322 találat az Indexről, és a környékéről.
Egy dicsőséges, de sajnos már nem létező svéd autómárka, a Saab emlékezetes termékeiről lesz szó.
Az alacsony, nem is átlátszó szélvédővel nem tűnik baseball sapkának, cserébe nem láb, hanem benzin hajtja.
Kérdés, hogy sikerül-e majd gyártani...
Mi is szeretnénk vezetni a gyár jóváhagyásával faragott 2,3-as Turbo coupét, szóval vasárnap csak ügyesen.
2023. szeptember 24., 06:18
Folytatjuk a gondosan megépített, végül meg nem valósult prototípusok bemutatását. Neked melyik kupé állna a legjobban?
2023. augusztus 29., 16:14
Álmodozás közben szinte bármilyen extrém ötlet megvalósítható, cikkünk második részében visszamegyünk a múltba néhány jövőbe mutató kormánykerékért.
Mark Rutte nem azért mondott le a miniszterelnökségről 13 év után, mert nem turbós a Saab 9-3 kombija.
Urbexesek járták körbe a szomorú szalont, ahol Saab 9000-esek, 9-5-ösök, sőt, 9-3 Turbók is álltak elfeledve.
Egy becsődölt autómárka, ami még ma is rengeteg rajongót vonz magához. Mi a titok, és megmaradtak-e a turbós lóerők?
Befejező részéhez érkezett sorozatunk, jöjjön az utolsó nyolc gyártó!
A NEVS Emily egy agymotoros villanyszedán lett, ami még Christian von Koenigseggnek is tetszett. Aztán a kínai tulajdonosok elengedték.
A legendás műsorvezető egykor egy autómárka egyik hazai arca is volt.
2022. szeptember 29., 17:16
A Saab 2011-es csődje majdnem elsodorta a gyári múzeumot, de szerencsére csak majdnem: most is látogatható a 66 évet felölelő gyűjtemény. És egy kis csoda az egész!
2022. augusztus 22., 11:40
Az ár nem véletlen, ez a Saab ugyanis az elmúlt 35 évben mindössze 400 darab kilométert futott.
Az már biztos, hogy meghosszabbítják a hazai Gripen-flotta üzemeltetését biztosító szerződést.
10 éve szűnt meg a svéd-japán vállalat ebben a formában, emlékezetesebb autós projektjeikre emlékszünk most vissza.
2021.08.25. 09:05 Módosítva: 2021-08-30 06:16:05
A korábbi tulajdonos látványos csődje kapcsán kerülhet a NEVS a telefongyártó óriás tulajdonába.
Jordániában halmozták fel ezt az óriási készletet, aminek a java még a dobozában várja sorsát.
Ezek a kedvenc jövőautóim, amikből nem lett semmi. Valahogy nem túl sok jóslat teljesült, vagy csak én nem látom őket az utcán?
2020. augusztus 29., 12:58
A kerülendő motorokról szóló sorozat dübörög tovább, ezúttal elmondjuk melyik Renault, illetve Skoda döglik hamar és azt is, hogy hány forintért pusztulnak a Subaruk.
És a törzsvevő is kénytelen reklamálni néha, mint Ákos, aki a MűhelyPRN után kénytelen volt reklamálni.
Nézd meg alaposan a Saab 9-3 első felvételeit, döntsd el, hogy milyen állapotban van és írj okos kommentet!
2019.10.07. 16:55 Módosítva: 2019-10-13 10:12:36
Valószínűleg ez lesz az utolsó benzines Saab, amely új autóként talál gazdára.
A Viggen nem a legjobb Saab, de minden hibája ellenére nagy egyéniség. Ritka és erős sportmodell érdekes sztorival.
Váratlan módon a NEVS sok tízmillió eurót fektet a Koenigsegg sportkocsigyárba.
2019.01.17. 10:46 Módosítva: 2019-01-19 21:03:08
Az egykori svéd autógyárat birtokló NEVS irányítását egy újabb kínai cég vette át.
2018. december 31., 16:07
48 óra alatt összerakható lesz a SAAB gyártmánya.
Bemutatták az autót, amelyet épp 15 éve ismerünk. Íme a NEVS 9-3, a kínai villanyautó.
2017. szeptember 14., 08:35
Dr. Flex jött, a Saab teteje pedig ment. Ma 15 éves a TCTV egyik ikonikus adása, amiből megtudjuk, mitől merev egy jó kabrió.
2017.06.01. 07:13 Módosítva: 2017-06-04 07:03:33
Kínában folytatódik a történet, ezzel az autóval. Felismerhető benne az egykori 9-3-as, de már a neve is új.
A Boeing T-X decemberben repült először, a kifejezetten csinos sugárhajtású gép a legendás T-38-ast válthatja a pilótaképzésben.
Október 28-án zárul a kiképzés, addig lehet rájuk számítani országszerte. Hangosak, de szépek.
2016.06.21. 15:21 Módosítva: 2016-06-23 17:21:20
A svéd autógyár maradékát birtokló cég új márkát alapít, mivel nem használhatja tovább a régi nevet.
Páneurópai koprodukcióban, de svéd bábáskodás mellett született meg a Meteor, a légiharc-rakéta, ami ötször jobb, mint az amerikai változat. A Gripenen tesztelték, mi is vehetnénk belőle, de vajon lenne értelme?
Az egyik 707, a másik 751 lóerős. De tényleg ezen múlik minden?
2016.05.19. 20:40 Módosítva: 2016-11-09 15:51:29
A Saab svédországi gyárában mutatták be a vadászgép legújabb, E jelű változatát, ami néhány szempontból a világ legjobbja is lehet, és ha nem nézzük az árát, pont nekünk találták ki.
Kicsit még svéd, de a mienk: a Saab gyárában mutatták meg a tavaly összetört gép utódját.
Vajon mi az az egyetlen eset, amikor a svéd rendőr nem büntet meg, ha gyorshajtáson ér? És miért követett el kis híján harakirit a Suzuki-gyárigazgató?
Német prémium, japán rizsrakéta, lehengerlő svéd és megvadított angol is került a válogatásba. Erőben egyik sem szűkölködik.
2016.01.20. 06:09 Módosítva: 2016-01-22 15:41:43
Mit kockáztat ma, aki a Chevrolet, a Saab vagy a Daihatsu olcsó használt autói közül választ. Foglalkozik ezekkel még valaki?
2015. december 29., 15:39
Nem tűnik az életpályamodellek Rolly Royce-ának, de ha ő csinálja, még az is lehet, hogy nem hülyeség.
2015. december 18., 11:43
A 9-3-asokra kapott a cég 150 ezer darabra szóló megrendelést, ami egy időre megoldhatja az anyagi problémáikat.
2015.12.12. 17:38 Módosítva: 2015-12-14 19:16:09
Lesz fastback és három hobbiterepjáró is, de a márkajelzést nem biztos, hogy használhatják.
A litván légierő szállítógépének rámpáján hasalva fotózhattuk a teljes fegyverzettel mögöttünk repülő magyar Gripeneket. Megtudhatja, miért nézett rám úgy egy litván, mintha idióta lennék, és azt is, hogy múlik el villámgyorsan a tériszony.
Azt mondják, saját állami autógyárat alapítanak, ahhoz kellenek a tervek és jogok.
2015. augusztus 19., 09:07
A dolguk mindenesetre könnyebb lesz most, hogy még egy kínai óriás áll majd mellettük.
2015.06.14. 07:55 Módosítva: 2019-03-20 12:05:07
Orbán annak idején mindenkit meglepett, amikor a svéd gépek mellett döntött. A Gripenek 9 éve szolgálnak, súlyos tízmilliárdokat költöttünk rájuk, az elmúlt 3 hétben azonban kettő is elromlott.
Erik Carlsson legendás raliversenyző volt, és a Saab tesztpilótája. 86 évesen távozott közülünk.
Készek gyors segítséget nyújtani, és fontos, hogy ne legyen találgatás, mondta a Gripen gyártója.
Érdemes-e megvenni az autót így gázosan és ha igen mire figyeljek az autó megnézésekor, kipróbálásakor.
2014. szeptember 29., 10:32
Inkább városba, mint pályára kell. Nem bánnám, ha jó lenne a kiállása. Évi kb. 12 ezer kilométerhez dízel legyen vagy benzines?
2014.08.29. 14:18 Módosítva: 2014-08-30 18:03:30
A cégtől megtagadták a csődvédelmet, így a végleges felszámolás sem lehetetlen.
2014. augusztus 24., 13:46
Akkor most végleg csődbe mennek, vagy elindulnak a feltámadás útján?
2014. augusztus 13., 15:37
A tetszhalott svéd autómárkát egyszerűen beszánthatják, ha nem fizet, márpedig eddig nem fizetett.
A NEVS pénze fogytán van, pedig még el sem kezdték az elektromos autók gyártását.
Megvalósítja terveit a svéd márka új tulajdonosa: elkészültek az elektromos 9-3 első példányai.
Ki ne látott volna gyerekeket egy autó mögé kötött szánkón vihogni, kanyarban felborulni, fékezésnél a lökhárítónak csattanni? Egyik haveromat a családi Skoda mögött húzta az apja -az enyém azt mondta, hogy kizárt, hogy a fékezetlen, rendesen kormányozhatatlan szánkót, rajta engem és öcsémet a Dacia mögé kössön.
Rögtön a gyors Aero változattal kezdődik a gyártás, bár ez csupán átmeneti megoldás.