40 találat az Indexről, és a környékéről.
Történt némi változás kívül, belül és megérkezett az eddigi legerősebb RS Octavia is.
25 éve mutatták be a Volkswagen verzióját, miközben az eredeti 1959-től azért lett Octavia, mert az államosított Škoda gyár nyolcadik modellje volt.
Ismét egy GTK-ból feltámasztott roncs, ahol egyszerűen nem akar kijönni a matek.
2022. november 30., 06:28
Sosem látott egyedi típussal rukkolt ki a Peugeot. A 408-asnak ráadásul úgy nincs párja, hogy műszaki tartalma az utolsó csavarig ismert.
A kolléga nem szállt le a gázról, és milyen jól van ez így. Ezt tudja a járőrautó, ha rendesen hajtják.
Ismert előélet, megszakítás nélküli szerviztörténet és az összes javítás pont jegyzéke. Így vizsgálják át a flottás autót, mielőtt megvennéd.
Ez az Octavia flottás autó volt harmincezres olajcsere-periódussal, nézzük, mit mutat a motordiagnosztika, mi a helyzet a szíjas TSI-vel 180 ezer km után.
Ez a példány már átesett egy nagyobb motorjavításon is, de még bőven lesz vele munka. Vajon érdemes volt így megvenni?
A Skoda Octavia második generációja pofonegyszerű válasz a tágas családi autó kérdésére. Nézd meg ezt, te megvetted volna?
Újra szép, és az idegesítő hülyeségeiért megnyugtató okosságokkal kárpótol.
Átvizsgáltuk az autót, amely elsősorban használtként lehet jó vétel. Ennyiért tényleg megéri?
A Skoda sportkombija akár 12 millió forintba is kerülhetett újként, egy ehhez hasonló viszont kb. 4-ért a tiéd lehet. Nézd meg és dönts, hogy van-e kockázat!
2020.06.05. 10:02 Módosítva: 2020-06-10 06:25:13
A gyár jelezte, hogy kijavították a szoftverhibát, így folytatódhat a rendelések teljesítése.
Sokan lenézik, pedig ez a Skoda 120L egy szép történet főszereplője. Így sem ártott neki egy alapos átvizsgálás.
A Mazda kétmillióval drágább. Fenntartása során kitermeli a vételárban lévő különbséget?
Napi 140 kilométer, nagyrészt autópályán. Ehhez kéne valami, ami nem eszik sok pénzt.
Mind a kettő jó tud lenni, de nem mindegy milyen motorral.
2018. szeptember 20., 11:05
Benzineset szeretnék, lehetőleg 1,4-esnél nagyobb motorral. Jó lenne, ha tíz évnél fiatalabb.
2018. augusztus 20., 13:33
Az enyhén megnövekedett fogyasztásból látni, hogy valami nincs rendben. Meg kicsit bólint a kaszni.
Most 23 000 km-t/9 hónapot mentem a legutóbbi olajcsere óta. Aggódjak?
Cseréltem benne szinte mindent a vezérléstől a vízpumpáig. A váltóolaj maradhat?
Három év és 170 ezer kilométer azért már elég lehet arra, hogy kimutatkozzanak a használat jelei egy dízel Octaviában. Vagy mégsem?
Kevés futáshoz négyévszakos gumi kéne, viszont egyáltalán nem vagyok tisztában a kínálattal.
2017. december 22., 10:44
Kevés futáshoz négyévszakos gumit vennék, mire figyeljek?
Tetőantennám van, de a helyi adón kívül semmit nem fog.
2017. augusztus 20., 08:55
Nagyon jól állja a kilométereket az Octavia, de talán jobb az elővigyázatosság. Vagy nem?
2017. augusztus 7., 10:52
Férjen be a két gyerekülés, plusz a csomagok. Legyen benne klíma és tempomat – belefér?
Tényleg mindegy, hogy néz ki, csak ne kannibalizálja konszerntársakat? Egyénibb lett az Octavia, fene tudja, jól tette-e.
2017.04.04. 07:17 Módosítva: 2017-05-03 12:57:50
Nem sikerült jól ez a kiírás se, látszik, hogy mi fog nyerni.
2015. augusztus 23., 10:51
1,5-2 millió közötti az a keret. Néztem Octaviát, Accordot, Mazda 6-ot. Mi legyen a vége?
Focus, Astra vagy Mazda 3. Esetleg valami a Volkswagen konszerntől? Másfél millió a keret.
Nagyjából ennyi volna a korlát, és egymillióm van rá, szóval kicsi a mozgástér.
400 ezer kilométer fölött a szétnyúzott Suzukim, eddig hiba nélkül, átlag hat literrel, de váltanék.
Az árak alapján az Octavia jobb. Érdemes évi 15-18 ezer kilométerért dízelben gondolkodni?
Hét liter legyen a maximum, de vigye el a családot. A szervizet se kelljen sűrűn látogatnom.
Az RS gyanúsan jó volt, úgyhogy kértünk egy alapmotoros, alapfelszereltségű Octaviát. És összehasonlítottuk a 14 évvel régebbi alapmodellel.
Az igényeim nem kirívók. Mire figyeljek a két típusnál? Esetleg gondolkozzam máson?
Legfeljebb hárommilliót szánnák rá. Melyik az, amelyikkel nem lesz különösebb bajom?
Húsz év után ideje lecserélni az Astra kombit. Csak az Octavia jöhet szóba, de milyen motoros legyen?
Az importmárkák közül a Skoda Octavia nyert.