84 találat az Indexről, és a környékéről.
Még egyszer nekifutottunk, hátha működni fog. És sikerült. Majdnem.
A dilemma adott: szép, de öreg beltér, vagy új, de lelakott? A Rulettastra esetében döntést hoztam.
És egyáltalán minek tákolni azt a romot? Nem lehetett volna valami érdekeset? Mi az egész értelme? Válaszolunk a nyomasztó kérdésekre.
Az Astra motorja az olajat fogyasztja a tankja pedig a benzint. Mi?! A tank a benzint?!
A MűhelyPRN szervizében járt Anti ajándék Astrája, hogy kiderüljön, mi mindent kell rendbehozni rajta. Bonts egy sört, ez hosszú lesz!
Anti a születésnapjára kapta ezt az Opel Astra F Caravant, de nagy kérdés, hogy valóban öröm-e egy ilyen "ajándék".
Gratulálunk, hogy tagja lett az Opelt kedvelők több milliós családjának, óvja, szeresse, és vigyázza hű társát: az első magyar autót.
2020. szeptember 3., 17:07
Az új tulajdonos úgy tűnik, befektetési céllal vásárlota meg a 205 GTI-nket.
A 3-4 hónapra tervezett felújítás már több mint négy évnél tart. Ezalatt Lajos többször nem érte el a szerelőjét, saját autója után nyomozott, sőt, még ügyvédet is hívott.
Működésképtelenül vettük, versenypályára mentünk vele, majd eladtuk. Ezután sem lett könnyebb a filléres Fiat sorsa.
Lassan öt éve, hogy elvitték tőlünk a Rulettkerék sorozat első autóját, a Volvót. Felkutattuk a híres Vasfog utóéletét és most kicsit szomorkodunk.
Segítőivel járta az európai kaszinókat, hogy kihasználhassák a kopott, ócska rulettasztalokat.
Napokon belül új gazdára talált a Rulettkerék-Peugeot. A legjobb hír, hogy a megújulás folytatódik.
2017. szeptember 7., 09:34
Ma 15 éve jelent meg az első Totalcar adás a tévéképernyőkön, amiben Winkler egy új 7-es BMW-t mutatott be.
Végeláthatatlan szívásáradat után végre összeállt a Rulettkerék-Peugeot. Most megválunk tőle.
Rossz előjelek után válogatott kínzásoknak vetettük alá a GTI-t. Zokszó nélkül bírta a versenypályát.
Az anyagi kár jelentős: 24 órás robogóversenyünkön csak Csikós nem esett, de a többiek sok drága felszerelést amortizáltak le. Összeállt a Rulettkerék-205 GTI, és a villanyautókon kívül nagy SUV-okat is összehasonlítunk.
Fotelhuszárok, kommentmágusok, szevasztok! Janika neve ismerős? A hétszeres abszolút ralibajnok beül a 205 GTI-nkbe, a Pannónia Ringen akár te is megszorongathatod!
Fürge és agilis, közben mégis az az érzésed, hogy valami nem kerek. Winkler találkozása a Rulettkerék-GTI-vel.
Most először nem a GTI a szánni való, lerohadt rom: a felmentősereg 205-össel érkezik.
Két hibátlan kör után Papp Tibi is kipróbálta a Rulettkerék-GTI-t. Először vezetett 205-öst, maradandó élményt kapott.
Előrehozott karácsony: levizsgázott a Rulettkerék-GTI, és két hónap után végre megint vezethettük.
Most már biztos: ez az a kocsi, amivel a legtöbb célkitűzést NEM teljesítettük. És még nincs vége.
Nem csalás, nem ámítás: csodás film működő Peugeot 205-ösökkel. Jean Francois gyerekkori álmát éli.
Az éjszakába nyúló szerelés után már kezd autóra hasonlítani a Rulettkerék-GTI. És végre azt is megtapasztaltam, hova vezet a fanatizmus.
Az eredeti terv szerint most éppen a Mille Migliáról kellene jelentkeznem. Messze vagyunk tőle.
Zsolti, a Rulettkerék-autó aktuális pesztrája bevallja őszintén. Lesz még Rio a Swift ellen, mivel verjünk végre meg egy Teslát, és miért legyél óvatos a műszaki egyetemmel.
Ünnepi pillanatok ezek, elfogyott a rozsda a Peugeot-nkról. Ugyanitt őszinte vallomás: ezért nem akarsz rohadó autót.
Nincs kitaposott ösvény: ebben a műfajban csak úgy lehetsz gyorsabb a versenypályán, ha felrobbantasz egy-két motort.
Két centi nem a világ, de egy autó elég hülyén néz ki, ha az egyik oldalon ennyivel rövidebb.
Elmondjuk, miért izgultunk fel egy huszonéves kis görcsre, és végre kiderül, mit tervezünk vele.
„Van baj” - ha ilyen felütéssel kapsz üzenetet a karosszériástól, nem leszel boldog.
Gondoltunk egy merészet, és minimális előképzettséggel nekiálltunk a féltengelycsukló-cserének. Nem ebből lett a baj.
A kis Peugeot már megjárta a hadak útját, de mindig feltámadt. Bár minden autó előéletét így lehetne követni.
Túl vagyunk az első szereléseken, de vajon mennyire lehet messze a napi használattól a hazaúton fulladozó GTI?
Emberfeletti küzdelemmel a Rulettkerék utolsó epizódjában egy szép, gusztusos autóért, valamint minden apróság, amit a Rulettkerék-vevőnek tudnia kell. Igen, eláruljuk az árat is.
Az eddigi négy Rulettkerék-autó tanulságai, egyben vásárlási tanácsadó mindenkinek, aki arról álmodozik, hogy majd olcsón vesz egy majdnem tökéletes autót.
Aki eddig elborzadt a Rulettkerék-Audi látványától, végre megnyugodhat. Rengeteget javítottunk az állapotán, és megtaláltuk a leggyengébb pontját is.
Füstokádó roncs? Papp Tibi padlóig nyomja a gázt, hogy oszoljanak a kételyek.
880 euróért vettük, majd jött a szerviz és most harcba indultunk a Rulettkerék A6 Avant honosításáért. Hogyan csináltuk? Kiderül a mai epizódból.
Fekete folyadékot eresztettünk le a Rulettkerék 4. Audi A6 TDI-jének motorjából és elvittük egy profi laborba, alapos vizsgálatra. Az eredmény meglepő.
Reggel nyolctól este kilencig bontották és építették a Rulettkerék A6 Avantját. Én tehetek róla. Tanácsaim, mielőtt ön is rosszul dönt.
Vadászat az olcsó, de nem gagyi alkatrészekre és egy rendes autószervizre, ahol értenek az öreg Audihoz.
Csikós kipróbálja a Rulettkerék 4. Audi A6-ját. Az autó megérkezett Magyarországra, ezen a felvételen megmutatjuk, milyen sok dolgunk lesz vele.
Az eladók félnek a magyar vevőktől, Németországban is van óratekerés, pokoli drága a szerviz, és ez még nem minden. Kötelező olvasmány autóvásárlás előtt.
Nemzetközi kalanddal folytatódik a Rulettkerék. A magyar piacnak fityiszt mutatva utazunk álmaink autójáért. Mit adnak 100 euróért? És 1000-ért?
Pista majdnem bevallja, hogy a Bálna igazából nem jó és a végén az is kiderül, eladta-e Winkler a Cougart.
Kimerítőre sikeredett az utóbbi pár nap, de közös kapcsolatunk harmóniája kitart. Régi sebeket téptünk fel, káromkodtunk és vigyorogtunk. És jártunk a Bálna-mennyországban is.
Megvan a néhány hete meghirdetett videópályázat nyertese, aki velünk utazik élete autós kalandjára. Mi a kaland és ki a nyertes? Most kiderül!
Még a régi felniken gurul, még nem minden működik rajta tökéletesen, de egy dologra már most is alkalmas a szerkesztőségi Mercedes: segíteni a rászorulókon.
Rövid helyzetjelentés a gumis műhelyből.
De vajon képes-e gond nélkül megtenni 145 kilométert a téli, havas latyakban?
Pár perccel az adásvétel után még mindig nem voltam teljesen biztos abban, hogy ezt a 350 ezer forintot nem én fogom-e visszafizetni a cégnek.
Fülünkben még ott rezonált a V8-as Audi hangja, mellkasunkat szorította a nagyon gyanús bálnamerci emléke, de mentünk tovább. És vettünk autót.
A kezdeti felparaméterezés után nekivágtunk az országnak. A vadászat elkezdődött.
Ilyen még nem volt. Te népszerűsíted a kedvenc autós oldaladat, és ha nyersz, életed benzinvérű kalandja vár.
Elérkezett az idő, hogy merjünk nagyban gondolkodni. Ennyi pénzért már miénk a világ. Sírni fogunk és valószínűleg önök is.
Bearanyozzuk a napod. Van felirat is, de kötelező a hang!
Újonnan több mint 7 millió forint volt a 6-os GT, manapság már egymillió alatt is találunk itthon, nem is akármilyet. LSD ajtók, vasalódeszka, szevasztok!
Ami kimaradt: a tuti a harmadik napon, amikor majdnem jól bevásároltunk.