41 találat az Indexről, és a környékéről.
Csak annyit tudtunk, hogy jön a cipőboltos csávó valami fordos rendezvényre. Sosem gondoltuk, hogy az egyik legjobb arccal fogunk találkozni.
Sipos, Vályi, Stump, Sierra, jég és Ken Block, a legenda.
2022.10.21. 09:55 Módosítva: 2022-10-26 06:10:21
Ezzel sem sittet fognak hordani a legtöbben, az biztos, bár 1064 newtonméterrel a világot elvontatná.
Biztonsági övek, lezárt rakpart, önvezetés és egy csodás, öreg Ford. Totalcar Híradó.
Űrhajónak indult, polgári autó lett, most pedig tuningalany. Hát persze, hogy Sierra az Erőmérőben!
A biztonság kedvéért még egy tartálykocsit is összetört. Annyira piás volt, hogy kórházba kellett vinni.
2021.10.28. 14:26 Módosítva: 2021-11-03 06:15:11
Az RS500-nak azt a változatát gyártják újra, amely egykor uralta a BTCC mezőnyét.
A Kék Szedánból megint elkezdett fogyni a hűtővíz. És nem is járt min a négy henger rendesen. Éreztem, ez fájni fog.
Az eladó még szólt, hogy kicsit fogy a hűtővíz, meg az egyik benzincső is ereszt. Ugyan, ezeket pikkpakk megoldom…
Csak elmentem megnézni, mert hát az nem kerül semmibe. Aztán eszkalálódtak a dolgok.
2017. november 26., 00:04
Este van, sötét van, zuhog a hó, a Mátra közepén autózol, mikor észreveszed: túl gyorsan ürül a tankod. Az erdő közepén ragadás és a kocsi alatt fetrengés közül az utóbbit választod.
Jött egy sajtóközlemény, na de mi Sierra-ügyben képzettek vagyunk, éberek vagyunk, figyelünk.
2016. szeptember 11., 13:38
Családi kirándulásnak indult a Sierrával, durva autós múltidézés lett belőle. Ugrálunk a korszakok közt.
A Siri beköltözött a Macre, és most is tök hülye. Viszont tudunk háttérdiszkózni videókkal. Kipróbáltuk az ősszel megjelenő oprendszert.
2016.04.17. 17:03 Módosítva: 2016-04-20 11:38:03
A Chevy Silveradók és GMC Sierrák biztonsági övének rögzítésével lehet probléma.
Ez nem egy öreg Ford, ez maga a fémbe és plasztikba álmodott jövő, ahogy azt a nyolcvanas évek elején képzelték. És az enyém.
Milliárdokért fejlesztett hipermodern űrhajóból lett lepattant melós kocsi. Minden a Sierráról, amit nem tudtál, és nem is akartál.
2013. november 23., 12:01
A Faluvégi Farolás után, hogy is mondjam, úgy éreztem, nem sikerült kijátszanom magam.
2013. szeptember 11., 17:51
A fék továbbra is fejtörést okoz, de közeledünk a megoldáshoz. Amikor mindenre azt hiszem, rossz, kiderül, sose volt jobb, majd egy kis javítással teljesen elrontom. A végére kiderül, Papp Tibinek már megint igaza volt. Közben örömtánc.
2013. augusztus 26., 18:44
Egy kis finomítás ráférne, de vajon érdemes-e hozzányúlni? Csak rontanék vele?
Alapvetően csak egy nyugis napot szerettem volna, nem kitolni az autó szemét, az ívekre figyelni, és megúszni komolyabb szerelés nélkül. Nem ez lett a vége.
Ideje gatyába rázni a vén csatalovat, a többiek keményen készülnek.
Nem volt egyszerű, hiszen úgy kellett pontos ütemtervet készíteni, hogy tudtuk: rögtönözni kell, különben elmarad a spontaneitás.
2012. december 14., 13:26
Az óriási pick-upok csak nem mennek ki a divatból Észak-Amerikában. Ezúttal a GM készített egy újabbat.
Ezt a pályanapot kihagyom. Hagyom a frászt, megyek, még akkor is, ha ezer kilométerről kell egész éjjel vezetni!
A futómű igen csecse lett, ha kell a kavicságyon is átgázolok, igaz, Becsületesnepper úr?:) Pista már hetek óta ismételgette: Zolikäm, olyän nincs, hogy nem jössz el a Sloväkiaringre! Persze feleslegesen oltogatott, naná, hogy ott leszek.
2011. november 30., 17:00
Mikor kiderült, hogy lesz két napunk a Slovakiaringen, rendes hiénaként elkezdtem ólálkodni.
2011. november 29., 17:22
Hiba a mátrixban – gondoltam először, mert más ésszerű magyarázat hirtelen nem jutott eszembe, mikor megláttam a harmincas táblát.
2011. augusztus 9., 15:53
Nagyon régen esett utoljára szó a bécsi szuvenírről, amit a Csikósékkal közös túrán vettem.
Elég baj, hogy fejjel lefelé beleállt a platós a befagyott tóba. Nem kellett volna még tetézni.
Felnyársalta a szalagkorlát a taxisról lepattanó Sierrát - kísérteties a hasonlóság a ralis balesettel.
2010. december 17., 11:48
Gigászi termet, V8-as motor, terepgumik és férfias vonások – tíz évvel ezelőtt slágertermék lett volna a Sierra All Terrain HD.
Bár a hazai Jesús Puras fanclub egyedüli tagjaként inkább az aszfaltot kéne szeretnem, de nem titkolt érdeklődéssel figyelem az ex-F1-es pilóta, Kimi Raikkönen szárnypróbálgatását a raliban (eretnekség azt mondani, hogy jobban várom a mai Lappföld-ralit, mint az F1 szezonkezdést?).
Ha az Onedin-család epizódjai megérdemeltek annyit, hogy minden következő előtt legyen egy rövid összefoglaló, talán érthető, miért kell megvetnem itt az ágyat Sipos Zoli barátom Ford Sierra vásárlásának.
András küldte el nekem az alábbi képeket, az Evo Klub fórumán tűntek fel.
Steve Soper és Andy Rouse csatája az 500+ lóerős Sierrákkal
Hagyományos értelemben vett konkrét csomagtartó sajnos nincs, viszont van egy személyautónyi plató, aminek ugyan eredetileg az iparban, az agráriumban, vagy a polgári védelemben megszokott logisztikai feladatokat szántak a tervezők.
Hiába győzködöm magam, úgyse hiszem el, hogy ez az autó valamikor is modernnek számított. Képtelenség, ugye. Mai szemmel is látszik rajta, hogy ez volt a két évtizeddel ezelőtti középkategória. Elődje a Taunus, utóda a Mondeo.
Ford Sierra 1,6