54 találat az Indexről, és a környékéről.
Szoboszlai Dominik idei teljesítménye nem hozta a várt eredményeket. Íme a döntés vele kapcsolatban.
A bérrendszer tervezett átalakításával sem elégedettek.
2021. augusztus 12., 18:11
Olvasónk vett egy hibridet, de az iratokban sem találja és a gyár sem közli a nyomatékát. Mire ez a nagy titkolózás?
A járvány után magához tér népszerű teljesítménymérő sorozatunk, bemelegítésként megmutatjuk, hogy működik a mérőpad.
Gazdája eredetileg Mercedes E osztályt szeretett volna, majd ezt kapta helyette a kereskedésben. Megbánta? Dehogy!
Gazdája nagyon szereti ezt a 22 éves Volvo S80 T6-ot, ami érthető. Soros, hathengeres benzinmotor, két turbóval, betegen.
Nyolchengeres turbódízel egy hatalmas terepjáró orrában. Lehet vele gond, kicsit több mint 200 ezer kilométer után? Lássuk a mérést!
Tudott arról, hogy a motor eszi a vezérműtengelyeit, megelőző céllal kicserélte a csapágyakat is, de kíváncsi, hány lőerős most a csúcs-Corolla. Mi tagadás, mi is!
2020. december 25., 16:01
A Peugeot 407 egy korábbi MűhelyPRN-ből is ismerős lehet, most viszont kiderítjük, milyen erőben van a duplán fújt 2,2 HDI motorja.
2020. december 11., 16:52
Egy modern motort már nem lábujjhegyes kezdeti használatra terveznek, bár az első ezer kilométer meghatározhatja az élettartamot. De mi van a lovakkal?
Okosan, milliókat spórolva készült el, szlalomversenyeken indul és veszedelmes a hangja. Vajon harap is, vagy csak ugat?
Új korszak az Erőmérőben: a legnépszerűbb villanyautót mérjük, 200 ezer kilométer után.
Az S2000 húsz éve azzal tűnt ki a sorból, feltöltés nélkül is magas literteljesítményt ígért. Az autó ikonná vált, mi pedig megnéztük, mennyire erős valójában.
Ki gondolta volna, hogy 2020 Magyarországán még létezik olyan kevés kilométert futott Wartburg, mint ez a Volkswagen-motoros példány. Vajon mennyi ereje maradt?
A hetvenes évek jelentős sportkocsija ez a Fiat. Olcsó, meglévő elemekből elemekből épült, de nagyon különleges és sikeres lett. Megmértük a teljesítményét.
2020. szeptember 25., 17:45
A sebességkorlátozást kiiktatták, ezért 300 km/óra tempóig tudtunk felgyorsítani a csúcs-BMW-vel, a mérőpadon. Volt meleg és volt meglepetés is.
2020. szeptember 11., 17:14
Az Audi A8 csúcsdízele volt két turbóval, négyezer köbcentivel. Azóta eltelt 14 év és beleszaladt 330 ezer kilométer. Mi maradt az erőből? Ellenőriztük.
2020. szeptember 4., 16:59
Nem Fiat, hanem Abarth - ismételgeted, amikor oltanak a haverjaid a formája miatt. Aztán egy próbakör és már nem viccel senki.
2020. augusztus 28., 16:29
Soros, hathengeres turbómotor, japán belpiac - na, csorog már a nyálad? Hangot fel: így üvölt tiltáson a Toyota legendája!
2020. augusztus 14., 17:24
Sok érdekes autó jön még az utcáról, de valaki kilép oda a műsorból, bemutatkozik az Erőmérő új arca és rögtön megmérjük a tuning-Fordját is.
A 924-es eredetileg a Volkswagen csúcs-sportkupéja lett volna, végül a Porsche alapmodellje lett. Ez itt viszont az alap csúcsverziója.
Mennyire erős az ősmotor kétszázezer kilométer után? Elkerekedett szemmel nézegettük a görbéit.
A tulaj a legnagyobb gyári motorra cserélte az eredetit, bekerült a programozható gyújtás, mi pedig lemértük a végeredményt
A Giulia bombasztikus meglepetés mindenkinek: a legszexibb olasz tömegautó. Ez itt az alapmodell 200 lóerővel. Illetve, várjunk csak...
Az egyik legkedvesebb kisautó a múltból ezúttal nagy kihívás előtt áll: meg kell tekernie az Erőmérő teljesítménymérő padját. Sikerül?
A Toyota GT86 egy kicsit Subaru is egyben. De mi ez a furcsa karakterisztika és hány lóerős a pörgős szívómotor, valójában?
A Cayman S közvetlen befecskendezésű, hathengeres bokszerét keményen hajtja a tulaj. Árt ez neki? Megmértük.
A világ legnagyobb TDI-je V12-es, egy Audi Q7 orrát is majdnem szétfeszíti és papíron olyan brutális, hogy kénytelenek voltunk lemérni.
A britek is tudtak, ha akartak, és bár a 75-ös egy BMW-alapú Rover, a motorja eredeti angol. De megvannak-e a lovak?
Ilyet már nem nagyon látsz: egy rendesen karbantartott, nem sok kilométeres autó a győri négyhengeressel az orrában.
A 145 QV mára a sportos kompaktok fehér hollója. Ilyen eredeti állapotú példányt pedig nem is reméltünk. De milyen erős?
Hathengeres motor, sportautós külső és rengeteg japán hangulat egy olcsó Mitsubishiben.
2019. december 13., 06:17
Egyedileg épített autó, minden részletében eltér a gyáritól és gazdája nagyon lelkes, amikor tizenhat szelepesre alakított motorról mesél.
Valódi különlegesség, hiszen mára szinte az összes példány elpusztult az eredeti 900-as szériából. De mit tud a legendás, magyar rendőr-Astra a mérőpadon?
2019. szeptember 13., 15:38
Az XM nevű űrhajó huszonnyolc évesen is megdöbbentően jól hozza a régi ígéreteit.
A V5 típusjelzés mögött egy igazán kretén konstrukció rejlik. Vajon mit tud egy ilyen autó negyedmillió kilométer után?
Pénteken jön a századik epizód, már izzásban vagyunk, most pedig elmondjuk miért és hogyan készítjük kedvenc sorozatodat.
Újként lenézték, használt autóként sokkal olcsóbb, mint a 911, mi mégis imádjuk ezért megmértük a teljesítményét.
Nincs turbó, nem zsugorított méretű a motor, keveset fogyaszt és szép a hangja. De vajon erős is?
A Volvo 850-ről mindenki hallott, arról viszont kevesen, hogy a csúcsmodellért megőrültek az emberek. Mi is.
Ez a Celica túlélt három évtizedet, nem rohad, nincs rajta tuning és bontatlan a motorja. Mit mutat a padon?
Mit tud a mérőpadon egy 450 ezer kilométert futott, rettegett Ecotec motorral szerelt Opel Vectra B?
2018. december 28., 18:05
Rengetegen gyűlölték, hétvégenként szerelték, hogy hét közben szolgáljon, majd szinte az összeset elhordták a románok. Kivéve ezt a garázsban fellelt kincset.
2004-ben befejeződött a gyártása, a legöregebb példányok pedig lassan harminc évesek és nem adják fel egykönnyen. A régi Swift legenda. De mit tud a mérőpadon?
Talán a legjobb olasz hathengeres a 156-os orrában. Őszinte, régimódi és nem kell szégyenkeznie a mérőpadon sem.
A Prelude egy korszak ikonikus modellje volt, de ez a korszak évtizedekkel ezelőtt lezárult. Az autó itt van velünk és bizonyítani akar a mérőpadon.
A Citroën C5 sokak kedvence, de aki sosem próbálta, biztosan tart a bonyolult technikától. Kíváncsiak voltunk, mit mutat a hidrós kombi a mérőpadon.
2018.04.09. 12:19 Módosítva: 2018-04-13 06:39:29
Egy amerikai tuningcég megmérte, mit tud a BMW sportszedán a valóságban.
Több mint negyven lóerő hiányzott a gyári teljesítményből, amikor először járt az Erőmérőben az Alfa 156. Gazdája nem hagyta annyiban a dolgot, mi pedig javítás után visszahívtuk az autót.
Van, aki Ferrariról álmodik, van, aki erről. Pontosan megmért, szaftos newtonméterekről.
2016.06.17. 00:21 Módosítva: 2020-06-17 10:30:31
Storck mindig mondja, erőnléttel bírni fogja a válogatott. A legprofibb eszközöket is bevetik ezért.
Másodszor is elvittük teljesítménymérésre és tátva maradt a szánk.
Katalógus szerint 147. És igazából? Megmértük.
Nem akartam elhinni, hogy 182 lóerős. Elkurvultam vagy kamuzik a Ford?