16 találat az Indexről, és a környékéről.
A sosem volt Balatonring kivitelezői nem árulják el, miért kell fizetniük 3 milliárdot, 200 milliós adót az önkormányzat is szedett a félbeszakadt építkezésről.
nono
2011.07.13. 13:49 Módosítva: 2015-05-17 04:57:18
A Balatonringet 2010 márciusa óta nem építik, a sávolyi önkormányzat új telekadója a belterületbe vont MotoGP-pálya 204 hektárját is érinti.
2010. szeptember 13., 08:08
Magyar vállalkozásokból álló konzorcium építene, akár jövőre lehetne futam. A spanyolok hallgatnak.
Augusztus vége helyett legkorábban év végére készülhet el az M43-as Tisza-hídja, de az út egy részének a sorsa is bizonytalan. A másik két szakasz addig a semmiből a semmibe vezet.
Augusztus 31-ig kellene megépíteni az M43-as autópályát Makóig, de a sztráda közepét aligha tudják átadni. Csak július elejére derül ki, mennyi lesz a csúszás, Szeged egyelőre nem szabadul fel.
Az állami sztrádaberuházó megválik a Sedesa-Hídépítő-Szeviép konzorciumtól. Aligha lesz kész az út nyár végére.
Az utat építő alvállalkozók több mint 3 milliárd forintot követelnek a csődöt jelentett Szeviéptől. A ki nem fizetett építőanyagot elkezdték kibontani.
Több milliárdot nem fizettek ki az autópályát építő cégeknek, de a régészek is pénzükre várnak.
2010.03.24. 11:29 Módosítva: 2018-08-16 17:02:58
Sávolyon már elbukott a Grupo Milton, a cég megalomán pátyi ingatlanprojektje ellen tiltakozók közül többen súlyos fenyegetéseket kaptak. A magyar sajtó és a parlamenti pártok hallgatnak.
A sávolyi motorpálya építésről lényegében lehetetlen úgy dönteni, hogy az ne minősüljön hűtlen kezelésnek. Építkezés akkor lesz, ha írásban, előre tisztázza a kormány a felelősség átvállalását az érintett állami cégektől, ezt viszont egyelőre nem merik megtenni.
A miniszter szerint vannak kockázatok, de az állam körülbástyázza magát a hitelszerződésben. Ha a beruházó bukik, az államé lehet a sávolyi pálya. Március elején hitel kell az idei futamhoz.
Két civil szervezet az Európai Bizottsághoz fordult a tervezett állami támogatás miatt.
Elutasították a Sedesa jogorvoslati kérelmét, Nagy Elek és Dunai György cégei építhetik a hat kilométert tízmilliárdért.
A legkedvezőbb ajánlat benyújtóit kizárták, azok megtámadták a döntést, csúszhat az építkezés kezdete.