33 találat az Indexről, és a környékéről.
Szoboszlai Dominik idei teljesítménye nem hozta a várt eredményeket. Íme a döntés vele kapcsolatban.
A bérrendszer tervezett átalakításával sem elégedettek.
2021. augusztus 12., 18:11
Olvasónk vett egy hibridet, de az iratokban sem találja és a gyár sem közli a nyomatékát. Mire ez a nagy titkolózás?
A járvány után magához tér népszerű teljesítménymérő sorozatunk, bemelegítésként megmutatjuk, hogy működik a mérőpad.
Gazdája eredetileg Mercedes E osztályt szeretett volna, majd ezt kapta helyette a kereskedésben. Megbánta? Dehogy!
Gazdája nagyon szereti ezt a 22 éves Volvo S80 T6-ot, ami érthető. Soros, hathengeres benzinmotor, két turbóval, betegen.
Nyolchengeres turbódízel egy hatalmas terepjáró orrában. Lehet vele gond, kicsit több mint 200 ezer kilométer után? Lássuk a mérést!
Tudott arról, hogy a motor eszi a vezérműtengelyeit, megelőző céllal kicserélte a csapágyakat is, de kíváncsi, hány lőerős most a csúcs-Corolla. Mi tagadás, mi is!
2020. december 25., 16:01
A Peugeot 407 egy korábbi MűhelyPRN-ből is ismerős lehet, most viszont kiderítjük, milyen erőben van a duplán fújt 2,2 HDI motorja.
2020. december 11., 16:52
Egy modern motort már nem lábujjhegyes kezdeti használatra terveznek, bár az első ezer kilométer meghatározhatja az élettartamot. De mi van a lovakkal?
Okosan, milliókat spórolva készült el, szlalomversenyeken indul és veszedelmes a hangja. Vajon harap is, vagy csak ugat?
Új korszak az Erőmérőben: a legnépszerűbb villanyautót mérjük, 200 ezer kilométer után.
Az S2000 húsz éve azzal tűnt ki a sorból, feltöltés nélkül is magas literteljesítményt ígért. Az autó ikonná vált, mi pedig megnéztük, mennyire erős valójában.
Ki gondolta volna, hogy 2020 Magyarországán még létezik olyan kevés kilométert futott Wartburg, mint ez a Volkswagen-motoros példány. Vajon mennyi ereje maradt?
A hetvenes évek jelentős sportkocsija ez a Fiat. Olcsó, meglévő elemekből elemekből épült, de nagyon különleges és sikeres lett. Megmértük a teljesítményét.
2020. szeptember 25., 17:45
A sebességkorlátozást kiiktatták, ezért 300 km/óra tempóig tudtunk felgyorsítani a csúcs-BMW-vel, a mérőpadon. Volt meleg és volt meglepetés is.
2020. szeptember 11., 17:14
Az Audi A8 csúcsdízele volt két turbóval, négyezer köbcentivel. Azóta eltelt 14 év és beleszaladt 330 ezer kilométer. Mi maradt az erőből? Ellenőriztük.
2020. szeptember 4., 16:59
Nem Fiat, hanem Abarth - ismételgeted, amikor oltanak a haverjaid a formája miatt. Aztán egy próbakör és már nem viccel senki.
2020. augusztus 28., 16:29
Soros, hathengeres turbómotor, japán belpiac - na, csorog már a nyálad? Hangot fel: így üvölt tiltáson a Toyota legendája!
2020. augusztus 14., 17:24
Sok érdekes autó jön még az utcáról, de valaki kilép oda a műsorból, bemutatkozik az Erőmérő új arca és rögtön megmérjük a tuning-Fordját is.
A 924-es eredetileg a Volkswagen csúcs-sportkupéja lett volna, végül a Porsche alapmodellje lett. Ez itt viszont az alap csúcsverziója.
Mennyire erős az ősmotor kétszázezer kilométer után? Elkerekedett szemmel nézegettük a görbéit.
A tulaj a legnagyobb gyári motorra cserélte az eredetit, bekerült a programozható gyújtás, mi pedig lemértük a végeredményt
A Giulia bombasztikus meglepetés mindenkinek: a legszexibb olasz tömegautó. Ez itt az alapmodell 200 lóerővel. Illetve, várjunk csak...
Az egyik legkedvesebb kisautó a múltból ezúttal nagy kihívás előtt áll: meg kell tekernie az Erőmérő teljesítménymérő padját. Sikerül?
A Toyota GT86 egy kicsit Subaru is egyben. De mi ez a furcsa karakterisztika és hány lóerős a pörgős szívómotor, valójában?
A Cayman S közvetlen befecskendezésű, hathengeres bokszerét keményen hajtja a tulaj. Árt ez neki? Megmértük.
A világ legnagyobb TDI-je V12-es, egy Audi Q7 orrát is majdnem szétfeszíti és papíron olyan brutális, hogy kénytelenek voltunk lemérni.
A britek is tudtak, ha akartak, és bár a 75-ös egy BMW-alapú Rover, a motorja eredeti angol. De megvannak-e a lovak?
Ilyet már nem nagyon látsz: egy rendesen karbantartott, nem sok kilométeres autó a győri négyhengeressel az orrában.
A 145 QV mára a sportos kompaktok fehér hollója. Ilyen eredeti állapotú példányt pedig nem is reméltünk. De milyen erős?
Hathengeres motor, sportautós külső és rengeteg japán hangulat egy olcsó Mitsubishiben.
2019. december 13., 06:17
Egyedileg épített autó, minden részletében eltér a gyáritól és gazdája nagyon lelkes, amikor tizenhat szelepesre alakított motorról mesél.