6 találat az Indexről, és a környékéről.
Miközben a magyar médiapiac bevételei visszaestek, az állami reklámköltések mértéke több mint 11 százalékkal nőtt.
A legjobban az online-, a köztéri- és a mozireklámköltés nőtt. Az állam kevesebbet hirdet.
2017.05.09. 16:32 Módosítva: 2017-05-09 19:39:46
Szépen nő a hirdetési piac, de főleg a globális cégek profitálnak belőle, és akiknél a kormány hirdet.
Tavaly is nőttek a tévés reklámbevételek, nagyot kaszálnak a kábeltévék.
Vagy csak az RTL Klubot szívatja? Az új reklámadó tervezete egy cégnek fáj igazán. A csatorna azonban azt üzeni: ha háború lesz, nem hátrálnak, lesz haditervük is.
2011. szeptember 28., 16:42
A csatorna már nem számíthat az anyacégre, így létszámleépítéssel és műsorok megszüntetésével készülhet a jövő évre. Az RTL-nek is spórolnia kell ezután, a nézők jóval kevesebb csillogást kapnak.