181 találat az Indexről, és a környékéről.
Bebizonyosodott, amire eredetileg is számítani lehetett.
Sok szempontból messze jár már a konkurencia, de a 10 éves Giuliával szemben nem nehéz. Csakhogy.
A Fiat 600e jópofa, mégis úgy tűnik, hogy csak derékmagasságba tett lécet igyekeztek átugrani vele.
Idén júniusban globálisan mintegy 1,4 millió autójuk volt készleten.
Ezzel a Stellantis bukhatja a legnagyobbat.
A motor1.com értesüléseit a vállalat is megerősítette.
A Stellantis a nehéz piaci helyzettel magyarázta a leállást.
Márkán belül is döbbenetes távolság van egy Junior és egy 33 Stradale között, mégis megférnek egymás mellett az Alfa Romeo standján.
A Maserati eladásai 50 százalékkal csökkentek 2024 első felében.
A teljes managementet frissítik, Tavares a megbizatását nem újítják meg.
A Stellantist szeretnék rávenni egy üzem építésére. Közben a VW is több pénz kapott.
Az újdonság gyártása a tervek szerint 2026-ban kezdődik.
Carlos Tavares Stellantis-vezér szerint ez tiszta spekuláció.
Az új Fiat 500e legnagyobb problémája, hogy az árazása és rövid hatótávja miatt szinte értelmezhetetlen az amerikai piacon.
Ne töltsék és ne parkoljanak más autók, vagy épületek közelében - kéri a tulajdonosokat a Stellantis.
Egyes modellek annyira lassan fogynak, hogy több mint egy évre leállhatna a termelés.
Napokon belül megjelenhet a piacon.
A portugál üzletembert egyre többen támadják, különösen az amerikai márkák nehéz helyzete miatt.
Carlos Tavares CEO szerint náluk minden készen áll, a globális felmelegedés pedig továbbra is komoly probléma.
Frissítették a Toyota Professional teljes palettáját, ezen belül a Stellantis alapú Proace családot és a méltán híres Hiluxot is.
Gyógyszeres kezeléssel akarja kerülni a Volkswagen műtétjét a Stellantis.
Átalakulás kezdődött a Stellantis-leánynál.
A 66 éves portugál szakember munkájával egyre többen elégedetlenek
Az eredmények bizonyítják, hogy az egyes márkák megbízhatóságáról szóló közvélekedéseknek van alapja.
A vezérigazgató múltkori kijelentésével arcba rúgta magát a cégóriás.
Eleve terhes az ország kormánya és a konszern közötti viszony, most egy akkugyáron csúszhat el a rengeteg pénz.
Október 8-án jár le a munkaviszonyuk.
A Stellantis, a GM és a Ford sincs jó helyzetben. Ígéretek azonban vannak.
A Maserati első féléves eladásai felére estek vissza, ezért a felbolydulás.
14 márka retteghet.
A becslések szerint az európai elektromos autó gyártás mint egy 17 százalékát tudnák ellátni akkumulátorral.
A márkacsoport kilenc márkájánál 30 hibrid típust kínál, ez bővül a következő években.
A villanyautókra vonatkozó szabályozással van problémája a gyártónak.
Nem ők az egyetlen gyártó, akik így tennének.
Egy új autó fejlesztésénél megesik, hogy a gyártás érett verzió számai különböznek az ígéretektől, de ekkora eltérés egészen extrém.
Szokatlanul nyersen megfogalmazott tanáccsal sokkolta az Egyesült Államok három detroiti autógyártó vállalatát egy banki elemző.
Az ára 10 millió forint köré várható.
A Stellantis letette a főesküt, hogy nem bújik el az elektromos autók piacán rohamozó kínai autósereg elől, hanem harcba száll velük.
2024.06.15. 16:50 Módosítva: 2024-06-28 12:20:44
Villanyautónak jobb, mint volt, de így is ritka luxustermék az elektromos DS 3.
Folyamatosan őrölnek a Stellantis malmai, ezúttal pedig a Jeep háza táján mutatkozik egy kis mozgolódás.
Egyre inkább forrósodik a helyzet a kínai autómárkákra kivetetendő európai vámokat illetően
Természetesen Kínából.
Jelenleg csak bődületesen nagy benzines és dízelmotorokkal elérhető a típus, de hamarosan akár zéró emissziós kivitele is lehet.
Döcögősen indult az év a Volkswagennél, a Stellantisnál és a Mercedesnél. A cégek az új modelldömping sikerében bíznak.
Méltó módon ünneplik a 75. születésnapot.
Végre hivatalosan is bemutatták az első olyan modellt, ami már az új stílus szellemében készült.
Carlos Tavares, a Stellantis vezérigazgatója hamar elutasította az ajánlatot.
Hol van már a franciaországi elnökválasztás, amikor az elnökjelöltek túlzónak tartották a legnagyobb vállatok vezetőinek csillagászati fizetéseit.
Szerintük ezzel megtévesztik a vásárlókat.
A korábbi enyhülés után újra elérkezett a kemény fenyegetések ideje.
A régi egy potens, alvázas terepjáró volt. Na, hát ez most nagyon nem az.
Ez a Corsa legjobb verziója, hiszen a száz lovas motor a hatsebességes kézi váltóval ideális fegyver az 1175 kilós tömeg ellen.
Megérte kifejleszteni, fő a környezetvédelem.
Az olasz gyártó ismét elővenné az ikonikus nevet, hogy valami maradandót alkosson.
Lassít a Volkswagen 2023-ban, de nem szomorítja el befektetőit.
Furcsának tűnhet, hogy a Stellantis ugyan arra a platformra épít amerikai izomautót és olasz prémium szedánt.
Ha akadnak fölösleges millióid, akkor szerencséd van, pont eladó.
Ezalatt főleg olyan motorokat értenek, melyek benzin mellett etanollal is képesek üzemelni.
Az amerikai szakszervezet legutóbbi sztrájkját részben azzal indokolta, hogy botrányos különbség van a fizetések között. Most az is kiderült mekkora.
A Stellantis új platformja belsőégésű, hibrid és elektromos hajtásláncokra is kész, a Fiat pedig pickupot egyéb életstílus modelleket álmodott rá.