15 találat az Indexről, és a környékéről.
Kevés biztosabb pont létezik az Octaviánál, ráadásul minden generációval feltűnően modernebbé válik, így nem csoda, hogy uralja a piacot.
Az oké, hogy egy városi kisautót nem trélerezésre szánt a gyártó. De, hogy egy Octavia ne tudjon vontatni? Az nonszensz! És mégis így van.
Történt némi változás kívül, belül és megérkezett az eddigi legerősebb RS Octavia is.
25 éve mutatták be a Volkswagen verzióját, miközben az eredeti 1959-től azért lett Octavia, mert az államosított Škoda gyár nyolcadik modellje volt.
Ismét egy GTK-ból feltámasztott roncs, ahol egyszerűen nem akar kijönni a matek.
2022. november 30., 06:28
Sosem látott egyedi típussal rukkolt ki a Peugeot. A 408-asnak ráadásul úgy nincs párja, hogy műszaki tartalma az utolsó csavarig ismert.
A kolléga nem szállt le a gázról, és milyen jól van ez így. Ezt tudja a járőrautó, ha rendesen hajtják.
Ismert előélet, megszakítás nélküli szerviztörténet és az összes javítás pont jegyzéke. Így vizsgálják át a flottás autót, mielőtt megvennéd.
Ez az Octavia flottás autó volt harmincezres olajcsere-periódussal, nézzük, mit mutat a motordiagnosztika, mi a helyzet a szíjas TSI-vel 180 ezer km után.
Ez a példány már átesett egy nagyobb motorjavításon is, de még bőven lesz vele munka. Vajon érdemes volt így megvenni?
A Skoda Octavia második generációja pofonegyszerű válasz a tágas családi autó kérdésére. Nézd meg ezt, te megvetted volna?
Újra szép, és az idegesítő hülyeségeiért megnyugtató okosságokkal kárpótol.
Átvizsgáltuk az autót, amely elsősorban használtként lehet jó vétel. Ennyiért tényleg megéri?
A Skoda sportkombija akár 12 millió forintba is kerülhetett újként, egy ehhez hasonló viszont kb. 4-ért a tiéd lehet. Nézd meg és dönts, hogy van-e kockázat!
2020.06.05. 10:02 Módosítva: 2020-06-10 06:25:13
A gyár jelezte, hogy kijavították a szoftverhibát, így folytatódhat a rendelések teljesítése.