volt: sportgép, Dakar versenygép, katonai jármű.
A 300-as gyenge két fővel túrázni, 400-asból kevés van, az 500-asnak meg rossz a híre.
A 100 éves Moto Guzzi 50 éve ebből él. 350 köbcentivel indult, ma 850, de az alapja ugyanaz.
Egységesítenék a cserélhető akkukat, hogy kiküszöböljék az elektromos közlekedés rákfenéjét.
Más OT vizsgára készítené fel, én viszont tuningolom.
300 vagy 400 köbcentivel, LCD kijelzővel és kulcsnélküli indítással.
2020. november 30., 14:44
150 köbcentivel, a helyi piacra. Európai bevezetésről nincs szó egyelőre.
2020. november 30., 09:00
Motorblokk szilent a gond vagy más?
A cél, hogy a gyártás Olaszországban maradhasson.
Kitiltották Európából a kínai másolatot.
Sportmotorok csúcstechnológiája? Egy robogón kerülhet először szériagyártásba.
Amikbe beleőszül a szerelő és amiktől csuklik a motor gazdája.
Az olaszok elkezdenek visszatérni a normális időkhöz.
Elkezdődött a lassan veterán robogó faragása és tuningja.
Mennyire megbízható a Piaggio Beverly?
Frissítést kapott a nagykerekű városi robogójuk.
Nincs egy ép darabja, de ha úgyis szétfaragjuk, nem teljesen mindegy?
2019. december 18., 11:30
Eladnám a nagymotort, de mi legyen helyette: Honda SH300 vagy Piaggio Beverly 350?