34 találat az Indexről, és a környékéről.
A modell várhatóan tisztán elektromos lesz.
A Huracán bő tíz év után érkező utódja egy 920 lóerős, három villanymotoros, V8-as hibrid hajtáslánccal tépi fel az aszfaltot.
A különleges sportautó tervezésekor a nyers vezetési élmény elérése volt a cél.
Nemrég Mate Rimac, a Bugatti Rimac vezetője is nagyon hasonló gondolatokat fogalmazott meg.
Az AutoWeek magazin a legrosszabb autónak nevezte az M12-t, amelyet valaha teszteltek, de Jeremy Clarkson sem volt tőle elragadtatva.
Cikksorozatunk harmadik részében három, kevéssé ismert modellről lesz szó.
Elektrokromatikus üvegtető, 690 lóerő a hibrid V6-os hajtáslánctól, a százas sprint pedig három másodperc alatt.
Idén dől el, hogy lesz-e egyáltalán, ha igen, a lenyűgöző Mission X koncepció lesz az alapja.
Legalábbis tavaly nyáron beadtak erről egy szabadalmi kérvényt Amerikában. Ez ugyan nem jelent sorozatgyártást, de mindenképp érdekes.
2023.10.17. 06:12 Módosítva: 2023-10-20 06:26:31
Az elektromos BYD 1083 lóerős, tud állóhelyben ugratni és háromkeréken menni is. A fékezéssel viszont gondok lehetnek, ha sokat pályázol.
2023. szeptember 2., 14:06
Szerencsére nem mindenhova ért még el a downsizing trend.
2023. augusztus 31., 12:05
A limitált kiadású 33 Stradale valójában egy Maserati MC20 a Carozzeria Touring Superleggera karbon karosszériája alatt.
Még szinte itt sincs igazán a Lamborghini Revuelto, szerezni már most sem egyszerű.
A V12 él, a hibrid hajtás pedig kölcsönösen hasznos. Főleg közel ezer lóerővel.
A GMA T.50 immár hivatalosan is kész, hiszen vezette az ember, aki csak egy jobb autót szeretett volna csinálni, mint a McLaren F1. Semmiség.
Új trükkös váltó, felpaprikázott szívó V12, elektromos hátramenet és összkerékhajtás. Ez a Lamborghini LB744.
Az utolsó pusztán szívómotoros csúcs-Lambókból egy-egy készül, 769 lóerővel. A Veneno-trükk tíz évvel később újra eljátszva, hasonlóan jól.
Ez az arany felniken guruló, piros Lamborghini nyitotta meg a Miura SV útját az Egyesült Államokba.
Ferrari F40, F50, Enzo és LaFerrari. Négy csúcsmodell az olaszoktól, most egy garázsból.
349-ből csak nyolcnak szerelték a rossz oldalra a kormányát a ‘90-es évek mindent vivő Ferrarijából.
Néhány évet élt csak a Romano Artioli által feltámaszott Bugatti, de az EB110-esért megérte.
2021. december 11., 10:10
A Manchester United új menedzsere korábban már lépett meg hasonlót.
Nagyra értékelik az egyediséget az méregdrága szupersportautók vásárlói, ezért a Bugatti elindította a Sur Mesure szabóságot.
2021. november 24., 10:42
0,213 másodperc az új referencia.
Nem jön szembe több ilyen LaFerrari, az egészen biztos, és nem csak azért, mert ki sem mozdítják a garázsból.
Nem hivatalos a Chiron Super Sport sebességrekordja, de a rendszámozható változatra ettől függetlenül van igény.
Ha azt gondolnád, egy szupersportkocsit csak megvenni nehéz, nézd meg ezeket a számokat.
Hibrid ugyan, de az első középmotoros Aston Martin nem a világ megmentésére hajt. A Valhalla eszelős számokat hoz és szédítő formát.
887 lóerő és 1280 Nm nyomaték, 2,6 másodperces gyorsulás és mégis marad egy szobor a Porsche 918 Spyder.
390 kilométerrel, eredeti gumikkal és minden apróságával együtt az 1995-ös McLaren F1 már nem a világ egykori leggyorsabb autója, hanem egy szobor.
Soha nem kapott rendszámot, első tulajdonosa is csak kiállítási tárgyként használta a 90-es évek egyik legdrágább szuperautóját.