39 találat az Indexről, és a környékéről.
A Scenic visszatért a múltba, hogy az első generációt idéző koncepciót a mai igényekhez és elvárásokhoz igazítva a jövőbe repítse a Renault-t.
Idén egy elektromos crossover nyerte az év autója díjat.
Dobpergés, visszafojtott lélegzett.
2023.09.05. 14:23 Módosítva: 2023-09-06 17:38:11
Családi villanyautóként újul meg a modell.
2023. augusztus 5., 11:22
Három gyerekülés befér hátra, van hely a csomagtartóban, mégis egy elég olcsó autó. De mennyire betegágy a tizenéves francia?
2022. december 13., 15:06
Az SUV-átok első áldozata az egyterű volt, az ezredfordulóig népszerű kategória mára szinte kihalt. Ázsia és a villanyautó szót kér.
Megkerültük az országot egy elektromos autóval, és egyáltalán nem volt fájdalmas.
2022.05.10. 06:05 Módosítva: 2022-05-13 06:24:33
Az egykori slágermodell iránt megcsappant a kereslet, úgy néz ki, vége a pályafutásának.
Nem adja kevesebbért az autót, mint amennyit ér. Két példa, hogy ami olcsó, az okkal az.
Nem az Espace az egyetlen veszélyeztetett modell, állítólag a Scenic és a Talisman számára is közel a vég.
2019. augusztus 6., 06:02
Jópofa gombócforma, tágas beltér, alacsony fogyasztás, csak ne kéne vezetni.
2017.12.08. 06:14 Módosítva: 2017-12-12 06:49:47
A Scenic és Grand Scenic modellekbe kerül először az új 1330 köbcentis négyhengeres.
2017. augusztus 15., 06:06
Öt liter körül eljár, a beltér praktikus, a külső sem fáj, a kínálat pedig bőséges. De miért éppen dCI-vel kellett megvennie fateromnak?
2016. szeptember 6., 06:10
Fene csinos sellőt vetett partra az új Renault-hullám. Kérdés, van-e olyan jó, amilyennek kinéz.
Ugye milyen csinos ez a Scénic? Bármelyik feleség rábeszéli a férjét, aztán meg néznek, ha új gumi kell.
Utolérte arculatban a kort, és tett egy nagy lépést az Espace felé a Grand Scenic.
2016.02.23. 11:43 Módosítva: 2016-02-27 12:19:11
Az új kompakt egyterű szokás szerint a Mégane családdal csaknem egyszerre érkezik.
2014. november 24., 13:10
Nagyon nagyon sok üzemanyagot fogyaszt, 3000-es fordulat alatt nagyon nehezen megy.
Akadozik a váltó, cseréljem az olajat?
Életútjának felén túl a Renault úgy gondolta, ideje egy kicsit ismét érdekessé tenni a konkurencia sűrűjében lassan fuldokló egyterűjüket.
A franciák ismét kijátsszák a terep-kártyát, pedig egyszer már beletört a foguk. Talán most.
2012. december 15., 09:00
2012. november 22., 16:53
2011. augusztus 2., 14:20
Van benne kocsma, bolt, posta, benzinkút és fogda. Az ár 800 ezer dollár.
2010. augusztus 23., 17:10
Lassan elérkezünk a fájó ponthoz, amit sajna akkor is megemlítek, ha utána napi szinten éti csigák nyálában kell is fürödnöm: az egyes funkciók, kezelõszervek integrálásáról, központosításáról lenne még mit tanulnia a Renault-nak.
2006. szeptember 8., 08:17
Új lökhárító és hűtőrácsok! Új fényszórók! Új felnik! LED-es hátsó lámpák! Új navigáció, rádió, csendesebb klíma! Tessék kapaszkodni: öt új szín! Gyakorlatilag ennyi. Plusz a 150 lovas dízel, a belső anyagminősége meg egy picit gagyibb lett.
Buszlimuzinok általában kevés eséllyel indulnak a kedvenc tesztautók versenyében. A tesztelő kénytelen félretenni a fenekébe épített g-mérőt, vezetési preferenciáit, és még a szépségről indított eszmefuttatások is csak egy különleges inerciarendszeren belül értelmezhetőek. Ilyenkor praktikum, kényelem, használhatóság és további hasonlóan unalmas szempontok alapján kell megítélni az autót.
A Renault szereti a Scénicet is meg a TotalCart is: még le sem adtuk a
kétezres benzinest, már vihettük is az 1.9-es dízelt. Amelytől igen nehezemre esett megválnom az egyhetes teszt után, pedig a Renault Hungária ezúttal egy Espace-t adott érte.
2003. december 18., 00:00
Renault Scenic II.
2003. december 13., 00:00
Renault Scenic II.
2003. december 12., 10:49
A Megane II formáján lehet, és érdemes is vitatkozni, de az kétségtelen, hogy a bátorság elismerésre méltó. Szubjektíve nekem a Megane II formavilága kicsit sok, a Scénic II-é viszont pont jó. Felismerhető benne az eredeti Megane, de valahogy pont annyit nyújtottak rajta, hogy a legszélsőségesebb elemek, az első-hátsó lámpák épp fogyaszthatóra szelídültek. Elmúlt a hátsó kalapdoboz-dizájn is, jó ez, ahogy van.
2001. szeptember 5., 17:02