50 találat az Indexről, és a környékéről.
Mate Rimac cége elektromos szupersportautókat gyárt, de olykor ő mégis inkább egy régi BMW-vel közlekedik.
Sorozatunk befejező részéből kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
A Koenigsegg Jesko, a Hennessy Venom F5 és a Rimac Nevera nem viccel.
Az autóipar közelmúltbeli tapasztalatai sajnos nem támasztják alá Michael Schiebe véleményét.
A modell könnyebb, erősebb, alacsonyabb és sokkal több rajta a szárny.
Egyelőre nem tudni, hogy a gyártó szerint a Radical mit jelent, de hamarosan kiderül.
Kora egyik legerősebb és leggyorsabb autója volt a Bugatti Chiron SS, de mit kezd egy még erősebb villanyautóval?
Milyen gyorsan felnőnek.
BMW M5 a sárban, Bugatti Tourbillon, Rimac Verne, VW+Rivian szerike.
Verne néven alapítottak taxitársaságot.
Át is címkézhettek volna egy Neverát, szerencsére nem ez történt.
A japánok átvették a vezetést.
Nemrég Mate Rimac, a Bugatti Rimac vezetője is nagyon hasonló gondolatokat fogalmazott meg.
Nemrég további információk kerültek nyilvánosságra, többek között Mate Rimac, a Bugatti-Rimac CEO-ja jóvoltából.
2024.05.10. 10:58 Módosítva: 2024-05-13 16:44:03
Azért érdekes ez a kijelentés tőlük, mert pont egy ilyen autóval lettek híresek.
Mate Rimacot Európa Elon Muskjának hívják.
A közösen fejlesztett akkuk már pár éven belül bekerülhetnek a BMW-kbe.
Bolondok napjára több gyártó is kitalált valami eszetlenséget, amit egészen hihetően adott elő.
2024.03.24. 13:28 Módosítva: 2024-03-28 06:45:34
Egy radikálisan más autóról van szó, mint a mindennél durvább, elektromos Nevera.
Csak sok az apróbetűs rész.
2023. november 10., 06:14
Mikor utoljára vezetett egyet, helikopterrel szállították kórházba.
2023.11.08. 14:03 Módosítva: 2023-11-10 14:54:27
Gyorsabban megy hátrafele, mint rengeteg autó előre.
2023. augusztus 28., 15:36
Ha 25 másodperccel gyorsabb vagy a Nürburgringen, mint egy tuningolt Tesla, akkor a horvát Rimac szupersportautójában ülsz, és Martin Kodrić a neved.
2023. augusztus 8., 05:58
De hogy miért, azt nem feltétlenül. A McMurtry például ezer lóerős, és már nullától rengeteg leszorítóerőt csinál. Ennyi elég is?
Akár több is.
Egyenesben minden gyorsulási rekord megdőlt, dashcam lesz a mobilunkból, újabb akkugyár.
Az elektromos szupersportautó olyan számokkal emelte a tétet, amiket még feldolgozni is nehéz, megugrani pedig még inkább az lesz.
2022. november 17., 06:04
Ezzel a közel 2000 lóerős Nevera lett a világ leggyorsabb, szériagyártású elektromos autója. A rekorddöntésről videó is készült.
2022. november 16., 21:11
Minden eddiginél erősebb lett az új Prius és végre ki is néz valahogy.
2022. szeptember 9., 21:28
Autók közt is uralkodott II. Erzsébet, nem lesz áruló a Bugatti, és elég már a képernyőkből!
2022.09.09. 08:50 Módosítva: 2022-09-11 14:17:54
Legalábbis tíz éven belül biztosan nem készítenek ilyen modelleket.
2022. augusztus 26., 10:27
Hasonlóan merész és később megcáfolt kijelentésből már volt néhány az autóiparban.
2022. augusztus 6., 09:39
Leszállították az első Rimac Neverát, a vásárló szerencsére passzol is az autó képességeihez.
Összemértük őket, hogy lássuk, hogyan sikerült.
2022.07.12. 10:57 Módosítva: 2022-07-14 13:38:24
Az amerikai típusvizsgáztatás kapcsán derült ki, hogy a WLTP adatnál mennyivel kevesebb a valósághoz közelebb álló EPA hatótáv.
Összefüggés: a pandémia költekezésre ösztökélte a legfelső egy százalékot, a Bugatti rekordévet zárt.
2021. november 18., 16:14
A fenntarthatatlan fiatal használtautók felértékelik a tragacsokat, és mi mégis egy szomszéd zseni előtt hajlongunk, és te is fogsz.
2021.11.03. 09:31 Módosítva: 2021-11-05 16:40:24
Érdekes kísérlet kezdődik, amelyből a Bugatti szupermodern villanyautó-márkaként jöhet ki.
2021. augusztus 19., 16:07
Ahhoz, hogy minden kátyút felismerjen, kell majd a processzor. Ugyanitt sebességrekord, brutális összegek és gyorshajtók. Zanza!
2021. augusztus 15., 09:53
Ha eddig nem vették komolyan a horvátokat, ezzel a rekorddal már Amerikában nevük lesz.
Átállnak az elektromos autók gyártására.
2021.07.05. 18:32 Módosítva: 2021-07-10 17:20:11
Nagypályás versenyzőnek szánják az új céget a luxusmodellek piacán, a neve Bugatti Rimac lesz.
Vendégeink azokon az autókon dolgoznak, amikről mi még álmodni is gyávák vagyunk. A kétezer lóerős, kétmásodperces gyorsulású, kétmillió eurós autók magyar fejlesztőivel beszélgetünk.
És nem veszünk már rendes autókat sem, ha mégis, több mint 8 milliárdba kerül. És azt tudod, miért egy Toyota Supra lett a Halálos iram főszereplője?
2021.06.01. 15:58 Módosítva: 2022-07-12 09:52:32
Ez az egykori C_Two szériaváltozata, amelynek találtak egy tisztességes elnevezést a rémisztő képességei mellé.
A horvát cég Zágráb mellett építkezik, 200 millió eurót költenek a hipermodern hajtás- és akkumulártor-gyárra.
Az igazán meglepő az ár: a szabad szemmel alig látható sportkocsigyártó 8,5%-a ér a Porschének 70 millió eurót.
2020.09.17. 16:10 Módosítva: 2020-09-20 16:39:57
Nem tudni, hogy kitől származik, de cáfolni még senki nem volt hajlandó, hogy a horvát Rimac veheti át a Bugatti irányítását.
2019. november 29., 14:30
A tavaly tavasszal leleplezett C_Two nagyjából félúton jár a szériagyártás felé vezető úton.