90 találat az Indexről, és a környékéről.
A tervezettnél valamivel tovább marad gyártásban az Audi V10-es sportautója.
Jon Olssoné volt, 700 lóerős V10 mozgatja, a kasznija szélesített, és még a Gumball 3000-et is megjárta. Most eladó.
2023. november 26., 12:19
Mindig is arra vágytál, hogy egy GT2-es autóval közlekedhess a közutakon legálisan? Akkor itt a lehetőség!
Egy szerb férfi vezette.
2023.10.01. 15:35 Módosítva: 2023-10-05 12:19:15
Az Audi technikai igazgatóját faggatták a jövőbeni csúcsmodellről.
2023. szeptember 8., 05:48
Eljött a modell utolsó köre.
Abszolút Audi R8-nak néz ki, de átveri a szemedet. De ha nem R8, akkor mégis mi ez?
A Supercar Fails Instagram oldal miatt került reflektorfénybe az egyébként rossz minőségű IV. kerületi utca.
2022.09.13. 12:29 Módosítva: 2022-09-15 06:10:22
Várhatóan Porsche-alapokra építik a V10-es kupé utódját. Több befutó is van a testvérmodell szerepére.
Nagyon jó autó szívómotorral és automatával az Audi R8, de nem mindenki így képzeli el a tökéletest.
2021. december 18., 16:30
Az Audi R8 jelenlegi generációja már régóta a piacon van, lassan érik a kivezetése. De azért az Audi még belengetett egy durva verziót.
Fogyasztásban és árban biztosan, de vannak itt érdekesebb előnyök is.
2019.07.31. 11:11 Módosítva: 2019-08-05 07:00:51
Egy román hirdetési oldalon bukkant fel ez a gyöngyszem, lehet ámulni.
A V10-es motornak már szinte biztos, hogy lőttek, csak a villanymotor maradhat.
Nem csak a TT,de az R8 jövője is erősen kérdéses. Van viszont esély a túlélésre, kérdés, hogy van-e értelme?
2019.03.01. 06:06 Módosítva: 2019-03-04 06:17:37
Az Audi R8 Decennium a V10-es motor születésnapjára készült, elegáns, ritka és drága sportkocsi.
2018. november 25., 15:11
Az ember úgy várja a középmotoros szupersportautót, mint a messiást, aztán rájön, hogy nem tud vele mit kezdeni.
Új részletmegoldások és tovább tökéletesített motor jellemzik a jövőre érkező középmotoros gépet.
Nem hittük volna, de lesz folytatás, itt van rá a bizonyíték.
2018. augusztus 11., 07:52
Elmentem kipróbálni egy sereg sportos Audit, aztán másnap négykarikás szemmel ébredtem.
Még két éve lehet a négykarikás szupersportkocsinak, aztán utód nélkül tűnhet el.
2017. december 26., 09:33
Azt írják, két éve maradt a Huracan-rokon középmotorosnak.
2017.09.11. 06:13 Módosítva: 2017-09-12 17:51:23
Rövid videóban mutatják meg: először készült hátsókerékhajtású kivitel az R8-ból.
2016. november 19., 15:59
Egyedi külső és belső, lézer led rendszer. Los Angelesben mutatják be az R8 Exclusive Editiont.
2016. szeptember 16., 08:56
Összességében négy sportos Audiba kerül be a 2,9 literes, kétturbós V6-os.
2016.03.23. 17:37 Módosítva: 2016-03-27 12:57:19
A második generációs Audi sportkocsiból is elkészült a Spyder változat, vászontetővel.
Márf korábban is hallottunk ilyen pletykákat, de most a gyáriak is megerősítették: lesz alapmodell.
A Huracanból és az Audi R8-asból is elkészülhet egy-egy újabb változat, sokkal kisebb motorral, de változatlan teljesítménnyel.
2015.05.16. 16:48 Módosítva: 2015-05-17 17:38:59
Így lesz a háromszázezres büntetésből négy és félmilliós, ha sokat akadékoskodunk.
Amióta tudjuk, hogy az Audi sportkocsi második generációja csak tízhengeres motort kap, fúrja az oldalunkat a kíváncsiság. Valaki rákérdezett.
Már csak V10-es motorral készítik az Audi sportkocsiját, amely a Lamboghini Huracán technikájára épül.
2015.02.16. 13:17 Módosítva: 2015-02-18 12:57:35
Genfben érkezik a középmotoros Audi következő generációja, de a fényszóróját már most megnézhetjük.
Az R8 tulajnak duplán rossz napja volt: nem csak lebukott felesége előtt, hogy megcsalja, a feldühödött nő össze is zúzta Audiját.
Emelőn áll, nincs rajta kerék és a csomagtartófedél sincs a hely, de így is látszik, hogy milyen lesz az új Audi R8.
2015.01.21. 14:41 Módosítva: 2015-02-18 14:07:50
Nem lazsálhat az Audi, ha a többiek ennyire kakaskodnak. Genfben megint nagyot gurítanak.
2014. szeptember 2., 10:42
Ezért nem való mindenki alá sportkocsi: a gáz mellett a fékpedált is meg kell néha találni benne.
2014. augusztus 1., 06:25
Az ötlet elég szokatlan, hisz már most is négy részleg gyárt sportkocsikat a VW csoporton belül.
A szálloda inasa egy tuningolt R8-asban lett rosszul, a mentéskor keletkezett kár az autóban.
Az hogy lehet, hogy az erős Audik közül a leggyengébb a legjobb? Hát így.
A sportkocsi utolsó példányaiba építik először a vadonatúj műszaki megoldást.
Csak a legdrágább modellekben, de a pörgős, érces hangú 4,2 literes szívómotor továbbra is elérhető lesz.
Sok bizonytalankodás után most úgy néz ki, mégis sor kerül az R8 e-Tron gyártására.
A Le Mans-i huszonnégy órás verseny hétvégéjén mutathatják be a legerősebb utcai R8-ast.
Úgy néz ki, a sportkocsi legkorszerűbb változatát senki nem tudná kifizetni, így az Audi megtartja magának.
2012. november 24., 09:50
Le Mans-i technikát ültetnének a sportkocsiba, mellyel a Ferrarinak és a McLarennek is odapörkölnének.
Ingolstadtban komolyan gondolják, hogy a jövő az ilyen, többmotoros gépeké, és készülnek rá.
Változik az autó külseje és a motorkínálat is, de az igazi nagy dobásnak az új váltó ígérkezik.
2011. november 18., 10:20
Borzalmasan drága, de még így is bőven megéri a pénzét a csúcs-Audi.
Tudják, melyik az a kocsi, amelyik mellett a 450 lóerős, V8-as Audi RS5 lomha traktornak érződik?
2011. szeptember 19., 17:37
Ingolstadtban keresztet vethettek a mérnökök, amikor meglátták, mit műveltek a jenkik az R8-assal.
2011. szeptember 4., 06:22
Mindenkit összezavart az a néhány sejtelmes fotó: Vasember Acurára cserélte az R8-ast.
Az R8-sorozat csúcsát jelenti a GT Spyder, amely egyszerre lett könnyebb és erősebb.
TR8-nak hívják, és nagyon messziről, perifériás látással úgy tűnhet, valóban a középmotoros csoda-Audi lenne, pedig...
A kisebb szám a teljesítmény, a nagyobb a nyomaték. Ugye, milyen jó ötlet az RS6 V10-es biturbó motorját beépíteni az R8-ba?
Nem zörög a haraszt, ha a szél nem fújja. Egyre inkább megalapozottnak tűnik a szóbeszéd, mely szerint R8-riválison dolgozik a BMW, méghozzá gőzerővel.
Sipos Zolinak van egy természetfeletti adottsága.
2010. szeptember 26., 16:40
Majd’ száz lóval erősebb, közel kétszázötven kilóval könnyebb a PPI építette Audi R8, így 3,2 másodperc alatt van százon.
2010. szeptember 11., 19:38
Sokan vannak, akiknek csak egy hajszál hiányzik a boldog autózáshoz: ők passzíroznak bele plusz nyolcvan lóerőt egy ilyen Audiba.
2010. augusztus 14., 07:31
A Sport-Wheels vette kezelésbe az Audi R8 5,2 literes V10-esét, hogy két lépcsőben 600 lovat varázsoljon az 525-ből.