19 találat az Indexről, és a környékéről.
A BYD pedig a Blade-ből hozza ki a következő generációt.
Akit komolyan vehető szakembernek tartanak, azt előbb vagy utóbb Kína magához édesgeti. A Bugatti Veyron egykori tervezője, Jozef Kabaň is átigazolt.
Új márkát és új koncepcióautót is bemutatott az Audi és a SAIC.
Jövőre már Magyarországon is a SAIC forgalmazza az MG-ket.
A Roewe D7 valódi körülmények közt teljesített.
195 lóerő, 8 másodperces gyorsulás és 4,4 literes fogyasztás – papíron korrekt csomag érkezett a kisautók közé.
Nagyobb, mint a Ford Ranger vagy a Toyota Hilux.
Nem remekelnek a kínai piacon.
Valószínűleg ezzel akarja majd megkülönböztetni kínai eredetű autóit az európaiaktól.
Szeptember 30-ig kell meghozni a döntést.
Rajtunk kívül pedig Csehországon és Spanyolországon gondolkodik a SAIC.
Segítséget is kap hozzá.
2024.04.23. 15:51 Módosítva: 2024-04-26 13:11:25
Egy '50-es évek végéről származó MG rekorderautótól merítettek ihletet a koncepcióhoz.
Vannak még piacok, ahova érdemes elvinni a hagyományos autóformát.
Egy egészen friss technológiai megoldást alkalmaznának, mely biztonságosabb és hatékonyabb, mint a jelenleg használt.
2022.06.10. 14:28 Módosítva: 2022-06-12 07:22:37
A kompakt ötajtós Európába is jön, bár nem lenne meglepő, ha nem tartanák meg a nevét.
A Lamando L-t láthatóan nem konfekció-szabású közlekedőedénynek szánták.
A Marvel R adatai elég jól festenek, a külseje sem kellemetlen – igaz, nem is érdekes – már csak az ár a kérdés.
2021.01.15. 16:43 Módosítva: 2021-01-19 06:12:20
Csinos formatervű autókkal vezetik be az IM márkát, az első modell egy feleslegesen erős, kupétetős villanyautó lesz.