Keresés

20 találat az Indexről, és 1 a környékéről.

2010. július 28., 17:14

Mindenki a Facebookot akarja

Percenként ötszázan regisztrálnak a Facebookra. Robbanásszerűen nő a felhasználók száma, a nagy siker miatt megjelentek azok, akik magukénak tulajdonítják az ötletet vagy a szoftvert.

2010. január 27., 14:08

Nem szabadulhatunk a Facebooktól

A közösségi portál elért egy kritikus tömeget, és már többet veszítenek azok, akik kimaradnak - mondja egy piackutató.

2008. szeptember 30., 14:02

A Facebook elérhető az iTunes-on

Az iPhone tulajok most már minden pillanatban hódolhatnak a legnagyobb nemzetközi online közösségi hálózatnak.

2008. február 6., 10:17

Megmozdult a MySpace

Pontosan kilenc hónappal azután, hogy a Facebook megnyitotta a programozási felületét a nép előtt, és ezzel egy csapásra a legtrendibb közösségi oldallá vált, a nagy rivális MySpace is bejelentette ugyanezt.

2007. július 25., 11:35

Lopással vádolják a Facebookot

Perrel fenyegetőznek az egyik pici (70 ezer felhasználóval bíró) amerikai kapcsolatépító szájt, a ConnectU alapítói a közösségi oldalak egyik nagyágyúja, a 31 millió felhasználóval büszkélkedő Facebook ellen.

2007. július 9., 14:42

A koreaiak kattantak rá legjobban a közösségi oldalakra

Hiába a MySpace és a Facebook mindent elsöprő népszerűsége Amerikában, az Ipsos Insight jelentése szerint az amerikaiak csak az ötödik heyen állnak abban a rangsorban, ami a közösségi oldalak látogatottságát mutatja az egyes országokban.A legsúlyosabb függőknek a dél-koreaiak bizonyultak: ott az internet-felhasználók 55 százaléka látogatott jelentkezett be legalább egyszer egy ilyen oldalra a 30 napos tesztperiódus alatt.

2007. május 16., 10:02

Közösségi hálózatokba áramlanak a reklámmilliók

Az eMarketer tanulmánya szerint a közösségi oldalak adják majd a következő években az online marketing frontvonalát, mivel itt lehet a leghatékonyabban megtalálni a hirdetések célközönségét (lévén a felhasználók önként és dalolva adnak meg magukról egy rakás adatot, amik alapján a reklámokat lehet célozni).Tavaly Amerikában 350 millió dollárnyi hirdetés jelent meg ezeken az oldalakon, idén ez az összeg már meg fogja közelíteni az egymilliárdot, és 2011-re a tanulmány szerint túllépi a 2,5 milliárdot (mivel az előző postban már úgyis bevallottuk, hogy imádjuk a nagy számokat: 455 milliárd forint).Persze ez nem azt jelenti, hogy minden közösségi oldal pénzjegynyomdává válik; a két csúcsragadozó, a MySpace és a Facebook a hirdetési piat közel háromnegyedét uralja.

2007. április 12., 11:24

Videomegosztót szívat a MySpace

A MySpace közösségi szájt letiltotta a harmadik legnagyobb videomegosztó oldalról származó mozikat - a rossz nyelvek szerint azért, hogy olcsóbban vásárolhassa fel azt.

2007. március 20., 11:26

Mindenki írjon újságot!

A közösségi újságírás koncepcióját tekintve egyidős a webbel, de a tömegek mindeddig adósak a Pulitzer-díjas alkotással.

2007. március 7., 22:54

Saját Second Life a PS3-ra

A Sony a Second Life-hoz hasonló virtuális környezetet fejlesztett a PlayStation 3 játékgéphez.