77 találat az Indexről, és a környékéről.
Sokan emlékeznek a NDK-s kétkerekű járművekre, melyek már vagyonokat érhetnek itthon.
2023. augusztus 25., 16:52
Szerintem megérte beletenni a pénzt, energiát.
A projekt a Becsületesnepperé és Szigetvári Attiláé, és még menőbb, hogy a befolyt összeg jótékonysági célokra megy.
Nem gondoltam, hogy ezzel ennyi munka lesz!
Nemsokára tényleg kész lesz a családi ezüst.
2022. november 10., 09:53
Talán hallották hírét, mennyit érnek a keletnémet kismotorok, mert négyet is elloptak.
Amíg a németeknél a Kia Stingert és a Range Rovert viszik legszívesebben a tolvajok, nálunk a Simson az éllovas.
2022. szeptember 17., 07:06
Magyarországról Németországig motorozott Attila, ami önmagában nem lenne annyira nagy szám, ha nem egy 60 éves Simsonnal tette volna.
Nem akartak nagyot szakítani, csak motoroztak egy kicsit, majd olcsón eladták.
2021. augusztus 23., 12:43
Az idős férfi észlelte, hogy az autósok dudálnak és villognak, de annyira megijedt, hogy nem tudott mit tenni.
Nemrég még pár tízezresért utánunk dobták, ma már figyelőhálózat épült ki az eladó motorokra. De miért lett ilyen drága hobbi a Simson?
Megtudhatjátok miért is lettem a kékes füst megszállotja.
Aki szereti a szocialista motorokat, annak egyszer muszáj eljutnia a suhli Fahrzeugmuseumba.
2017. augusztus 28., 11:07
A Simsonnak megvan a maga hangulata, amihez hozzátartozik a kétütemű blokk pöfögése. Milyen lesz, ha ezt mégis elhagyjuk?
Hiába volt hergelve az S51, nem sikerült meglépnie.
További jó hír: egyre többen veszik a minőségi alkatrészeket.
2016. december 16., 09:31
A Simson felújítása kapcsán a vesszőfutás és a szívás szavakat direkt kerülöm, azokat érdemes az első éles bevetésre tartogatni.
2016. november 30., 09:36
Restaurálás még soha nem jött ki annyiból, amit eredetileg rászántak. Még egy filléres Simsonnál sem.
Megszámolni sem lehet, hányadik nekifutás ez. Viszont ez az első, amit meg is tudtam fogdosni.
Egy első gumit kapsz annyiért, mint amennyibe ez összesen került. És közben napi használatban van.
Kilenc deci olaj ment a keverékbe 0,9 helyett. Hogy javítható a matek?
Csodás hirdetést sodort be az ablakon a szél.
2015. december 15., 12:38
Első motor a gyereknek, ha tisztességes lesz a bizonyítvány. De van tippünk a rossz eredményekhez is.
2015. szeptember 21., 06:10
De van, aki inkább a házi reszelgetés mellett dönt. Ez már masszívan a szerelemről szól.
2015. szeptember 6., 09:20
Senki nem akarta elhinni, hogy lábon tette meg a 800 kilométert odafelé. És aztán ugyanennyit vissza.
Az alapokat tanulnám, mivel kezdjem a műfajt?
Oké, ez egy Simson KR50, amit 1958 és 1964 között gyárottak, és az igazi Schwalbe (1964-1986) elődje volt.
A 75 éves motoros súlyos sérülést szenvedett.
2014. augusztus 28., 16:44
Visszakerült tulajdonosához a 25 éve vett, megkímélt állapotú Simson motorkerékpár.
A 28 éves bűnelkövetőt elfogták és előállították, a segédmotort az öreglaki tulajdonosnak visszaszolgáltatták. Rendőrségi közlemény.
Ne hidd, hogy ennyire vágom a dátumokat.
Ilyen volt, de így használhatatlan
Nincs presztízs problémád!
Ezt mondta nekem egy haverom arra célozva, hogy nekem nem ciki ezzel járni, miután közöltem vele, hogy a békazöld fostalicskát bizony használom.
Nagyjából minden a Spalya műve, mármint nem az átépítés, hanem hogy egyáltalán használható.
Az NDK technikát egymással vegyíteni nem annyira furcsa, sokkal inkább kézenfekvő öltet, mégsem látunk túl sok efféle Simson Dragstert.
Szabó Zsolti éppen pihenteti erősember karrierjét, addig is erőemelősködik a Magyar Erőemelő Szövetség színeiben, ami neki nem annyira megterhelő, mert itt "csak" három fogásnem van súlyzóval: fekvenyomás/guggolás/felhúzás.
A legjobb módszer, hogy instant elmenjen a kedvünk az osztrák túrától az, hogy a tetves Simsonok már az első úton szívatnak.
Az enyém - a zöld - felkészítését Spalya vállalta, ami nagyjából abból áll, hogy egyelőre rájöttünk, hogy mi szar benne.
Az egykori népmotort megszépítette az idő. Ma az egyik legolcsóbb lehetőség, hogy használható veterán járműved legyen.
A videomegosztók szerencsére nem csak szemetet termelnek ki, hanem akad a szarkupacon néha egy-egy gyöngyszem is.
A múltkori poszt végén pedzegetett dolog onnan jött, hogy év elején egy "évindító-célkitűző" konferencián bakancslistával és egyebekkel fárasztottak minket, amin az új évre meg is fogadtam, hogy több ilyen rendezvényre nem megyek.
Rájöttem, hogy spirituális kapcsolatom van a Simson Schwalbéval.
Fateromnak volt egy: ez volt az első motor, amit életemben láttam.
A "legendás" Simson robogóhoz már volt szerencsém régebben, de ezt a szót most nem egészen olyan értelemben gondolom, mint amennyire legenda mondjuk egy Vespa, egy Yamaha SR 500 vagy egy Suzuki GSX-R 1100, hanem inkább amolyan idézőjeles, vagy inkább szocreál legendának.
A Simson Fan-klub jobb, ha tovább sem olvas: ha racionális akarok lenni, 2013-ban bátran kijelenthetem, hogy mind a konstrukció, mind a minőség megállja helyét a rakás szar kategóriában.
A barátaim sem értették soha, de egyik kedvenc magyar zenekarom a Persona Non Grata.
Szabó Zsolti egy állat, ez nem kérdéses, de szereti a motorokat.
Végre beköszöntött a jó idő – ami persze nem tartott túl sokáig –, így rászántam magam a Simson szétszedésére.
: A Simson és a nagy mellek, úgy néz ki, sosem fognak kimenni a divatból.
Amikor eladtam a két Babettámat, minél hamarabb szerettem volna helyettük egy szaladgálós ötvenest, amit tavasztól őszig használhatok a városban.
2012. december 24., 07:45
Már vagy két hónapja annak, hogy eltettem télire a Simsonomat, azóta csak ritkán néztem felé, egy-egy kis járatás erejéig.
2012. november 22., 10:04
90 köbcentire lett felfúrva, de nem bírja a kuplung. Ez hogy lehetséges, mit tegyek?
2012. szeptember 19., 10:35
Légpuskájával lőtt rá a motorozó fiatalra egy 67 éves helyi férfi; az áldozat jobb felkarjába, a bőr alá fúródott a golyó.
2012. augusztus 21., 10:10
Aki az árokból vesz motort, ne csodálkozzon, ha felül a szopórollerre.
Van egy Danuvia vázam és mivel se motorja, se papírjai nincsenek, arra gondoltam, hogy beleteszek egy Simson blokkot. Szabad?
A kislány hozzátartozói az utcára szaladtak, de nem a gyereket vizsgálták meg, hanem bántalmazni kezdték a motorost, ütlegelték, rugdosták.
Még mindig ezrével vannak forgalomban, mégsem jó ötlet kezdőként kelet-német motort venni. Egy kispénzű dilemmája.
Segítség, nem megy a Szimó, mintha húznák visszafelé!
A decsi férfit az M6-oson kapcsolták le a járőrök. Két kés és egy DVD-lejátszó is volt nála.
Teljesen normális embernek tartom magam, sőt, a környezetem is. Mégis kell egy Schwalbe.
Öt éve vettem, most kötnék rá biztosítást. Tényleg be kell fizetnem a fedezetlenségi díjat az öt évre?
Nem járok BKV-val (nálam az a világvége és az öngyilkosság után jön), de állítólag vannak irritáló köcsögök, akik a zenés mobiljukat üvöltetik, ám egyáltalán nem zavarja őket az a tény, hogy ezt más is hallja.
2011. november 28., 09:56
Jön az új Schwalbe, de az bizony picsafüst az alábbihoz képest, és nem csak azért, mert elektromos.
Darázsgarázs Tibivel statégiai együttműködést fogunk kötni, ugyanis mindig van valami eladó Vespája, amit én éppen meglátok, és elrabolom egy rövidke tesztecske erejéig.
2011. szeptember 15., 11:06
Kék füst már nem lesz többé, de meghódítanák a Simson Schwalbe egykori piacait.