303 találat az Indexről, és a környékéről.
Cuki karakterét a brutál építés ellenére sem vesztette el a 2012-es Skoda Citigo.
Akit komolyan vehető szakembernek tartanak, azt előbb vagy utóbb Kína magához édesgeti. A Bugatti Veyron egykori tervezője, Jozef Kabaň is átigazolt.
A korábban látott hanyatlást októberben jelentős, 19 százalékos növekedés követte az újauató-piacon. Megkérdeztük az importőröket, mi áll a háttérben?
Sorozatunk befejező részéből kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Csak Indiában lesz kapható.
Gyenge műszaki állapot, de meg nem húzott csavar is okozhatta a balesetet.
Ez is kapható hétszemélyes kivitelben.
A Skoda Kodiaq hétüléses autóként is tágas, nagyon hasznos megoldások vannak benne, de szinte biztos, hogy a lángolás utáni életfázisodban ülsz bele.
Olvasónk egy korábbi ügyfelén próbál segíteni, akinek autója ritkán fellépő, rejtélyes hibától szenved.
Lényegében nullán van az uniós autópiac a növekedés mértékét nézve. Vannak persze kivételek mindkét oldalon.
A Kylaq 4 méternél rövidebb, megfizethetőnek ígérkezik, de beszerezni nem lesz könnyű.
Meglepően agresszív lett.
A Skoda vette át a vezetést a magyar újautó-piacon.
Három generáción át szolgálta a családot ezt a Felicia, mégsem volt túl sűrű az élete, sokáig csak egyhelyben állt.
A Skoda új modellje az elérhető árú villanyautók piacára törne be.
Veteránozni csak szívből érdemes! Annak ellenére, hogy az ára az egekben van, Rozikát nem a pénzbeli értéke miatt támasztották fel többször is.
Bár a csíkszemű Elroq bemutatójára se kell már sokat várni, a Skoda már most elárult néhány részletet az újdonságról.
Nem remekelnek a kínai piacon.
4,5 millió a keret, éves szinten 10-15 ezer kilométert mennénk vegyesen.
Erősebb majd a beígért Superb RS lesz.
De sajnos csak egy ünnepi kiadásról van szó.
Az új belépőmodellt kifejezetten indiai piacra szánják.
Kis híján tragédia lett az ámokfutás vége.
Egyszer fent, egyszer lent. Válogatásunkban olyan márkák szerepelnek, amik akár többször is megjárták a piaci szamárlétrát.
Mátyás szeretett volna egy viszonylag fiatal, tágas, kényelmes, automata autót, és nem érdekelte a kilométer.
Két személyautó ütközött össze a M3-as autópályán kedd délelőtt Mezőkövesd és Mezőkeresztes között.
Apró ráncfelvarráson esett át a Skoda Kamiq, ami továbbra sem kívánatos, hanem ésszerű választás.
Újságírók próbálhatták ki az egyik legnagyobb autógyártó új elektromos crossover modelljét.
A Skoda jelenlegi legerősebb modellje egy SUV, ami akár a holdról is látszódhat rikító gyári fényezésében.
Ez az Octavia 7 év után, sérülésekkel és napi bérléssel a háta mögött is megtartotta egyik legfontosabb előnyét: kiszámítható.
Június 13-15. között zajlott a rali, Skuta Dávid fotós képeiből válogattunk.
A Skoda újgenerációs elektromos autóinak belterét már Chan Park fogja tervezni.
Talán megöregedett a kategóriája, de a Simply Clever-bomba még mindig vonzó.
A legújabb adatok szerint a Suzuki, Toyota és a Skoda a legkeresettebb márka a magyar piacon. A konkrét modelleknél azonban változott a helyzet.
A flottavásárlók kedvence nem volt rászorulva a frissítésre, mégis találtak rajta változtatni valót. Tényleg érdemes volt hozzányúlni?
A nagy megújulási hullám a Škodát is elérte.
Kíváncsi vagy, hogy mennyit fejlődött a Superb másfél évtized alatt? Kiderítjük!
Jelentős változások történtek a piaci részesedést és a helyezéseket tekintve is.
Ezeket az autókat nem feltétlenül szánták lépcsőshátúnak, de a dél-amerikai, a keleti és néha a nyugati piacok kedvéért mégis átfaragták őket.
Az autót a Gran Turismo 7-ben bárki kipróbálhatja.
A nagy dízel kombik hamarosan kihalnak, de az új Superb azért előtte még megmutatja, hogy mekkora kár lesz ezért a műfajért.
A Skoda SUV-k zászlóshajója megújult, de csak pont annyira, hogy azzal a régi vásárlókat ne ijessze el.
Frusztráló helyzetben az ember könnyebben hoz felelőtlen döntéseket, ebből pedig baj lehet.
Ilyen villanyautóból rengetegre lenne szükségünk.
Egyelőre keveset tudni az új modellről, de már nem kell sokat várni a hivatalos bejelentésig.
Skoda Octavia, Suzuki S-Cross és Vitara a sláger, de tágabb élbolyban is vannak érdekes eredmények.
Belepakolták a konszern 5 hengeres turbómotorját és csavartak rajta egyet.
Történt némi változás kívül, belül és megérkezett az eddigi legerősebb RS Octavia is.
Izgalmasnak nem, megbízhatónak viszont annál inkább szokták mondani ezt az Octavia-generációt. De mennyit kell rá költeni 400 ezer kilométer és 20 év után?
Ezek a retró autók legtöbbünk mindennapjaihoz hozzátartoztak a nyolcvanas években.
Prágában úgy látják, hogy a környezetbarát buszüzemet, elsősorban trolibuszokkal lehet fenntartani.
A cseh gyártó legnépszerűbb típusa megérett egy alapos ráncfelvarrásra.
2023. december 17., 07:34
Sorozatunk befejező részében a gondosan megépített, gyártásba mégsem került pickupokat mutatjuk be. Neked melyik jön be a legjobban?
2023. december 14., 11:40
A 2003-as versenyautó ismét vadiújnak tűnik, pedig túl van pár éles bevetésen. Most eladó.
Nagyon gyenge hónapot zárt a magyar autópiac, kevés vásárlón osztoztak a márkák.
2023. november 13., 17:25
536 ezer kilométer, rozsda, sok nyikorgás, és végtelenül szomorú külső. Cserébe annyiba kerül, mint egy középkategóriás telefon.
Ha nem akarsz gyorsan öregedni, a Superb negyedik generációja adhat néhány extrát a megszokott formában töltött évekből.
Ez már a negyedik generáció, ami kívül-belül megújult, és nem lesz belőle elektromos változtat.
Megelőzték az eddigi csúcstartó Suzuki S-Crosst és a Vitarát. Íme a legújabb modelltoplista.
Már nem kell sokat várni az új Superb leleplezésére, de aki türelmetlen, már most megnézheti a gyári skicceket.