Keresés

39 találat az Indexről, és a környékéről.

2014. november 24., 13:10

Eszik de nem megy

Nagyon nagyon sok üzemanyagot fogyaszt, 3000-es fordulat alatt nagyon nehezen megy.

2013. október 15., 06:11

Szőlőbe jó lesz Szőlőbe jó lesz

Életútjának felén túl a Renault úgy gondolta, ideje egy kicsit ismét érdekessé tenni a konkurencia sűrűjében lassan fuldokló egyterűjüket.

2009. július 19., 20:32

Lehülyéztek miatta


Lassan elérkezünk a fájó ponthoz, amit sajna akkor is megemlítek, ha utána napi szinten éti csigák nyálában kell is fürödnöm: az egyes funkciók, kezelõszervek integrálásáról, központosításáról lenne még mit tanulnia a Renault-nak.

2006. szeptember 8., 08:17

Vigyázat! Manipulálunk!

Új lökhárító és hűtőrácsok! Új fényszórók! Új felnik! LED-es hátsó lámpák! Új navigáció, rádió, csendesebb klíma! Tessék kapaszkodni: öt új szín! Gyakorlatilag ennyi. Plusz a 150 lovas dízel, a belső anyagminősége meg egy picit gagyibb lett.

2004. október 14., 09:38

Pihe-puha lágyság

Buszlimuzinok általában kevés eséllyel indulnak a kedvenc tesztautók versenyében. A tesztelő kénytelen félretenni a fenekébe épített g-mérőt, vezetési preferenciáit, és még a szépségről indított eszmefuttatások is csak egy különleges inerciarendszeren belül értelmezhetőek. Ilyenkor praktikum, kényelem, használhatóság és további hasonlóan unalmas szempontok alapján kell megítélni az autót.

2004. június 7., 13:08

Renault Scenic (2003)

Frontális és oldalsó ütközésvédelem
Gázolási rizikófaktor

A Megane Scenic utolsó változata volt az első kisméretű buszlimuzin, mely öt csillagot kapott törési tulajdonságaira.

2004. január 20., 10:28

Dízel űr-Renault

A Renault szereti a Scénicet is meg a TotalCart is: még le sem adtuk a kétezres benzinest, már vihettük is az 1.9-es dízelt. Amelytől igen nehezemre esett megválnom az egyhetes teszt után, pedig a Renault Hungária ezúttal egy Espace-t adott érte.

2003. december 12., 10:49

A legszebb Mégane

A Megane II formáján lehet, és érdemes is vitatkozni, de az kétségtelen, hogy a bátorság elismerésre méltó. Szubjektíve nekem a Megane II formavilága kicsit sok, a Scénic II-é viszont pont jó. Felismerhető benne az eredeti Megane, de valahogy pont annyit nyújtottak rajta, hogy a legszélsőségesebb elemek, az első-hátsó lámpák épp fogyaszthatóra szelídültek. Elmúlt a hátsó kalapdoboz-dizájn is, jó ez, ahogy van.

2001. szeptember 5., 17:02

Renault Scenic (2001)

Frontális és oldalsó ütközésvédelem
Gázolási rizikófaktor

Mostanában a Renaultok biztonságosságát nem nagyon lehet megkérdőjelezni, a Scénic is magabiztosan szerezte meg a négy csillagot, egy százszázalékos eredményű oldalsó teszt mellett.