Percenként ötszázan regisztrálnak a Facebookra. Robbanásszerűen nő a felhasználók száma, a nagy siker miatt megjelentek azok, akik magukénak tulajdonítják az ötletet vagy a szoftvert.
Szeretné 6-10 éves gyermekét pillanatok alatt zombivá változtatni? Irány a legújabb közösségi szájt!
A közösségi portál elért egy kritikus tömeget, és már többet veszítenek azok, akik kimaradnak - mondja egy piackutató.
A túl sok netes ismerkedéstől megváltoznak a gének, az immunrendszer és a hormonok.
2008. szeptember 30., 14:02
Az iPhone tulajok most már minden pillanatban hódolhatnak a legnagyobb nemzetközi online közösségi hálózatnak.
Az egész internet egyik legdinamikusabban fejlődő közösségi oldala, a főleg Angliában népszerű
Bebo körül már régóta felvásárlásról szóltak a pletykák.
Véradást segítő programot indít a Facebook.
A legújabb magyar közösségi rendszer, a
mindenki.hu, független, hasonlóság alapú webkettes közösségi hálózat, amiben a megszokott ismeretségi hálón túl hasonlósági hálózat is épül.
Pontosan kilenc hónappal azután, hogy a Facebook megnyitotta a programozási felületét a nép előtt, és ezzel egy csapásra a legtrendibb közösségi oldallá vált, a nagy rivális MySpace is bejelentette ugyanezt.
A szíriai hatóságok letiltották a Facebook elérését az országban.
2007. augusztus 22., 09:57
Ausztráliát is elérte a legújabb trend a közösségi oldalak világában: a MySpace-divathullámos követő Facebook-őrület.
Perrel fenyegetőznek az egyik pici (70 ezer felhasználóval bíró) amerikai kapcsolatépító szájt, a ConnectU alapítói a közösségi oldalak egyik nagyágyúja, a 31 millió felhasználóval büszkélkedő Facebook ellen.
Hiába a MySpace és a Facebook mindent elsöprő népszerűsége Amerikában, az
Ipsos Insight jelentése szerint az amerikaiak csak az ötödik heyen állnak abban a rangsorban, ami a közösségi oldalak látogatottságát mutatja az egyes országokban.A legsúlyosabb függőknek a dél-koreaiak bizonyultak: ott az internet-felhasználók 55 százaléka látogatott jelentkezett be legalább egyszer egy ilyen oldalra a 30 napos tesztperiódus alatt.
Az eMarketer
tanulmánya szerint a közösségi oldalak adják majd a következő években az online marketing frontvonalát, mivel itt lehet a leghatékonyabban megtalálni a hirdetések célközönségét (lévén a felhasználók önként és dalolva adnak meg magukról egy rakás adatot, amik alapján a reklámokat lehet célozni).Tavaly Amerikában 350 millió dollárnyi hirdetés jelent meg ezeken az oldalakon, idén ez az összeg már meg fogja közelíteni az egymilliárdot, és 2011-re a tanulmány szerint túllépi a 2,5 milliárdot (mivel az előző postban már úgyis bevallottuk, hogy imádjuk a nagy számokat: 455 milliárd forint).Persze ez nem azt jelenti, hogy minden közösségi oldal pénzjegynyomdává válik; a két csúcsragadozó, a MySpace és a Facebook a hirdetési piat közel háromnegyedét uralja.
A MySpace közösségi szájt letiltotta a harmadik legnagyobb videomegosztó oldalról származó mozikat - a rossz nyelvek szerint azért, hogy olcsóbban vásárolhassa fel azt.
A közösségi újságírás koncepcióját tekintve egyidős a webbel, de a tömegek mindeddig adósak a Pulitzer-díjas alkotással.
A Sony a Second Life-hoz hasonló virtuális környezetet fejlesztett a PlayStation 3 játékgéphez.
Hatalmas, a videofeltöltési piacon tántongó résbe - mit résbe, űrbe - hatolt be egyik napról a másikra a
PornoTube.
Az elmúlt napokban többször is elérhetetlen volt a világ legnépszerűbb közösségépítő szájtja.